th
door thailand Apr 23, 2004 om 15:37
Computers & telefonie

Klacht casema

Eind december 2003 heb ik abonnement van casema opgezegd, daar ik het modem niet an gesloten kreeg, niet inloggen.Veel gebeld naar helpdesk, proberen. Daarom abonn. opgezegd en modem terug gestuurd. Na 2 aangetekende brieven en weer veel gebeld, daar ik acceptgiro heb ontvangen met de verschuldigde bedragen. Je krijgt van Casema geen enkel schrijven of reactie terug, alleen acceptgiro's.Ik ben echt niet van plan geld te betalen, voor niet verleende diensten. PS Er is wel geld van de rekening van onze zoon afgeschreven , terwijl het voor ons bestemd was. Wij hebben het laten storneren. Het is  een grote rommel daar bij Casema. Klant vriendelijk al helemaal niet.


 

269 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ve
door verwijderd - Apr 23, 2004 om 17:15
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Dit is niet alleen bij casema zo, maar ook bij de upc/chello, essent/@home, kpn/planet en zo zou ik nog wel een heel erg lange lijst kunnen maken van bedrijven die niet reageren op aangetekende stukken, en als enige reactie een acceptgiro opsturen! MVG

ve
door verwijderd - Apr 24, 2004 om 16:10
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

maar wat moet of kan je nog doen in zo'n geval? Nog een brief sturen met alle copien van de acc.giro's erbij?

ve
door verwijderd - Apr 25, 2004 om 22:10
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Als de acceptgiro's zijn bedoeld voor de periode na dat u heeft opgezegd zou ik gewoon niet betalen. Casema kan u moeilijk geld laten betalen voor iets wat u niet heeft afgenomen.


Als het gaat om de periode dat u een contract heeft gehad met Casema (maar dus geen verbinding) zou ik ook niet betalen maar wel contact blijven onderhouden middels brieven/emails. Het kan u dan later niet verweten worden dat u geen moeite heeft gedaan om het op te lossen. Wel alles goed bewaren natuurlijk. Succes.

ve
door verwijderd - May 2, 2004 om 16:13
0 Antwoorden / 0 Vragen
0


Leg uw klacht voor op www.boycot.nu

ve
door verwijderd - Jun 15, 2004 om 16:45
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Voor al je klachten omtrent Casema adviseer ik je een mail te sturen naar het NLIP (www.nlip.nl) dat is de overkoepelende organisatie van Casema, dan heb je binnen no time contact met de klantenservice van Casema en ben je snel van je problemen af. (mijn ervaring) Veel succes !

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ka
Karina Kamp - Sep 28, 2024 om 13:47
Computers & telefonie

(On)bereikbaarheid Postnl voor bezorgklachten

Waarom is Postnl onbereikbaar voor klachten van mensen met een visuele handicap?
Mijn alleenwonende zwager (68 jaar) is visueel gehandicapt en zeer slecht ter been. Hij heeft daarom geen internet of mobiel. Hij heeft klachtenover de bezorging van zijn post. Die kunnen alleen via een chatbox worden ingediend.
Wij proberen hem te helpen, door te vragen of Postnl heb kan bellen hierover, ma ... Lees meer

jane55
jane55 - Sep 23, 2024 om 12:04
Geldzaken & recht

Verkeerde Lounge bank geleverd

Op 12 september, na 3 maanden wachttijd werd mijn bank bezorgd, helaas de verkeerde.
Direct doorgegeven aan het bedrijf, het zou uitgezocht worden, daarna nog verschillende keren gebeld, tot nu toe, 11 dagen verder, nog geen resultaat.
Wel werd er gezegd dat als zij de bank opnieuw gaan bestellen ik er weer 3 maanden op moet wachten.
Mijn vraag is, kan ik de koop ontbinden, omdat ik ... Lees meer

Ka
KassaTim - Sep 25, 2024 om 22:43
Geldzaken & recht

Kan een bedrijf mij na 2,5 jaar nog een factuur sturen?

Beste mensen van "Vraag & Beantwoord",

Ik zit met het volgende probleem: begin van het jaar 2022 tm 6 april 2022 heb ik een verbouwing gehad thuis. Hierbij is onder andere de badkamer vernieuwd. Het probleem gaat over de douchecabine die ik daarvoor gekocht heb.

Op donderdag 12 september 2024 (dus zo'n 2 jaar en 5 maanden nadat mijn verbouwing voltooid was) ontving ik ee ... Lees meer