KPN 0900 Kosten Klantenservice
KPN, maar ook andere providers houden vast aan een betaald 0900 nummer voor de (directe)klantenservice.
Ook als de oorzaak van een probleem bij KPN ligt ben je gedwongen het 0900 nummer te bellen.
vb. KPN doet een aanbieding om met korting over te stappen van een basis naar een extra abonnement.
Op de afgesproken ingangsdatum blijkt de wijziging niet te kunnen. Je krijgt hiervan géén berichtje maar moet dit zelf ontdekken op mijnkpn, vervolgens kun je de klantenservice alleen direct bereiken via 0900.
Er zijn tal van bedrijven die naast een betaald nummer een bel me optie hebben of de mogelijkheid bieden tot een online chatsessie, het werkt prettig vanwege het directe contact en problemen worden veelal sneller opgelost.
Ik vind het echt niet meer kunnen dat je als aanbieder van internetabonnementen klanten enkel helpt via een 0900 betaalnummer.
Je betaald eerst voor de dienstverlening en als deze niet blijkt te werken zoals je mag verwachten, moet je ook nog eens betalen voor de oplossing van het probleem.
In mijn ogen is dat nog eens betalen voor een dienstverlening waarvoor je al maandelijks betaald.
Beste Providers:
Betere contactmogelijkheden of 0900 nummers tegen lokaal tarief!!
Dit heeft de langste tijd geduurt er is nu een wetsvoorstel in de maak dat of per gesprek of normaal tarief berekent mag worden met 900 nummers.
KPN, het meest slechte bedrijf met de meest onbeschofte werknemers. Spreek uit ervaring. Ben er gelukkig vanaf en zie met vreugde dat dit bedrijf langzaam maar zeker naar de kl+te gaat.
Fijn dat 0900-nummers per gesprek of tegen lokaal tarief moeten gaan worden berekend. Maar waarom merkt er niemand op dat steeds meer bedrijven 0900-nummers krijgen, welke buiten de Bel-Altijd-bundel of hoe die ook weer heten, vallen. Zodat via een geniepige omweg de bundels uitgehold worden en KPN weer meer omzet maakt?
hallo,
als je klant van KPN bent kun je gratis (volgens hun site) naar 06-24001200 bellen.
nu weet ik niet of dat ook is als je alleen internet hebt. i.i.g. wel als je ook bellen hebt van KPN. ik heb ook moeten zoeken om dit te vinden want het wordt nergens op papier vermeld. daarop staat, voor vragen . bel; 0900..... hou je eerst volgende faktuur in de gaten nadat je hun hebt gebeld via het 06 nr. als daar geen kosten voor gerekend worden is het oke. intussen ben ik alweer weg bij KPN(binnen 1 maand)door dat er geen spullen geleverd werden of wel spullen waar ik verzendkosten voor moest betalen . terwijl ik geen verzendkosten had. 3 keer bevestigd telefonisch. Verder lig ik nog in conclave met de KPN i.v.m. abonn.kosten. omdat ik bellenonbeperkt altijd had aangevraagd, en bevestigd kreeg per mail, maar zij alleen avond en weekend in het contract hadden gezet die ik 2 weken later kreeg. ook daarvoor contact gehad(via 0900nr omdat ik nog niet het gratis nr had gevonden) 4 keer bevestigd gekregen dat het wel (altijd was) me geen zorgen hoefde te maken. maar op de faktuur die 3 weken na de aansluiting al kwam stond het ook verkeerd. kon niet gewijzigd worden , en ik zat met een grote tel.rek. die ik dus niet ga betalen natuurlijk. ik heb het zwart op wit staan en het is hun fout.alle telefoonkosten naar hun 0900nr. heb ik ook geclaimd. ik wacht nog op antwoord. gooi het desnoods voor de rechter die de profiders/energiem. spuug zat is met die verkeerde/onduidelijke nota,s.ik ben namelijk lid van een juridisch site.daar staat dit allemaal op.
Met 0900-nummers verdienen bedrijven alleen nog meer aan haar eigen klanten, daarnaast zoveel mogelijk klantonvriendelijk zijn, en kunnen bepalen hoeveel iemand mag betalen voor hun "telefonische service", door eenvoudig mensen in de wacht laten staan.
Bij KPN kan je in plaats van de helpdesk 0900-0244 ook rechtstreeks het management van KPN Contact, ofwel de Escalatiedesk bellen: 020-4841466. Deze mensen kunnen, in tegenstelling tot de reguliere medewerkers in Eindhoven, Groningen of Zwolle, wel beslissingen nemen inzake coulances en compensaties.
Ik heb in de 12 jaar dat ik klant (of slachtoffer?) was van KPN meerdere malen maanden lang gevechten gevoerd met de helpdesk, maar uiteindelijk al twee keer via het 020 nummer fikse financiële compensaties gekregen.
Een paar andere nummers zijn:
KPN Contact Eindhoven 040-2996601 (zelfde medewerkers als het 0900 nummer maar goedkoper)
Multi- support desk 0800-0228885 (Soort 2e lijn helpdesk, deze mensen kunnen iets meer regelen)
Beste Sluys,
Een ander telefoonnummer van KPN voor de informatie : 18881820
Er is een alternatief voor de extreem dure nummers, vele staan vermeld bij onderstaande link.
: http://www.wordwakkerwereld.nl/viewtopic.php?f=31&t=2997
Doe u uw voordeel mee.
.M.vr.gr.,
Ineke L.
[quote=sluys schreef op woensdag 1 feb 2012, 10:09]KPN, maar ook andere providers houden vast aan een betaald 0900 nummer voor de (directe)klantenservice.
Ook als de oorzaak van een probleem bij KPN ligt ben je gedwongen het 0900 nummer te bellen.
vb. KPN doet een aanbieding om met korting over te stappen van een basis naar een extra abonnement.
Op de afgesproken ingangsdatum blijkt de wijziging niet te kunnen. Je krijgt hiervan géén berichtje maar moet dit zelf ontdekken op mijnkpn, vervolgens kun je de klantenservice alleen direct bereiken via 0900.
Er zijn tal van bedrijven die naast een betaald nummer een bel me optie hebben of de mogelijkheid bieden tot een online chatsessie, het werkt prettig vanwege het directe contact en problemen worden veelal sneller opgelost.
Ik vind het echt niet meer kunnen dat je als aanbieder van internetabonnementen klanten enkel helpt via een 0900 betaalnummer.
Je betaald eerst voor de dienstverlening en als deze niet blijkt te werken zoals je mag verwachten, moet je ook nog eens betalen voor de oplossing van het probleem.
In mijn ogen is dat nog eens betalen voor een dienstverlening waarvoor je al maandelijks betaald.
Beste Providers:
Betere contactmogelijkheden of 0900 nummers tegen lokaal tarief!!
http://www.0900alternatieven.nl/KPN%20Helpdesk
Heb je deze al eens geprobeerd?
[quote=psanders schreef op dinsdag 6 mrt 2012, 18:12]1888 is niet gratis!, 80 ct per opgevraagd nummer!,
Ineke werke je daar ofzo?
Mag ik u verzoeken mijn reactie nogmaals te lezen, dan kunt u zien dat ik nergens heb geschreven dat het gratis is? Nee, dat heb ik niet, dus gelieve mij ook geen woorden in de mond te leggen.
bij voorbaat dank,
Ineke L
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Verkeerde Lounge bank geleverd
Op 12 september, na 3 maanden wachttijd werd mijn bank bezorgd, helaas de verkeerde.
Direct doorgegeven aan het bedrijf, het zou uitgezocht worden, daarna nog verschillende keren gebeld, tot nu toe, 11 dagen verder, nog geen resultaat.
Wel werd er gezegd dat als zij de bank opnieuw gaan bestellen ik er weer 3 maanden op moet wachten.
Mijn vraag is, kan ik de koop ontbinden, omdat ik
...
Lees meer
Webshop Salura
Hallo ik heb 6 september een spiegel besteld bij website Salura maar heb deze nooit ontvangen. de site is nu ook niet meer bereikbaar. Ik had een track and tracé ontvangen en daar stond in dat de spiegel verzonden was vanuit China en in Nederland was aangekomen maar even later deed de track and trace het niet meer. Dit bedrijf zou in Amsterdam zitten en had alleen een website heb verschillende ... Lees meer
Wie is ook opgelicht door scooterrijbewijs.nl? Bedrijf reageert niet...
Mijn zoon wilde binnen enkele weken zijn scooter rijbewijs halen. Deed navraag bij het bedrijf over de beloftes op de site. Na aanmelding bleek dat er maanden tussen theorie en praktijk examen gaan zitten. Hij zou moeten bijbetalen, maar dan nog lukt het niet binnen zijn planning. Hij vroeg hen alles te annuleren en zijn geld terug te storten. De servicedesk medewerker gaf echter geen antwoord op ... Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer