KPN steelt maandelijks beltegoed van zuinige bellers
Bij deze wil ik een klacht indienen over KPN en dan met name over het meenemen van het beltegoed bij de BEL-SM-WEBXL abonnementen.
Vandaag ben ik er namelijk achter gekomen dat KPN geheel volgens hun eigen voorwaarden de zuinige mensen maandelijks besteelt.
In September van 2011 moest ik noodgedwongen een overstap maken van Vodafone naar KPN ( dit omdat ik in een afgeschermd gebied werk waar alleen ontvangst is van KPN )
KPN doet wellis waar van alles om je met een vriendelijk praatje als klant binnen te lokken maar vertellen vervolgens niet waar bij hun de addertjes onder het gras zitten en juist deze addertjes zijn nu al na een aantal maanden mijn grootste nachtmerrie.
Wat blijkt nu :
Bij KPN mag je 1 maand niet gebruikt beltegoed meenemen. Dat het maar 1 maand is t.o.v van T-Mobile en Vodafone waar het 2 maanden is kon ik nog accepteren , maar wat vervolgens verzwegen wordt is dat je op dit beltegoed pas aanspraak kan maken wanneer je in je nieuwe maand met je nieuwe standaard tegoed niet uit komt.
Heb je in die nieuwe maand weer zuinig gebeld dan had je dus resterende tegoed uit de vorige maand niet nodig en steekt KPN dat tegoed in hun zak en ben je het kwijt.
Vervolgens is het ook nog eens zo in tegenstelling tot de andere providers dat het overgebleven tegoed tegen het BUITEN BUNDEL TARIEF , dus 30 ct. per minuut wordt verrekend.
Kortom , probeer je in deze tijd van economische crisis bij gewoon netjes binnen je bundel te blijven , dan wordt je als klant bij KPN daar maandelijks voor gestraft.
Bel je maandelijks binnen je bundel dan verlies je alsnog je geldt maar bel je teveel dan kun je nog eens flink extra betalen.
KPN verteld je helemaal niets over deze truc als je ze voor informatie belt totdat je ermee geconfronteerd wordt en dan kunnen ze alleen maar botte antwoorden geven als :
Je moet niet zeuren, het staat in de voorwaarden waar u zelf voor heeft getekend .
Bovendien zo beweerd men bij KPN doen de andere providers dit ook , maar dit blijkt een regelrechte leugen . Allereerst mag het beltegoed bij de andere grote providers 2 maanden meegenomen worden en het wordt het overgebleven tegoed NOOIT tegen de buitenbundel tarieven verrekend.
Het is de pure diefstal en hier moet echt wat aan gedaan worden en ik eis ontbinding van het contract.
Hier moeten echt alle KPN klanten tegenin gaan.
Wie kan mij op weg helpen.
Ja sorry je hebt gelijk , ik wist niet of dit onderwerp iets voor de sectie VRAAG of DISCUSSIE was en dat was mij ook uit de voorwaarden niet duidelijk.
Vandaar dus maar in beide gedaan.
Als de redactie het nu weghaalt uit de sectie waar het van minst van toepassing is , is iedereen weer tevreden toch ?
[quote=stacey schreef op maandag 16 apr 2012, 19:06]Je hoeft het niet 2x te plaatsen, zoals al gezegd [url=http://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/vraag/vadetail/kpn-besteelt-maandelijks-zuinige-bellers-van-hun-beltegoed/?vHash=c749c73j&cHash=6ce3af3042d9be43332f517b1cf7fa39] De Voorwaarden lezen Voor je iets afsluit zodat je het Niet Afsluit als het je Niet aanstaat...............
Heb vandaag 4 KPN klanten gesproken varierend van vrienden - collega's - Tandarts alsmede een helpdeskmedewerker bij T-Mobile die ik had gebeld om te vragen hoe de voorwaarden bij T-Mobile waren en waarvan bleek dat hij zelf ook een abonnement bij KPN had , maar niemand wist ook maar iets van deze sneaky voorwaarden af.
Niets Sneaky aan, staat er volgens mij toch echt Duidelijk genoeg vermeld......HIER.....
--Buitenbundel tarief € 0,35 per minuut --
--Bundeltegoed 1 maand meenemen--
--Internettegoed niet mee te nemen--
En dat al die anderen er (ook) niets van weten houd dus in dat ze net als jij niet lezen Wat ze afsluiten.............
[quote=stacey schreef op maandag 16 apr 2012, 19:56]Niets Sneaky aan, staat er volgens mij toch echt Duidelijk genoeg vermeld......HIER.....
--Buitenbundel tarief € 0,35 per minuut --
--Bundeltegoed 1 maand meenemen--
--Internettegoed niet mee te nemen--
En dat al die anderen er (ook) niets van weten houd dus in dat ze net als jij niet lezen Wat ze afsluiten.............
@Stacy .... Voorwaarden zijn voorwaarden ja ... daar hoef je mij niet op te wijzen hoor , maar vindt jij het normaal dat ze het meegenomen beltegoed als het ware achter je nieuwe beltegoed plakken en je het dus aan de voorwaarde " bel meer dan in je bundel is toegestaan " moet voldoen om aanspraak te moeten aken op je zelf bijeen gespaarde en betaalde belminuten omdat je ze anders in ieder geval bij KPN na 1 mand al kwijt bent in tegenstelling tot de andere grote providers ??????? Dat is wel sneaky !!!!! Dat is diefstal !!
[quote=donmuang schreef op maandag 16 apr 2012, 20:05][@Stacy .... Voorwaarden zijn voorwaarden ja ... daar hoef je mij niet op te wijzen hoor , maar vindt jij het normaal dat ze het meegenomen beltegoed als het ware achter je nieuwe beltegoed plakken en je het dus aan de voorwaarde " bel meer dan in je bundel is toegestaan " moet voldoen om aanspraak te moeten aken op je zelf bijeen gespaarde en betaalde belminuten omdat je ze anders in ieder geval bij KPN na 1 mand al kwijt bent in tegenstelling tot de andere grote providers ??????? Dat is wel sneaky !!!!! Dat is diefstal !!
Blijkbaar moet ik je er wel op wijzen want je had ze Niet gelezen want je beklaagt je achteraf met `Blijkbaar.....`......
En je bent Zelf dief van je eigen portemonee als jij er zelf voor kiest met ze in zee te gaan met zulke voorwaarden......
En niets Sneaky aan, ik had het wel gelezen en om die reden niet voor abo bij hun gekozen..............zo simpel kan het zijn
[quote=donmuang schreef op maandag 16 apr 2012, 20:05][quote=stacey schreef op maandag 16 apr 2012, 19:56]Niets Sneaky aan, staat er volgens mij toch echt Duidelijk genoeg vermeld......HIER.....
--Buitenbundel tarief € 0,35 per minuut --
--Bundeltegoed 1 maand meenemen--
--Internettegoed niet mee te nemen--
En dat al die anderen er (ook) niets van weten houd dus in dat ze net als jij niet lezen Wat ze afsluiten.............
@Stacy .... Voorwaarden zijn voorwaarden ja ... daar hoef je mij niet op te wijzen hoor , maar vindt jij het normaal dat ze het meegenomen beltegoed als het ware achter je nieuwe beltegoed plakken en je het dus aan de voorwaarde " bel meer dan in je bundel is toegestaan " moet voldoen om aanspraak te moeten aken op je zelf bijeen gespaarde en betaalde belminuten omdat je ze anders in ieder geval bij KPN na 1 mand al kwijt bent in tegenstelling tot de andere grote providers ??????? Dat is wel sneaky !!!!! Dat is diefstal !!
Dat is geen diefstal, dat heet lezen voordat je iets afsluit! Het is ook niet sneaky. Wat andere providers doen staat hier geheel buiten, dan had je daar een abbo moeten afsluiten maar dat kan niet want het zit buiten je ontvangst!
Dat heet eerst lezen, dan beslissen en niet achteraf klagen als je het niet hebt gelezen!
Daarnaast, als je even verder nagedacht had, zijn er talloze providers met andere voorwaarde die op het KPN netwerk zitten, denk hierbij aan HI of SIMPEL! Andere provider zelfde dekking!
[quote=pino123 schreef op maandag 16 apr 2012, 21:01]Daarnaast, als je even verder nagedacht had, zijn er talloze providers met andere voorwaarde die op het KPN netwerk zitten, denk hierbij aan HI of SIMPEL! Andere provider zelfde dekking!
SImpel zit bij T-Mobile en heeft dus andere dekking....
Tja , niet lezen en dan zeuren werkt niet . U had gewoon de voorwaarden moeten lezen. Vodafone hanteert trouwens ook de regel dat je eerst het tegoed van de lopende maand opmaakt en daarna pas het restant van de maand ervoor.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
AirBNB
Ik heb een boeking gemaakt via AIRBNB, die moet je vervolgens meteen betalen anders vervalt de boeking.
De knop van het betalen deed het niet. En daarom heb ik handmatig geld overgemaakt naar AIRBNB.
Ik heb een boekingsnummer en ik heb een rekeningnummer van hen.
Echter doordat de betaalknop niet is gebruikt is de boeking geannuleerd. Zij hebben mijn geld niet op de correcte m
...
Lees meer
Refund mails alitalia???
Nu, na meer als twee jaar na het faillissement van Alitalia krijg ik een reactie van Alitalia mbt een refund voor twee geannuleerde tickets.
Men vraagt hiervoor een copie van mijn ID en mijn bankgegevens.
ik vertrouw dit niet helemaal.
Zijn er meer mensen die een mail hebben gehad of ervaring hiermee hebben?
Lees meer
Filmbox bij kpn
Ik kreeg een mail van KPN dat filmbox nu bij hun op kanaal 50 zit,natuurlijk meteen gaan kijken,maar het werkt nog niet
Me wel afgevraagd,moet je hier nu extra voor gaan betalen?
Net zoals bij netflix?
Voor mij heel onduidelijk,want daar heb ik geen zin in,heb al 4 van dit soort,gewoon betaald
Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer