marann
door marann Feb 2, 2011 om 20:42
Computers & telefonie

KPN

Geacht forum,
Gaarne leg ik u de volgende vraag voor.
Vanmiddag werd ik gebeld door KPN en was daar ten zeerste verbaasd over, aangezien ik me opgegeven heb voor het Belmeniet-register.
Ik vroeg de meneer waarom hij me opbelde aangezien ik me opgegeven had voor het Belmeniet-register. Hij zei tegen me omdat ik klant was van KPN dat niet gold. Ik heb daarop geantwoord, dat ik niet lastig gevallen wilde worden en dat als ik KPN nodig had ik zelf wel zou bellen.
Ik geloof er namelijk niets van dat het als je klant bent dit niet geld.
Kunt u me hierop antwoord geven?
Bij voorbaat dank!
Marann

433 2 Rapporteer

stacey
door stacey - Feb 2, 2011 om 20:45
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Hoi,

Klopt wel wat hij zei, ze mogen klanten bellen
(onder mom van Service/ mooie aanbiedingen is dat dan.............)
Je kunt wel bij betreffende bedrijf Zelf dan nog aangeven niet benaderd te willen worden met telefoninsche aanbiedingen en dan registreren ze dat wel.

stacey
door stacey - Feb 2, 2011 om 20:51
10352 Antwoorden / 12 Vragen

--Gebeld ondanks inschrijving bij Bel-me-niet Register
Consumenten mogen gebeld worden door bedrijven van wie zij klant zijn of zijn geweest voor een vergelijkbaar product of dienst, dienst, ook al staan zij ingeschreven bij het Bel-me-niet Register.
De telemarketeer moet deze consument dan wel actief de mogelijkheid bieden om nooit meer gebeld te worden door dit bedrijf (‘recht van verzet’) en de mogelijkheid bieden tot opname in het Bel-me-niet Register--Opta