ja
door janlohman Jun 2, 2004 om 14:31
Computers & telefonie

Klacht orange

ik heb zinds nover 2003 een abbo bij orange maar de eerste maand ging alles goed maar december 2003 had ik een probleem als ik thuis was of buiten mijn huis ging mijn telefoon stotteren (delen van de woorden vielen weg)

ik had de klantenservice gebeld en uitgelegd ik kreeg een andere toestel  weer het zelfde probleem ik kreeg een nieuw simkaartje en nog het probleem

ik kreeg weer een ruiling van toestel deze was helaas defect en moest plakband op het toestel doen anders werkte hij niet ik gelijk bellen helaas ze ondernamen geen actie (ze zou me terug bellen0 ik 2 uur later weer bellen ja u had eerder moeten bellen maar ik regel het direct dus een week later eindelijk een ander toestel dacht ik helas het serienummer klopte niet weer een dag wachten a fijn dat ging 5 x zo door met wisselen ik kreeg dan een ander toestel en dan moest het klopen want een een samsung e 700 werkte niet goed met orange nou sorry het nieuwe toeste;l doet het ook niet en ik wilde mijn abbo opzeggen maar helaas dat kon niet maar nu weet ik dat het aan de dekking ligt (thuis vol netwerk) maar op het werk bijna niet daar doet hij het perfect  maar ik wil dus ervan af wat moet ik doen?

409 3 Rapporteer

zo
door zoonpanda - Jun 6, 2004 om 23:59
9 Antwoorden / 0 Vragen

Nou van orange kom je niet af ik had hetzelfde probleem had geen dekking. Maar wat ik ook probeerde om van het contract af te omen dat wou niet lukken. Orange is waardeloos ik had geen goed bereik ik was niet bereikbaar en als ik belde met m'n vriend dan stotterde het en viel de verbinding weg. Al m'n beltegoed ging op naar de klanten service van orange. Ik ben blij had een 1jarig contract dat nu eindelijk is afgelopen. Ik wens je veel succes maar geef je weinig kans orange melkt mensen uit die reclame spot van hun op tv dat is dus niet waar.

ja
door janlohman - Jun 7, 2004 om 00:00
1 Antwoorden / 1 Vragen

ja ik heb een 2 jarig abbo en ik heb een brief gestuur naar de geschillencommisie op aanraden van de consumenten bond en die hebben mijn verteld dat orange niet leverd waar het voor staat en ik mijn abbo kan beeindigen dus dat zal ik ook doen ook

ri
door richard35 - Feb 12, 2013 om 12:12
204 Antwoorden / 37 Vragen

Ik vrees dat dat meldpunt het nog wel eens erg druk krijgt met deze regering....