roliemoppy
door roliemoppy Sep 30, 2006 om 15:50
Computers & telefonie

KPN Internet Plus Bellen

Ik heb voor jullie allen met het probleem van KPN InternetPlusBellen de oplossing.

Van KPN de gewone analoge lijn weer nemen en het abonnement “BudgetBellen” met tevens ADSL van KPN Direct.

 InternetPlusBellen opzeggen.

U neemt een Fritzbox type 7050 en sluit de analoge lijn vanuit de splitter op de Fritzbox aan en U sluit ook de ADSL lijn aan vanuit de splitter op de Fritzbox.

Nu gaat men naar   www.freecall.com  en koopt via de creditcard voor 11.80 Eur bel credits.

U kunt dan bellen voor zeer voordelige tarieven naar mobiel bellen en naar vaste lijnen in Nederland, Engeland, Duitsland, Luxemburg, Frankrijk enz. enz. voor niks bellen, 300 minuten in de week.

Als je in de 3 maanden uw tegoed nog 11,80 Eur is dan blijven die gewoon staan als U binnen de 3 maanden weer 11,80 Eur via creditcard overmaakt.

De sip codes geeft U in in de Fritzbox en U kunt via uw analoge telefoons en/of ISDN telefoons aansluiten en bellen via de Fritzbox.

Als de mensen U bellen komt het binnen via de analoge lijn van KPN en als U wilt uitbellen kunt U kiezen of via KPN, of via Internet freecall.

Het werkt perfect met de Fritzbox via Internet bellen.

En als je het uitrekent dan betaal je aan KPN voor de vaste kosten ADSL KPN Direct 29,95 + Budgetbellen 9,67 is totaal aan vaste kosten 39,62 Eur incl btw.

1101 4 Rapporteer

re
door reinier_1 - Sep 30, 2006 om 16:35
18 Antwoorden / 1 Vragen

Is wel duur met Tele2 compleet ben ik 29,95 kwijt en niet meer en het werkt nog ook en dat vindt ik een betere oplossing en overzichtelijker

pekogi
door pekogi - Oct 1, 2006 om 07:50
143 Antwoorden / 1 Vragen

Als je je aanmeldt op www.1643telecom Betaal je voor vast bellen in Nederland alleen maar 5 cent starttarief en verder gratis. Naar mobiel 8 cent starttarief en maar 8 cent per minuut. Ik denk niet dat het goedkoper kan.

pekogi
door pekogi - Oct 1, 2006 om 07:51
143 Antwoorden / 1 Vragen

Uiteraard wel met het abonnement van KPN.

roliemoppy
door roliemoppy - Oct 1, 2006 om 16:29
2 Antwoorden / 3 Vragen

Iedereen kan zich niet laten aansluiten op Tele2 adsl Compleet.

Tele2 Compleet is nog niet overal landelijk leverbaar.

Als je Tele2 compleet hebt is het ook internet bellen net zoals KPN InternetPlus bellen.

Daarbij is Tele2 ’s avonds, ’s nachts en in het weekend voor 0 ct/pm alleen naar vaste nummers in Nederland doch betaalt U wel het starttarief.

Gratis bellen is dan alleen naar Tele2 Compleet klanten.

Overdag bellen naar overige aansluitingen niet aangesloten bij Tele2 Compleet hanteert Tele2 starttarieven en gesprekskosten.

Tele2 is met de internationaal gesprekskosten helemaal wel duur.

Internationaal bellen is dus niet gratis.

De modem die U van Tele2 hebt blijft niet uw eigendom, en hebt U in bruikleen.

Probeer maar is als U later graag naar een ander provider wil, wat een ellende het geeft bij Tele2 wat betreft opzegging.

 Lees de Algemene Verkoopvoorwaarden maar is door en probeer maar een adres te vinden van Tele2 waar je naar toe moet schrijven per aangetekende brief. Het adres vind je niet.

Als U de handen vrij wel hebben is de voorstelling wat ik gegeven heb het beste alternatief.

Groetend