KPN komt afspraken niet na
Ik ben al jaren klant van KPN, heb daar alles lopen : internet compleet al onze mobiele-en , zeer compleet dus.
Toen ik op enig moment de prijs die ik betaalde vergeleek met diverse kennissen vond ik toch wel dat ik erg veel betaalde.
Ik zocht contact met KPN en overwoog opzegging.
De mevrouw die me op 12 november om 11.55 uur te woord stond gaf aan dat ik weliswaar een jaarcontract had dat nog tot mei liep, maar na enig speurwerk kon ze we wat voor me doen omdat ik zo'n trouwe klant was en ben.
ik zou tot eind van de looptijd van het contract een extra korting krijgen (met behoud van de functionaliteit), ik besloot dat aanbod maar te accepteren, en ik was weer goede vrienden met KPN (dacht ik).
Inmiddels was ik voor 2 weken met vakantie, toen ik me realiseerde dat ik nog geen bevestiging had gekregen via de e mail. Bij andere wijzigingen of afspraken kreeg ik een bevestiging voordat ik bij wijze van spreken de verbinding had verbroken.
Ik heb op het forum van Mijn KPN een melding gemaakt van het feit dat ik nog geen bevestiging had gekregen. Daarop reageerde een moderator (ik denk iemand die bij KPN werkt) genaamd Thomas met de mededeling dat hij het had nagekeken. Ik kon me niet verder helpen omdat mijn contract volgens zijn gegevens tot 12 mei liep. Aan hem de vraag of hij na kon kijken wat ik met die mevrouw had afgesproken op 12 november. Dat kon hij kennelijk niet.
Daarom heb ik datzelfde moment via de website van KLP een klacht ingediend via een formulier op de website.
Op maandag 23 nov wordt ik door ene Jaap, die zich niet verder bekend wenst te maken om 11: 26 uur gebeld. Hij deelt mij mee dat hij niets voor mij kan doen. Mijn abonnement loopt tot mei volgend jaar. Ik stel de vraag of hij het gesprek kan nagaan dat ik gevoerd heb (en dat toch wordt vastgelegd bij KPN ) omdat ik toch ook denk dat de KPN zich aan de gemaakte afspraken gaat houden; daarop geeft Jaap aan dat hij niet doet.
Een vreemde zaak. Ik besluit het (na terugkeer thuis, want daar heb ik alle gegevens vastliggen) contact op te nemen met iemand die een functie in de buurt van de directie vervult, en die mij al eerder op een goede manier heeft geholpen.
Ik heb voor de zekerheid nog maar op maandag 23 nov 11,25 uur in een apart klachtenformulier nog maar even gevraagd of ik een schriftelijke bevestiging kan krijgen van het feit dat de KPN niet bereid is het telefoongesprek dat ik voerde terug te halen, teneinde te bewerkstelligen dat KPN gemaakte afspraken nakomt. Ik wacht nog op een schriftelijke bevestiging, maar ik heb er een hard hoofd in.
Als ik thuis ben zal ik dus mijn contact in de buurt van de directie benaderen, ik dacht het eerst via de gewone route te bewandelen. Het is toch van de zotten dat KPN haar afspraken niet nakomt, en daar blijkbaar zelfs niet aan herinnerd wil worden.
Ik denk wel dat ik aan het langste eind trekt, maar vervelend dat ik daar zoveel energie in ket stoppen
Groet
Johan
Nou dan maar in de buurt van de directie gaanwandelen, kunt u klagen.
Het is niet toegestaan een heel topic in bold te plaatsen..
@TIJGER1, wie staat een heel topic in bold niet toe? U? Is deze reactie nu van u dan wel volgens de regels? U bent geen moderator.
"
Het gebruik van kapitalen is niet toegestaan, net als het overdreven gebruik van vet, cursief of onderstreepte tekst."
Uit de voorwaarden van dit forum. Dus ook uw cursieve teksten niet.
@tijger, een foutje kan gebeuren, misschien had TS het even niet door, ook dat kan gebeuren. Helaas doet het verder niets terzake, misschien eens wat vriendelijker reageren, krijgt u ook vriendelijke reacteis terug.
Ik hoef geen reacties terug te krijgen.
Kent u deze info: https://www.consuwijzer.nl/telefoon-internet-en-televisie/een-klacht-over-mijn-telecomaanbieder want deze kent u denk ik al wel: https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen.htm#/ Mijn ervaring is wel dat men klachten zoals deze normaliter goed oplost en datr nbinnen het geven dat u hoe dan ook 14 dagen bedenktijd heeft om hetgeen u nieuw overeenkwam te annuleren zoals o.a. u hier kunt lezen: https://www.unitedconsumers.com/gsm/abonnement-aanvragen/bedenktijd.jsp (niet bedoeld als reclame voor UC) en die zijn nog net niet voorbij. Snelheid is wel geboden!
Mijn ervaring is wel dat men bij het consteren van dezeouten bij KPN een en andr toch wel goed oplost en zeker indien u snel een beroep doet op de bedeenktijd. Is er een KPN winkel in uw omgeving , ga daar dan heen, dat is nog sneller al kost het moeite.
Wellicht overbodig deze info: .degeschillencommissie.nl/over-ons/commissies/telecommunicatiediensten/
Geachte Johan,
Ik raad u aan om voortaan naar een KPN winkel te gaan.
Bij een verandering kunt u dan direct een schriftelijke bevestiging krijgen.
Als u even kijkt op uw "mijn KPN" of even naar de inhoud van het totaalpakket kijkt zult u zien dat u Fox sport gewoon kunt activeren. Overigens ben ik al héél lang bij KPN, alles in een pakket, maar ben nog nooit gebeld door hun voor overstap naar een ander pakket.
Kort eind Lang eind je wint het gewoon niet zolang er van die kortnekken en langkinnen zitten in hullie fooncentrum
Nieuw op Vraag & Beantwoord
DPD levert product beschadigd af en laat het verder afweten
Een verzending van mij via DPD is beschadigd aangekomen. Heb dat bij DPD gemeld op een daarvoor bedoeld formulier op hun website. Kreeg direct een casenummer en 2 dagen later het bericht dat ik voor een claim bij Sendcloud moest zijn die voor DPD onderzoek doet. Op de website van Sendcloud moest je echter inloggen met een (bedrijfs)account, ander contact was niet mogelijk en kwam ik dus geen met ... Lees meer
Is botox gevaarlijk voor rimpels
Is botox voor rimpels ongevaarlijk en hebt het nadelen Lees meer
FOUTEN OP DE KASSA BON BIJ DE VOMAR
Waarom komt het geregeld voor bij de Vomar dat de prijzen niet kloppen op de kassa bon .
Vaakt zijn de aanbiedingen niet verwerkt.
Afgelopen zondag drie klanten bij de kassa waar het weer niet klopte .
Waarom doet de Vomar hier niets mee ?
Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer