ch
door cherrensa Aug 15, 2006 om 13:39
Computers & telefonie

Kosten contact met voormalig provider?

Ik heb 3 jaar geleden een abonnement voor 1 jaar bij Wanadoo afgesloten, wat ik op tijd heb opgezegd, hier heb ik ook een bevestiging van. Na ruim anderhalf jaar geen abonnee meer bij hen te zijn heb ik een factuur van Interum Justitia ontvangen, waarin staat dat ik nog een bedrag bij Orange (voorheen) Wanadoo heb openstaan. Nu had ik een automatische incasso en ik heb de boel nagekeken en elke maand is er afgeschreven, dus ik zou niet weten wat er nog openstaat. In eerste instantie dat interum justitia gebeld, want ik heb een veel voorkomende naam of ze zich niet vergist hebben. Daar verwezen ze me naar Wanadoo. Daar kon je kiezen uit 2 nummers 1 van 0.10 en 1 van 0.20 cent per minuut, heb die van 0.10 cent gekozen, maar daar verwezen me naar het 0.20 cent nummer, maar daar konden ze me ook niet helpen en verwezen ze me naar een nummer van 0.65 per minuut! Ik vind dit niet normaal en heb geweigerd dat te bellen en heb ze geschreven, maar aan de herhaalde oproep van interum justitia te zien reageren ze daar ook niet op. Ik baal hiervan als een stekker want bij de vorige nummers zat ik toch alles bij elkaar ruim een half uur aan de telefoon.

Hoe kom ik met Orange (Wanadoo) in contact zonder al te hoge kosten?

284 4 Rapporteer

ve
door verwijderd - Aug 15, 2006 om 14:58
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi,

Je kunt ze mailen of schrijven (dan heb je ook alles zwart op wit) ;

online klantenservice

Orange - Contact

Succes,

ve
door verwijderd - Aug 15, 2006 om 20:25
0 Antwoorden / 0 Vragen

Door de overname kan er nog veel meer oude zaken die onduidelijk zijn heropend worden, maar gewoon niet op Interim Justitia reageren en retour afz. Orange moet duidelijk een rekening sturen, en als U die niet accepteerde en betaalde, dan pas I J....

Zolang Wanadoo/Orange niets stuurt voor nog niet betaalde en geen bewijzen is dit gewoon niet reageren, en retour afzender... het zijn maar domme loopjongens zonder rechten...

ve
door verwijderd - Aug 16, 2006 om 15:17
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hier staat geen e-mailadres bij, alleen de betaal telefoonnummers en in het lijstje vraag en antwoord zit mijn vraag niet bij (logisch ook, want die kan niet automatisch beantwoord worden).

Op mijn brief (niet aangetekend) hebben ze geen sjoege gegeven. Ik houd niet zo van de "dreigementen" van Interim Justitia en zou het liefst willen dat ze zo snel mogelijk de opdracht van Orange (Wanadoo) kregen om er mee op te houden.

ve
door verwijderd - Aug 17, 2006 om 09:41
0 Antwoorden / 0 Vragen

Kan ook geen emailadres vinden, je kunt ze via de site een email sturen, als ze je per email antwoorden heb je het adres.

Probeer het eerst met een simpele vraag dan is de kans groter dat ze antwoorden en als je het adres hebt pas met je probleem(als je dat gelijk doet hoor je ze nooit meer misschien...) Succes,