jv
door jvk Feb 9, 2010 om 16:59
Computers & telefonie

Kosten van doorschakelen telefoon

Ik heb een vaste telefoon en schakel wel eens door naar mijn mobieltje via * 21 *. Ik vraag mij af of daar kosten aan verbonden zijn en zo ja voor de beller of de ontvanger ?

25522 8 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

25757
door 25757 - Feb 9, 2010 om 17:05
38 Antwoorden / 2 Vragen
0

U betaald de kosten voor het gesprek tegen Mobiele kosten van je vaste lijn naar de mobiel.

De beller betaalde alleen de kosten naar Uw vaste toestel.
Dus als ze vaak vast naar U bellen zult U de kosten van uw aanbieder van vaste lijn moeten betalen en die zijn overal anders, meestal tussen de 15 en 26 cent per minuut, en ook nog het start tarief van 0 tot 10 cent.

Ook is meestal minimaal 1 minuut te betalen dus welke vaste lijn aanbieder heeft U?
Tarieven te vinden bij Uw aanbieder of www.bellen.com.

bl
door blackstone - Feb 12, 2010 om 14:41
27 Antwoorden / 6 Vragen
0

Daar zijn inderdaad kosten aan verbonden moet je even informeren bij je telecom provider: KPN, UPC, Ziggo of TELE2 of anderen, ik herinner mij ooit van KPN dat het vrij pittig is maar misschien zijn inmiddels de prijzen door de grote concurrentie al verlaagd.

knapland
door knapland - Feb 12, 2010 om 14:56
4 Antwoorden / 0 Vragen
0

Meld je aan bij 1643 telecom.
Starttarief 9 cent kosten 10 cent naar mobiel en naar vast 1,1 cent per minuut.

mi
door midas - Feb 12, 2010 om 15:16
64 Antwoorden / 1 Vragen
0

Van de website van KPN:
Thuis bellen: heel aantrekkelijk met vaste telefonie van KPN
Met een vaste telefoonaansluiting van KPN ben je altijd verzekerd van de uitstekende kwaliteit van ons netwerk. En dat tegen aantrekkelijke, duidelijke tarieven. Met onze diverse nieuwe BelVrij-abonnementen bel je op bepaalde momenten helemaal gratis naar veel vaste nummers in Nederland. Bovendien maak je als abonnee met een vaste telefoonaansluiting kosteloos gebruik van diverse ondersteunende KPN-diensten, zoals voicemailfuncties, doorschakelen, nummerblokkering en groepsgesprekken. Zo haal je meer uit je vaste telefoonaansluiting!

De functie kost niks, maar de gesprekskosten van uw telefoon naar uw gsm zijn voor uw rekening.

sh
door shamira - Feb 12, 2010 om 15:48
2 Antwoorden / 4 Vragen
0

Meld je aan bij www.bel1601.nl. Daar is het starttarief 6 ct en betaal je 0,9 c.p.m. voor het bellen naar alle vaste nummers in Nederland. Geen dag- en nachttarief. Ze maken gebruik van het KPN netwerk, dus de verbinding is goed.
Bovendien ontvang je bij iedere nota gratis een declaratie van alle gebelde nummers, de gebelde tijd en de gesprekskosten. Aanmelden is gratis.

jv
door jvdbroek - Feb 12, 2010 om 19:40
3 Antwoorden / 1 Vragen
0

Er is nog een alternatief, als die vaste lijn van KPN is:
"Vertraagd" doorschakenen met *61* in plaats van *21* (ook een gratis dienst)
Eerst gaat de bel van de vaste lijn ± 5 keer over, wordt er niet opgenomen, dan pas wordt er doorgeschakeld naar het andere nummer.
Dus als je gewoon thuis bent kun je de vaste lijn direct aannemen, zonder die extra kosten van het doorgeschakelde gesprek. Telkens aan / uitschakelen van het doorschakelen hoeft met *61* dus ook niet. Ook handig als de vaste lijn in gesprek is voor lange gesprekken of internetten.
Voor gebruiksaanwijzing zie website KPN:
http://www.kpn.com/prive/thuisbellen/diensten/vertraagd-doorschakelen.htm
Of deze dienst ook bij andere providers bestaat weet ik niet.

lo
door lolanina44 - Feb 14, 2010 om 12:48
1 Antwoorden / 1 Vragen
0

Is het niet handiger om je mobiele nummer op je voicemail te zetten?

daadlooz
door daadlooz - Dec 4, 2010 om 13:33
5 Antwoorden / 4 Vragen
0

Heb speciaal acht gegeven, gisteren doorgeschakeld telefoontje gehad naar mobiel. Heb deze weggedrukt zonder op te nemen, wat blijkt wordt er toch 15 eurocent aan kosten in rekening gebracht.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Mikske10
Mikske10 - May 15, 2024 om 16:07
Winkels & webshops

Webwinkel

Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.

Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden. 
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g ... Lees meer

wi
witteke - May 16, 2024 om 12:47
Geldzaken & recht

Sns 2008 afschrift

Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden

En we gaan er echt ge ... Lees meer

Fr
Fred Mennen - Apr 17, 2024 om 13:07
Geldzaken & recht

Post.NL geeft je geen mogelijkheid om je Post.NL afhaalpunt te wijzigen. Dit wor

Wanneer je een pakket ontvangt via Post.NL kun je alleen je afhaalpunt wijziggen bij de bestelling.
Als ontvanger kun je niet via de Post.NL App en de Klantenservice niet je afhaalpunt van Post.NL bepalen.
Post.NL doet dit voor jou en wel via je postcode.
Als ontvanger kun je dat niet zelf bepalen.
Wel bij het plaatsen van je bestelling bij de verzender.
Je mag dus als ont ... Lees meer