mi
door miguel Mar 16, 2006 om 09:00
Computers & telefonie

KPN flexibel allround de goedkoopste?

Al een paar jaar bel ik mobiel met een KPN flexibel allround abonnement. Dat gebeurt zowel vanuit Nederland als het buitenland.

Ik ben er achter gekomen dat wanneer ik vanuit het buitenland bel, mijn rekening dramatisch hoge vormen aanneemt. Navraag bij de KPN leerde mij dat men daar ook niet helemaal op de hoogte is van de diverse abonnementsvormen. De één beweert dat ik beter over kan stappen naar een KPN mobiel 160 abonnement en de ander beweert dat mijn huidige abonnement het beste is voor mij. Erg duidelijk zijn ze dus niet bij KPN.

Kan iemand mij vertellen wat het meest gunstige abonnement is voor zowel binnen als buiten nederland? Het hoeft niet perse KPN te zijn...

bvd,

Miguel

393 3 Rapporteer

wt
door wtencate1 - Mar 16, 2006 om 10:02
7 Antwoorden / 0 Vragen

Ik denk dat het ook moeilijk is een eenduidig antwoord op je vraag te geven welke abonnements vorm voor jou het gunstig is.

Het belgedrag en de persoonlijke beleving daarbij spelen een grote rol, wellicht is het goed ook naar bereikbaarheid/beschikbaarheid te kijken bij het maken van je keuze.

KPN is dan naar mijn mening een goede keuze, zowel nationaal als internationaal.

Sukses

anniepannie
door anniepannie - Mar 16, 2006 om 10:30
32 Antwoorden / 3 Vragen

met flexibel alround betaal je 15,95 per maand en die ben je kwijt daarnaast krijg je gelijk je gesprekskosten

met KPN mobiel kan je alles opmaken wat je betaald b.v. een abo voor 30 euro p.m. betaal je 30 euro maar die kan je ook helemaal opbellen of smsen en gprsen daarbij komt dat je belbundel van 30 euro ook in het buitenland te gebruiken is dus krijg je niet direct kosten erbij maar gaat het dus van je tegoed af

het tegoed wat je over houd neem je een jaar lang mee dus kan je opsparen

dus als je veel in het buitenland zit is het voordeliger om over te stappen op KPN mobiel

Groetjes Anne

us
door user999 - Mar 17, 2006 om 12:27
143 Antwoorden / 0 Vragen

Wat het meest gunstige abo is ligt volledig aan je belgedrag. Hoe vaak bel in je in het buitenland en in welke landen doe je dat?