KPN besteelt maandelijks zuinige bellers van hun beltegoed
Bij deze wil ik een klacht indienen over KPN en dan met name over het meenemen van het beltegoed bij de BEL-SM-WEBXL abonnementen.
Vandaag ben ik er namelijk achter gekomen dat KPN geheel volgens hun eigen voorwaarden de zuinige mensen maandelijks besteelt.
In September van 2011 moest ik noodgedwongen een overstap maken van Vodafone naar KPN ( dit omdat ik in een afgeschermd gebied werk waar alleen ontvangst is van KPN )
KPN doet wellis waar van alles om je met een vriendelijk praatje als klant binnen te lokken maar vertellen vervolgens niet waar bij hun de addertjes onder het gras zitten en juist deze addertjes zijn nu al na een aantal maanden mijn grootste nachtmerrie.
Wat blijkt nu :
Bij KPN mag je 1 maand niet gebruikt beltegoed meenemen. Dat het maar 1 maand is t.o.v van T-Mobile en Vodafone waar het 2 maanden is kon ik nog accepteren , maar wat vervolgens verzwegen wordt is dat je op dit beltegoed pas aanspraak kan maken wanneer je in je nieuwe maand met je nieuwe standaard tegoed niet uit komt.
Heb je in die nieuwe maand weer zuinig gebeld dan had je dus resterende tegoed uit de vorige maand niet nodig en steekt KPN dat tegoed in hun zak en ben je het kwijt.
Vervolgens is het ook nog eens zo in tegenstelling tot de andere providers dat het overgebleven tegoed tegen het BUITEN BUNDEL TARIEF , dus 30 ct. per minuut wordt verrekend.
Kortom , probeer je in deze tijd van economische crisis bij gewoon netjes binnen je bundel te blijven , dan wordt je als klant bij KPN daar maandelijks voor gestraft.
Bel je maandelijks binnen je bundel dan verlies je alsnog je geldt maar bel je teveel dan kun je nog eens flink extra betalen.
KPN verteld je helemaal niets over deze truc als je ze voor informatie belt totdat je ermee geconfronteerd wordt en dan kunnen ze alleen maar botte antwoorden geven als :
Je moet niet zeuren, het staat in de voorwaarden waar u zelf voor heeft getekend .
Bovendien zo beweerd men bij KPN doen de andere providers dit ook , maar dit blijkt een regelrechte leugen . Allereerst mag het beltegoed bij de andere grote providers 2 maanden meegenomen worden en het wordt het overgebleven tegoed NOOIT tegen de buitenbundel tarieven verrekend.
Het is de pure diefstal en hier moet echt wat aan gedaan worden en ik eis ontbinding van het contract.
Hier moeten echt alle KPN klanten tegenin gaan.
Wie kan mij op weg helpen.
donmuang schreef op maandag 16 apr 2012, 18:42: Wat blijkt nu :
Bij KPN mag je 1 maand niet gebruikt beltegoed meenemen. Dat het maar 1 maand is t.o.v van T-Mobile en Vodafone waar het 2 maanden is kon ik nog accepteren , maar wat vervolgens verzwegen wordt is dat je op dit beltegoed pas aanspraak kan maken wanneer je in je nieuwe maand met je nieuwe standaard tegoed niet uit komt.
Heb je in die nieuwe maand weer zuinig gebeld dan had je dus resterende tegoed uit de vorige maand niet nodig en steekt KPN dat tegoed in hun zak en ben je het kwijt.
Volgens mij staat dat allemaal gewoon in de Voorwaarden die je leest voor je iets afsluit zodat je weet wat je afsluit.............
Geen diefstal, gewoon een voorwaarde waar je zelf door afsluiten mee accoord ging
En dus ook geen gegronde reden voor ontbinden van contract dus.
Stacey heeft volkomen gelijk, as usual;-).
Jaar of 5/6 geleden, zat ik bij KPN, ook toen was het al zo. Niks nieuws onder de zon, dus. Voortaan maar niet meer zo zuinig zijn, maar lekker je tegoed op gebruiken.
Ze zijn allemaal één pot nat kpn heeft beheer over t-mobile,Telfort,Hi en noem maar op zij leveren netwerk kpn dus waar je gaat kom je dezelfde voorwaarden tegen,of je accepteerd of je belt niet.Dit is helaas Nederland.Tien jaar terug was het beter je had keuze nu is het keuze aan de providers wat ze bieden klant is allang geen koning meer in Nederland.Een verkoper bepaald de regels en kopers moeten zien hen rechten te behalen na lang beandelen van rechtsgangen.Ze hebben het leven moeilijker gemaakt ,In principe komt het op diefstal uit ,maar er zijn slinkse regels in verbonden die niet te mijden zijn.Dus of bellen of geen bellen.
donmuang schreef op maandag 16 apr 2012, 18:42: .
Vandaag ben ik er namelijk achter gekomen dat KPN geheel volgens hun eigen voorwaarden de zuinige mensen maandelijks besteelt.
Als het volgens hun voorwaarden is dan is er toch niks mis mee.
armegadon1 schreef op maandag 16 apr 2012, 21:38: Ze zijn allemaal één pot nat kpn heeft beheer over t-mobile,Telfort,Hi en noem maar op
T=Mobile heeft zijn eigen netwerk.
Ik heb sinds kort een sim only van KPN en het staat gewoon allemaal in de voorwaarden, gewoon duidelijk en open en niet ergens verborgen of wat dan ook.
U moet ook eerst eens goed gaan lezen voordat je zomaar wat afsluit t staat allemaal op hun site.
U bent zelf accoord gegaan met het contract en de voorwaarden dus stappen onder nemen heeft geen zin.
Elke provider mag zijn eigen voorwaarden maken.
En Prepaid, zelfs de Aldi bied Medion Mobiel aan, Prepaid tegen lage kosten op KPN netwerk maar.....
Net als Tele 2 ooit overstapte van KPN naar T Mobile en dat mag helaas ook.
Ik was toen ook plotseling nauwelijks bereikbaar dus zo verlies je klanten.
Naast KPN zelf kun je dus ook een zoeken die via hun netwerk iets aanbied..
Naast Aldi / Medion mobiel heb je ook AH, Kruidvat en nog vele anderen.
Maar ook Dochter Telfort heeft weer andere voorwaarden dus van KNP naar Dochter is soms voordeliger.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
AirBNB
Ik heb een boeking gemaakt via AIRBNB, die moet je vervolgens meteen betalen anders vervalt de boeking.
De knop van het betalen deed het niet. En daarom heb ik handmatig geld overgemaakt naar AIRBNB.
Ik heb een boekingsnummer en ik heb een rekeningnummer van hen.
Echter doordat de betaalknop niet is gebruikt is de boeking geannuleerd. Zij hebben mijn geld niet op de correcte m
...
Lees meer
Refund mails alitalia???
Nu, na meer als twee jaar na het faillissement van Alitalia krijg ik een reactie van Alitalia mbt een refund voor twee geannuleerde tickets.
Men vraagt hiervoor een copie van mijn ID en mijn bankgegevens.
ik vertrouw dit niet helemaal.
Zijn er meer mensen die een mail hebben gehad of ervaring hiermee hebben?
Lees meer
Filmbox bij kpn
Ik kreeg een mail van KPN dat filmbox nu bij hun op kanaal 50 zit,natuurlijk meteen gaan kijken,maar het werkt nog niet
Me wel afgevraagd,moet je hier nu extra voor gaan betalen?
Net zoals bij netflix?
Voor mij heel onduidelijk,want daar heb ik geen zin in,heb al 4 van dit soort,gewoon betaald
Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer