Kpn 100%kosten 60%levering
hoe kan het dat kpn hiermee wegkomt ?
als ik 100 liter water bestel en ze komen met ik heb 60liter voor je dan moge ze alles mee terug nemen en zoek ik iemand die wel leverd waar ik om vraag of mij maar 60liter in rekening brengen als ik daarmee akkoord ga!....hoe kan t dan dat iedereen die 100mbit besteld en maar 60 krijgt toch de volle 100 moet betalen? word het niet eens tijd om dit soort oplichting aan banden te leggen ? en mensen te laten betalen voor wat ze daadwerkelijk ontvangen! hun excuus je woont tever van de box af...sinds wanneer is dat een consumenten probleem ? voor zover ik weet is elk ander bedrijf hier zelf verantwoordelijk voor en is t illegaal om dit probleem bij de klant te leggen ..tenzij je een provider bent van internet ? dat is toch waanzin
Topantwoord
Ik begrijp uw vraag niet en dat vooral niet omdat ik al sedert het ATF2 tijd per mobiele klant ben bij KPN en dit soort zaken nog nooit heb meegemaakt.
Maar is dat bij mij niet is gebeurt wil uiteraard niet zeggen dat het niet kan en dan ga ik er van uit dat er een fout is gemaakt en KPN het adres is waar u navraag dient te doen. Als het antwoord onbevredeigend is kunt u terecht bij de geschillencommissie. https://www.degeschillencommissie.nl/over-ons/commissies/telecommunicatiediensten/ en het adres van KPN:klachten kpn
Top antwoord?!
Weet niet waar het over gaat.
@de expert: verwarring ten top als zowel een vragensteller als een beantwoorder niet weten waar ze het over hebben. Prachtig dit.
Hoe zo weet ik als beantoorder niet waar het over gaat na ca. 50 jaar it ervaring? Ik gaf in feite aan de vraag niet te begrijpen omdat die echt onduidelijk is zoals ook later door collegae wordt aangegeven. En de kwalificatie 'topantwoord' blijkt veelvuldig te worden gegeven aan de eerste reactie die wordt ontvangen door Ts dus dat is niet zo uitzonderlijk.
Topantwoord
Het is tot 100 mbit en boven de 50 mbit. Klopt precies. En met wifi haal je niet de 100 mbit. Die snelheid is maximaal met een kabel tussen het modem en de computer.
https://www.kpn.com/internet-tv/?campaignid=ps%3As%3Dgo%3At%3DResidentialAdwords%3Ac%3D1.%20kpn%20%7C%20sbrd%20%7C%200.%20Intern.
@panter, hier in huis, door hele huis heen draadloos op laptops en telefoons makkelijk 512Mb. Bij 500Mb abonnement van Ziggo.
Gewoon een goede router en goede netwerk apparatuur, geen punt.
Ziggo is geen KPN, twee verschillende systemen.
Met WiFi haal je het nooit
@deexpert. Nou zeker wel.
Jammer dat ik niet even een screenshot van mijn mobiel kan plaatsen, haal net ook gewoon 508Mb.
Topantwoord
illegaal misschien niet...maar zeer zeker niet toepasselijk...ziggo leverd toch ook gewoon wat ze je verkopen... mja wie ben ik...en wat ze ookwel aan banden mogen leggen is dat nieuwe klanten speciale aanbiedingen krijgen maar als je als ouwe trouwe 10jaar+ klant om diezelfde aanbieding vraagt dan is dit niet mogelijk...ik betaal altijd me rekeningen optijd en het is maar de vraag of die nieuwe klant dit ook gaat doen en bij je blijft! ik ben onlangs overgestapt naar een provider namelijk bovenstaande (helaas denk ik dat ook hier de nieuwe klant aanbiedingen niet geldden voor vaste oude klanten maar dat zie ik volgend jaar wel) ook belachelijk dat we steeds moeten overstappen om hier ook van te genieten! ik blijf toch liever bij dezelfde, en dom is t ook want het kost ze ook steeds weer apparatuur als iemand overstapt naar een ander (misschien een leuk onderwerp om eens over te discussieren)
ziggo levert zeer zeker niet (altijd) wat ze verkopen, juist om die reden ben ik overgestapt op glasvezel van KPN, waar ik zelfs wat meer krijg dan het beloofde !!
hoe reageer ik uhm ik doe t wel zo! =) nee is ook niet illegaal en het gaat in dit geval niet om mobiel maar om internet thuis commissie ugh wat een moeite ze moge die paar euro houden en ik ben overgestapt naar ziggo die leverd 100% van me abbonement! ik nap dat telefoonlijn niet altijd kan leveren maar het gaat er ff om dat iedereen toch 100% moet betalen (kpn is niet de enigste) ik vind het raar dat dit nog kan en misschien met genoeg aandacht dat dit in de toekomst veranderd! kassa is hier goed in ik heb helaas niet zoveel invloed tenzij ik heeel veel tijd erin ga steken in me uppie en met commisies ga praten en ook dan is resultaat hoogstwaarschijnlijk nihil of niet haalbaar (snelle edit) bekabeld ... wifi is een heel ander ding alles met frequenties en afstand heeft daar invloed op dus ik doel nu even puur op bekabeld netwerk
Heb je geen glasvezel? Dan is 60 mbit nog best snel. Wij halen hier maar 11 mbit met dsl
uhm dat word binnenkort aangelegd dacht ik... had nog via telefoonlijn? en nu via tvkabel ? agjah misschien leuk item voor kassa om dit eens te discussieren wow ik ben goed met internet ???? ik heb me verhaal gedaan bij kpn , niet verder gekomen dus overgestapt betaal nu iets meer maar zeer zeker de moeite waard voor mij , glasvezel ? geen idee hoe dat werkt met glasvezel is dit dan iets uit het verleden of heeft glasvezel hetzelfde probleem ? hmm dat had ik eerst wel even mogen uitzoeken agjah me internet is nu 5x sneller! ben daar erg blij mee , doel van deze post is meer kijken of dit voor andere mensen niet te verhelpen valt en misschien een leuk onderwerp voor kassa! ik heb dit probleem al weggewerkt ondertussen
dsl is dat niet wifi met kabel ? of is dat weer wat anders stekker apparaat in stopcontact met kabeltje ? dat is wifi met kabel ook dit kan sneller ik ben niet echt bekend met al die termen
helpdesk momentje =) verkeerde ledlampen radios alles wat bepaalde frequenties uitzend kan wifi storen, oude of niet geupdate routers en te lange kabels kunnen ditzelfde effect hebben
Zou uzich niet eerst wat beter verdiepen in die zaken, voordat u allerlei onzin gaat zitten roepen.
ik vrees dat wanneer u met commissies (welke dat dan al mogen zijn) gaat praten u ook niet veel verder zal komen, ik wed dat die net als wij niets zullen snappen van uw hak op de tak verhaal !!!
wi fi (WIRELESS Fidelity) met kabel is wel de mooiste van vandaag, die houden we er ook in :-)
ze moeten dit de humor pagina gaan noemen in plaats van vraag en beantwoord :-)
Topantwoord
Uitleg verschil tussen bestaande en nieuwe abonnees.
https://teamloyalty.nl/kennis/waarom-aandacht-bestaande-klant-belangrijk-is/
nvm heb t had me telefoon draaien locked, jah daar hebben ze helemaal gelijk in! waarom gaan ze dam toch aldoor voor nieuw klanten ? het kost meer en idd ambassadeurs zoals ik ooit was (echt had altijd positieve woorden over kpn) die gaan weg en worden het tegenovergestelde en zoeken niet alleen naar maar zullen deze info ook bij eventueel nieuwe gebruikers tentoonstellen! thnx voor de link
En daarom zit ik bij XS4ALL.NL die beloven wat ze zeggen en doen ook wat ze beloven.
Topantwoord
Wat een hoop warrige verhalen van u. Maar nooit dat u bent overgestapt, u bent meer geld kwijt voor een snellere verbinding. Probleem dus opgelost. Verder hoeft er nergens over gediscussieerd te worden, er is namelijk geen probleem.
ben het niet eens met u stelling...desondanks ik mijn probleem heb opgelost door dergelijke stappen te ondernemen! zijn er nogsteeds een hoop mensen die nog wel hier tegenaankijken! en idd ik ben nogal warrig kwa typen en uitleggen mijn excuses daarvoor ;)
Niemand loopt hier tegenaan aangezien er nooit een vaste snelheid afgesproken wordt. Ook bij Ziggo zal u zien dat u niet steeds dezelfde snelheid binnen haalt. Dit is technisch ook niet mogelijk.
Nou, naar mijn indruk bent u te gemakkelijk met typen en heeft u geen zin om aan interpunctie, hoofdletters etc. te doen, en heeft u geen zin om informatie op websites te lezen? Dat geeft mij de indruk van geen respect voor de lezers van wie u oplossingen, informatie en gelijk krijgen verlangt. Bij uw vorige vraag is ook al iets gezegd over het warrige verhaal. Hoe is het toen eigenlijk met die tandartskwestie afgelopen?
Van de site: er staat toch echt TOT 100...
Tot 100 Mbit/s download
Tot 10 Mbit/s upload
-
Sneller internet (tot 100 Mbit/s download en tot 10 Mbit/s upload). Met de snelheid kun je HD tv-kijken op meerdere televisies en ook zorgeloos surfen, e-mailen, downloaden en streamen. Ook tegelijkertijd!
Onduidelijk verhaal. Zijn uw hoofdletters op?
En leest u de informatie op de website van de KPN niet?
U vergelijkt olifanten met sardientjes.
Ik zou ook maar voorzichtig zijn met beschuldigen van oplichting als u geen proces aan de broek wilt krijgen.
olifanten met sardientjes, die houden we er in :-) !!
Dat heet taalvernieuwing....
ik vind hem prachtig, komt wat mij beteft in de nieuwe van dale! :-)
U denkt verkeerd, u betaald voor het abonnement en daarin staat dat u tot 100mbit kan ontvangen. En inderdaad is de snelheid bepalend hoe ver u van een schakelpunt zit. Ja en als KPN niet meer door het draadje kan sturen houdt het op, ik bereik die 100mbit wel omdat ik vrij dicht bij het schakelpunt zit en dat is mooi meegenomen.
ik betaal altijd me rekeningen optijd en het is maar de vraag of die nieuwe klant dit ook gaat doen en bij je blijft!
En of een nieuwe klant zijn rekeningen op tijd betaald is niet aan u om daar over te oordelen.
ik ben onlangs overgestapt naar een provider namelijk bovenstaande (helaas denk ik dat ook hier de nieuwe klant aanbiedingen niet geldden voor vaste oude klanten maar dat zie ik volgend jaar wel) ook belachelijk dat we steeds moeten overstappen om hier ook van te genieten!
En dat je steeds moet overstappen is kolder tenzij je net als u uit bent op de kortingen voor nieuwe klanten. En geloof me na de kortingsperiode gaat u ook het volle pond betalen en kunt u weer uitkijken naar een andere provider met een leuke aanbieding.
Ik neem elk jaar gewoon een nieuw contract bij mijn eigen provider. Ben er al meer dan 20 jaar klant en krijg dus elk jaar gewoon de korting die nieuwe klanten ook krijgen.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Servicecontract voor warmtepompverwarming kost E 481 pj ???
Waarom is een servicecontract voor een warmtepompverwarming van een appartement zo veel duurder dan dat ik ooit voor een cv-verwarming servicecontract heb betaald?
Offerte gekrgen voor een 1 jaar jong nieuw opgeleverd appartement, kosten E 481,00 per jaar !!
Voor cv ketel betaalde ik ca. E 8,00 per maand... ( E 96,00 per jaar)
Is dit een nieuwe melkoe voor installatiebedri
...
Lees meer
Windows life mail mappen verdwenen
Ook goede morgen,ik gebruik windows life mail,en ja,ik weet het,dat is oud,maar werkt nog prima
Echter nu zie ik de submappen plots niet meer bij het hoofdaccount
En ik snap dat ik iets verkeerd heb gedaan,maar ik had ze heel graag terug
Ze zijn schijnbaar niet weg,maar onzichtbaar
Ik draai onder windows 10
Ik hoop en duim dat iemand een makkelijke oplossing weet
Beda
...
Lees meer
Webwinkel
Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.
Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden.
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g
...
Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer