hu
door hurricane44 Apr 12, 2012 om 22:22
Computers & telefonie

Klachten over Ontwikkelaars van games en sociale netwerken zoals hyves my pace hi5 facebook

wie heeft er problemen onder vonden van games ontwikkelaars op diversen sociale netwerken.ps dat de games niet meer toeganglijk/laden op de sociale site zijn om te kunnen gamen!
sociale netwerken die niet naar behoren handelen zoals niet luister naar de mensen die games spelen.of helemaal niet reageren.

657 8 Rapporteer

jo
door jorisw - Apr 13, 2012 om 09:16
4340 Antwoorden / 1 Vragen

En nu in het Nederlands?

hu
door hurricane44 - Apr 13, 2012 om 12:13
5 Antwoorden / 2 Vragen

wie heeft er problemen ondervonden van games ontwikkelaars op diversen sociale netwerken.ps dat de games niet meer toegangelijk/laden op de sociale site zijn om te kunnen gamen!
sociale netwerken die niet naar behoren handelen zoals niet luisteren naar de mensen die games spelen.of helemaal niet reageren.
ps zo goed jorisje.w

sig442
door sig442 - Apr 16, 2012 om 18:08
61 Antwoorden / 5 Vragen

Het probleem is dat ontwikkelaars van deze spellen meestal mensen zijn die er totaal geen verstand van hebben. Of juist enkel op je geld zitten te azen. Ik raad aan om deze spellen alleen te spelen als het echt door de website zelf word goed gekeurd (facebook, hyves, etc). Als dit niet zo is, hoe leuk het ook lijkt, blijf er van af! Liever het zekere voor het onzekere en blijf veilig in dit geval.

valerius-2
door valerius-2 - Apr 17, 2012 om 18:02
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Gewoon een game kopen in de winkel dan heeft iets waar u zelf kunt beslissen wat u doet.

hu
door hurricane44 - Apr 23, 2012 om 14:36
5 Antwoorden / 2 Vragen

hallo valerius.playstation3 heb ik al en de games ook daar gaat het niet om. het gaat er om wie er klachten heeft over wie er problemen ondervonden van (games ontwikkelaars op diversen sociale netwerken.ps dat de games niet meer toegangelijk/laden op de sociale site zijn om te kunnen gamen!)
(sociale netwerken die niet naar behoren handelen zoals niet luisteren naar de mensen die games spelen.of helemaal niet reageren.)

ikbenik
door ikbenik - Apr 23, 2012 om 15:57
2845 Antwoorden / 27 Vragen

[quote=hurricane44 schreef op maandag 23 apr 2012, 14:36]hallo valerius.playstation3 heb ik al en de games ook daar gaat het niet om. het gaat er om wie er klachten heeft over wie er problemen ondervonden van (games ontwikkelaars op diversen sociale netwerken.ps dat de games niet meer toegangelijk/laden op de sociale site zijn om te kunnen gamen!)
(sociale netwerken die niet naar behoren handelen zoals niet luisteren naar de mensen die games spelen.of helemaal niet reageren.)

Ik begrijp er werkelijk niets van, geen touw aan vast te knopen.

Is het zo dat je geen games via de sociale media kunt spelen of daar problemen mee hebt?

En zo ja, welke computer e.d. gebruik je dan?

Met een iPad en iPhone is het niet mogelijk om flash games te spelen. Dat ligt niet aan die websites, maar aan Apple.

Het is gemakkelijk te roepen dat die sociale media niet luisteren, maar het is beter om de problemen specifiek te noemen.

hu
door hurricane44 - Apr 23, 2012 om 22:29
5 Antwoorden / 2 Vragen

@ikbenik

Het gaat over het feit dat een game ontwerper (oxylabs) zonder melding stopt met een spel (mafia resurrection en nog een paar andere spellen),
en absoluut niet reageert op vragen van hun klanten.

Deze spellen werden gespeeld via hyves face book myspace en hi5.
deze geven ook totaal geen medewerking om andwoorden van oxylabs te krijgen!

het heeft niets met flash problemen of type pc te maken.

ikbenik
door ikbenik - Apr 23, 2012 om 22:42
2845 Antwoorden / 27 Vragen

Nu is het echt begrijpelijk. Bedankt voor de zeer duidelijke uitleg.

Op internet zijn over die ontwikkelaar veel klachten.
Netjes is het zeker niet, maar juridisch zijn ze niet aan te pakken.

Overigens denk ik niet dat de sociale media daar enige blaam treft. Die zullen net zo gedupeerd zijn als de spelers.

Je koopt het spel niet, je maakt er gratis gebruik van. Je huurt het ook niet eens.
Dan wordt het zeer lastig.