ge
door gerald_1 Nov 13, 2003 om 15:36
Computers & telefonie

Klacht abonnement

Mijn vraag is als ik van mening ben dat ik slecht behandelt word door mijn telefoon aanbieder bij wie kan ik dan terecht?
Ik heb nl een probleem bij vodafone en word door de klanten service niet geholpen.

1794 12 Rapporteer

tr
door trouble - Apr 16, 2004 om 11:58
6 Antwoorden / 1 Vragen

Dat hangt een beetje af van wat je klacht is, kun je die eens omschrijven?

ge
door gerald_1 - Apr 16, 2004 om 11:58
2 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo,dat is echt een heel verhaal ik ben van het kastje naar de muur gestuurd en ben wel 10 keer in de telefoonwinkel gelopen waar ik overigens goed behandeld werd maar deze mensen hebben wienig of geen invloed op het hele verhaal. het komt er op neer dat er iets fout was gegaan met een verlenging van mijn abonnement en dat ik zodoende verkeerde berekeningen kreeg thuisgestuurd waarop ik zei dat ik de faktuur nirt betaalde.
Dit duurde niet lang toen werd ik afgesloten en heb ik na lang aandringen van het personeel in de winkel alsnog de rekeningen een voor een betaald met als gevolg dat er een buiten de termijn is gevallen waar ik niet van wist want ik had geen kontact meer met de klantenservice dat deed het winkel personeel.
Het moest voor 12 oktober betaald zijn ander kreeg ik nooit meer een abonnement bij vodafone.
Laat nu net op 13 oktober de laatste betaling binnen komen dus zeg de afd credit control nu is het afgelopen we kiepen je buiten en je komt er niet meer in.
Ze geven wel toe dat zei ook fouten hebben gemaakt maar willen er verder niet op terug komen.
Ik moet alleen nog even 550€ betalen wegens mij niet houden aan de regels van het kontract en dat houd in dat ik niet op tijd betaald heb.
Wat kan ik nu nog doen zonder naar een advocaat te stappen want als het echt niet anders is doe ik dit wel want zo snel zijn ze niet van mij af.

tr
door trouble - Apr 16, 2004 om 11:58
6 Antwoorden / 1 Vragen

Ik raad je aan om dan een klachtenbrief te sturen naar Vodafone, waarin je aangeeft waarom je de rekeningen niet voldaan hebt, al heb je inderdaad wel een betaalverplichting. Als ze je om die reden afgesloten hebben, dan zijn er ook brieven gestuurd waar dat in aangekondingd werd, juridisch gezien staan ze dan in hun recht. Het enige wat je waarschijnlijk nog kunt bereiken met een klachtenbrief is dat ze deze €550 kwijtschelden.

ge
door gerald_1 - Apr 16, 2004 om 11:58
2 Antwoorden / 1 Vragen

Ik ga er maandag nog een keer zelf heen want ik woon niet ver van het hoofd kantoor af.
Ik probeer hier de juiste persoon te pakken te krijgen.Nogmaals ik vind het geen stijl om op deze manier zaken te doen om maar te zeggen betaal maar eerst te veel en dan verekenen we dit later wel.
Als ik mijn klant te veel tel aan de receptie dan reclmeert hij en dan zetten we dit eerst recht en dan praten we verder.

tr
door trouble - Apr 16, 2004 om 11:58
6 Antwoorden / 1 Vragen

Ik raad je dat af, ze zullen je dan niet te woord staan, alle communicatie gaat schriftelijk, nogmaals, een klachtenbrief met duidelijke omschrijving werkt het beste. Succes.

tr
door trouble - Apr 16, 2004 om 11:58
6 Antwoorden / 1 Vragen

Ik raad je dat af, ze zullen je dan niet te woord staan, alle communicatie gaat schriftelijk, nogmaals, een klachtenbrief met duidelijke omschrijving werkt het beste. Succes.

ha
door hannibal_1 - Apr 16, 2004 om 11:58
2 Antwoorden / 2 Vragen

Het beste wat u kunt doen is een klachten brief te schrijven en deze naar uw telefoon aanbieder te sturen, dit zou u ook kunnen doen via de email, kunt u om een ontvangstbevestiging vragen en dan weet u in iedergeval dat de klacht is aangekomen, Succes

ro
door rob008 - Apr 16, 2004 om 11:58
5 Antwoorden / 0 Vragen

Ik denk dat je het beste naar de ombudsman kunt gaan die zijn voor consumenten problemen het kost je niks als je gelijk hebt heb je dat niet dan zijn er wel kosten aanverbonden

ro
door rob008 - Apr 16, 2004 om 11:58
5 Antwoorden / 0 Vragen

Ik denk dat je het beste naar de ombudsman kunt gaan die zijn voor consumenten problemen het kost je niks als je gelijk hebt heb je dat niet dan zijn er wel kosten aanverbonden

ro
door rob008 - Apr 16, 2004 om 11:58
5 Antwoorden / 0 Vragen

Ik denk dat je het beste naar de ombudsman kunt gaan die zijn voor consumenten problemen het kost je niks als je gelijk hebt heb je dat niet dan zijn er wel kosten aanverbonden

ro
door rob008 - Apr 16, 2004 om 11:58
5 Antwoorden / 0 Vragen

Ik denk dat je het beste naar de ombudsman kunt gaan die zijn voor consumenten problemen het kost je niks als je gelijk hebt heb je dat niet dan zijn er wel kosten aanverbonden

markie024
door markie024 - Apr 16, 2004 om 11:58
25 Antwoorden / 0 Vragen

Je kunt het beste naar een Vodafone City point gaan, die medewerkers staan je vaak beter te woord. Helpt dat niet, dan kan je ook schriftelijk een brief schrijven naar Vodafone in Maastricht. Dan gaat een klachten afdeling jou vraag/probleem proberen op te lossen. Lukt dat niet, dan kan je het beste contact opnemen met de ombudsman. Het adres van Vodafone staat op hun inetsite of de maandelijkse factuur. Succes