sl
door sluys Feb 1, 2012 om 10:09
Computers & telefonie

KPN 0900 Kosten Klantenservice

KPN, maar ook andere providers houden vast aan een betaald 0900 nummer voor de (directe)klantenservice.
Ook als de oorzaak van een probleem bij KPN ligt ben je gedwongen het 0900 nummer te bellen.
vb. KPN doet een aanbieding om met korting over te stappen van een basis naar een extra abonnement.
Op de afgesproken ingangsdatum blijkt de wijziging niet te kunnen. Je krijgt hiervan géén berichtje maar moet dit zelf ontdekken op mijnkpn, vervolgens kun je de klantenservice alleen direct bereiken via 0900.

Er zijn tal van bedrijven die naast een betaald nummer een bel me optie hebben of de mogelijkheid bieden tot een online chatsessie, het werkt prettig vanwege het directe contact en problemen worden veelal sneller opgelost.

Ik vind het echt niet meer kunnen dat je als aanbieder van internetabonnementen klanten enkel helpt via een 0900 betaalnummer.
Je betaald eerst voor de dienstverlening en als deze niet blijkt te werken zoals je mag verwachten, moet je ook nog eens betalen voor de oplossing van het probleem.
In mijn ogen is dat nog eens betalen voor een dienstverlening waarvoor je al maandelijks betaald.

Beste Providers:
Betere contactmogelijkheden of 0900 nummers tegen lokaal tarief!!

1608 12 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

valerius-2
door valerius-2 - Feb 1, 2012 om 11:10
7840 Antwoorden / 95 Vragen
0

Dit heeft de langste tijd geduurt er is nu een wetsvoorstel in de maak dat of per gesprek of normaal tarief berekent mag worden met 900 nummers.

rapil
door rapil - Feb 1, 2012 om 13:56
433 Antwoorden / 0 Vragen
0

KPN, het meest slechte bedrijf met de meest onbeschofte werknemers. Spreek uit ervaring. Ben er gelukkig vanaf en zie met vreugde dat dit bedrijf langzaam maar zeker naar de kl+te gaat.

ps
door psanders - Feb 2, 2012 om 13:34
21 Antwoorden / 3 Vragen
0

Fijn dat 0900-nummers per gesprek of tegen lokaal tarief moeten gaan worden berekend. Maar waarom merkt er niemand op dat steeds meer bedrijven 0900-nummers krijgen, welke buiten de Bel-Altijd-bundel of hoe die ook weer heten, vallen. Zodat via een geniepige omweg de bundels uitgehold worden en KPN weer meer omzet maakt?

ak
door akke2103 - Feb 3, 2012 om 11:02
3 Antwoorden / 0 Vragen
0

hallo,
als je klant van KPN bent kun je gratis (volgens hun site) naar 06-24001200 bellen.
nu weet ik niet of dat ook is als je alleen internet hebt. i.i.g. wel als je ook bellen hebt van KPN. ik heb ook moeten zoeken om dit te vinden want het wordt nergens op papier vermeld. daarop staat, voor vragen . bel; 0900..... hou je eerst volgende faktuur in de gaten nadat je hun hebt gebeld via het 06 nr. als daar geen kosten voor gerekend worden is het oke. intussen ben ik alweer weg bij KPN(binnen 1 maand)door dat er geen spullen geleverd werden of wel spullen waar ik verzendkosten voor moest betalen . terwijl ik geen verzendkosten had. 3 keer bevestigd telefonisch. Verder lig ik nog in conclave met de KPN i.v.m. abonn.kosten. omdat ik bellenonbeperkt altijd had aangevraagd, en bevestigd kreeg per mail, maar zij alleen avond en weekend in het contract hadden gezet die ik 2 weken later kreeg. ook daarvoor contact gehad(via 0900nr omdat ik nog niet het gratis nr had gevonden) 4 keer bevestigd gekregen dat het wel (altijd was) me geen zorgen hoefde te maken. maar op de faktuur die 3 weken na de aansluiting al kwam stond het ook verkeerd. kon niet gewijzigd worden , en ik zat met een grote tel.rek. die ik dus niet ga betalen natuurlijk. ik heb het zwart op wit staan en het is hun fout.alle telefoonkosten naar hun 0900nr. heb ik ook geclaimd. ik wacht nog op antwoord. gooi het desnoods voor de rechter die de profiders/energiem. spuug zat is met die verkeerde/onduidelijke nota,s.ik ben namelijk lid van een juridisch site.daar staat dit allemaal op.

pauls0
door pauls0 - Feb 3, 2012 om 12:21
149 Antwoorden / 2 Vragen
0

Met 0900-nummers verdienen bedrijven alleen nog meer aan haar eigen klanten, daarnaast zoveel mogelijk klantonvriendelijk zijn, en kunnen bepalen hoeveel iemand mag betalen voor hun "telefonische service", door eenvoudig mensen in de wacht laten staan.

eh
door eheirbaut - Mar 5, 2012 om 20:03
1 Antwoorden / 0 Vragen
0

Bij KPN kan je in plaats van de helpdesk 0900-0244 ook rechtstreeks het management van KPN Contact, ofwel de Escalatiedesk bellen: 020-4841466. Deze mensen kunnen, in tegenstelling tot de reguliere medewerkers in Eindhoven, Groningen of Zwolle, wel beslissingen nemen inzake coulances en compensaties.

Ik heb in de 12 jaar dat ik klant (of slachtoffer?) was van KPN meerdere malen maanden lang gevechten gevoerd met de helpdesk, maar uiteindelijk al twee keer via het 020 nummer fikse financiële compensaties gekregen.

Een paar andere nummers zijn:


KPN Contact Eindhoven 040-2996601 (zelfde medewerkers als het 0900 nummer maar goedkoper)

Multi- support desk 0800-0228885 (Soort 2e lijn helpdesk, deze mensen kunnen iets meer regelen)

inekel1953
door inekel1953 - Mar 6, 2012 om 10:03
323 Antwoorden / 2 Vragen
0

Beste Sluys,

Een ander telefoonnummer van KPN voor de informatie : 18881820

Er is een alternatief voor de extreem dure nummers, vele staan vermeld bij onderstaande link.
: http://www.wordwakkerwereld.nl/viewtopic.php?f=31&t=2997

Doe u uw voordeel mee.

.M.vr.gr.,
Ineke L.

ps
door psanders - Mar 6, 2012 om 18:12
21 Antwoorden / 3 Vragen
0

1888 is niet gratis!, 80 ct per opgevraagd nummer!,
Ineke werke je daar ofzo?

shirleykk
door shirleykk - Mar 6, 2012 om 18:48
15 Antwoorden / 1 Vragen
0

[quote=sluys schreef op woensdag 1 feb 2012, 10:09]KPN, maar ook andere providers houden vast aan een betaald 0900 nummer voor de (directe)klantenservice.
Ook als de oorzaak van een probleem bij KPN ligt ben je gedwongen het 0900 nummer te bellen.
vb. KPN doet een aanbieding om met korting over te stappen van een basis naar een extra abonnement.
Op de afgesproken ingangsdatum blijkt de wijziging niet te kunnen. Je krijgt hiervan géén berichtje maar moet dit zelf ontdekken op mijnkpn, vervolgens kun je de klantenservice alleen direct bereiken via 0900.

Er zijn tal van bedrijven die naast een betaald nummer een bel me optie hebben of de mogelijkheid bieden tot een online chatsessie, het werkt prettig vanwege het directe contact en problemen worden veelal sneller opgelost.

Ik vind het echt niet meer kunnen dat je als aanbieder van internetabonnementen klanten enkel helpt via een 0900 betaalnummer.
Je betaald eerst voor de dienstverlening en als deze niet blijkt te werken zoals je mag verwachten, moet je ook nog eens betalen voor de oplossing van het probleem.
In mijn ogen is dat nog eens betalen voor een dienstverlening waarvoor je al maandelijks betaald.

Beste Providers:
Betere contactmogelijkheden of 0900 nummers tegen lokaal tarief!!

http://www.0900alternatieven.nl/KPN%20Helpdesk
Heb je deze al eens geprobeerd?

inekel1953
door inekel1953 - Mar 6, 2012 om 18:57
323 Antwoorden / 2 Vragen
0

[quote=psanders schreef op dinsdag 6 mrt 2012, 18:12]1888 is niet gratis!, 80 ct per opgevraagd nummer!,
Ineke werke je daar ofzo?


Mag ik u verzoeken mijn reactie nogmaals te lezen, dan kunt u zien dat ik nergens heb geschreven dat het gratis is? Nee, dat heb ik niet, dus gelieve mij ook geen woorden in de mond te leggen.

bij voorbaat dank,
Ineke L

ps
door psanders - Mar 6, 2012 om 20:03
21 Antwoorden / 3 Vragen
0

Dat mag je verzoeken Ineke, en ik leg je geen woorden in je mond. Maar eerst 80 cent betalen om een gratis nummer te krijgen, wat er misschien (veel kans, die lijsten zijn echt niet actueel en steeds doorgekopieerd) helemaal niet is. En wie verdient er dan toch? Juist, KPN.
Nummermelder is ook uitbevonden om te zien dat er iemand gebeld heeft en dan ook wie, nu bel jij, vroeger wist je het niet eens.
Sinds KPN het er niet door kreeg te gaan icasseren bij het draaien van een nummer blijven ze nieuwe 'services' verzinnen om belminuten te genereren.
Voicemail i.p.v. geen gehoor is ook zo'n voorbeeld.

KPN, don't call us, we'll call you!

shirleykk
door shirleykk - Mar 7, 2012 om 09:37
15 Antwoorden / 1 Vragen
0

Voicemail is niet 'verzonnen' door KPN. Bovendien is het optioneel; je hoeft het helemaal niet te gebruiken.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ka
Karina Kamp - Sep 28, 2024 om 13:47
Computers & telefonie

(On)bereikbaarheid Postnl voor bezorgklachten

Waarom is Postnl onbereikbaar voor klachten van mensen met een visuele handicap?
Mijn alleenwonende zwager (68 jaar) is visueel gehandicapt en zeer slecht ter been. Hij heeft daarom geen internet of mobiel. Hij heeft klachtenover de bezorging van zijn post. Die kunnen alleen via een chatbox worden ingediend.
Wij proberen hem te helpen, door te vragen of Postnl heb kan bellen hierover, ma ... Lees meer

jane55
jane55 - Sep 23, 2024 om 12:04
Geldzaken & recht

Verkeerde Lounge bank geleverd

Op 12 september, na 3 maanden wachttijd werd mijn bank bezorgd, helaas de verkeerde.
Direct doorgegeven aan het bedrijf, het zou uitgezocht worden, daarna nog verschillende keren gebeld, tot nu toe, 11 dagen verder, nog geen resultaat.
Wel werd er gezegd dat als zij de bank opnieuw gaan bestellen ik er weer 3 maanden op moet wachten.
Mijn vraag is, kan ik de koop ontbinden, omdat ik ... Lees meer

Ka
KassaTim - Sep 25, 2024 om 22:43
Geldzaken & recht

Kan een bedrijf mij na 2,5 jaar nog een factuur sturen?

Beste mensen van "Vraag & Beantwoord",

Ik zit met het volgende probleem: begin van het jaar 2022 tm 6 april 2022 heb ik een verbouwing gehad thuis. Hierbij is onder andere de badkamer vernieuwd. Het probleem gaat over de douchecabine die ik daarvoor gekocht heb.

Op donderdag 12 september 2024 (dus zo'n 2 jaar en 5 maanden nadat mijn verbouwing voltooid was) ontving ik ee ... Lees meer