marann
door marann Feb 2, 2011 om 20:42
Computers & telefonie

KPN

Geacht forum,
Gaarne leg ik u de volgende vraag voor.
Vanmiddag werd ik gebeld door KPN en was daar ten zeerste verbaasd over, aangezien ik me opgegeven heb voor het Belmeniet-register.
Ik vroeg de meneer waarom hij me opbelde aangezien ik me opgegeven had voor het Belmeniet-register. Hij zei tegen me omdat ik klant was van KPN dat niet gold. Ik heb daarop geantwoord, dat ik niet lastig gevallen wilde worden en dat als ik KPN nodig had ik zelf wel zou bellen.
Ik geloof er namelijk niets van dat het als je klant bent dit niet geld.
Kunt u me hierop antwoord geven?
Bij voorbaat dank!
Marann

433 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

stacey
door stacey - Feb 2, 2011 om 20:45
10352 Antwoorden / 12 Vragen
0

Hoi,

Klopt wel wat hij zei, ze mogen klanten bellen
(onder mom van Service/ mooie aanbiedingen is dat dan.............)
Je kunt wel bij betreffende bedrijf Zelf dan nog aangeven niet benaderd te willen worden met telefoninsche aanbiedingen en dan registreren ze dat wel.

stacey
door stacey - Feb 2, 2011 om 20:51
10352 Antwoorden / 12 Vragen
0

--Gebeld ondanks inschrijving bij Bel-me-niet Register
Consumenten mogen gebeld worden door bedrijven van wie zij klant zijn of zijn geweest voor een vergelijkbaar product of dienst, dienst, ook al staan zij ingeschreven bij het Bel-me-niet Register.
De telemarketeer moet deze consument dan wel actief de mogelijkheid bieden om nooit meer gebeld te worden door dit bedrijf (‘recht van verzet’) en de mogelijkheid bieden tot opname in het Bel-me-niet Register--Opta

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Mikske10
Mikske10 - May 15, 2024 om 16:07
Winkels & webshops

Webwinkel

Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.

Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden. 
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g ... Lees meer

Ro
Rob30-06 - May 6, 2024 om 22:11
Huishouden & energie

Liander wil mijn meter vervangen

Ik kreeg vorige week een brief van Liander dat ik mijn huidige goed funtionerende meter voor de stroom moet vervangen vanwege een vage wet .

Ben ik verplicht om dit op te volgen of probeert Liander via druk en halve leugens die nieuwe meter geinstalleerd te krijgen ? Lees meer

Martijn van den Ham
Martijn van den Ham - May 7, 2024 om 18:46
Huishouden & energie

LOQED slim slot

Ik ben in het bezit van een slim slot van LOQED waar ik zeer veel plezier van heb krijg ik zojuist een mailt binnen dat ze genoodzaakt zijn de cloud dienst betaald te maken voor een bedrag van € 4,95 per maand. Mag dit zo maar?!!!
Het slot heb ik uitgekozen gezien de functionaliteiten die er op zitten en dat er geen abonnement op zat en nu wordt er toch een abonnement door je strot gedrukt. ... Lees meer