eugenie
door eugenie Dec 6, 2012 om 15:39
Computers & telefonie

Krijg steeds fout meldingen

Sinds een paar weken krijg ik steeds bij het uit willen voeren van systeemherstel de melding fout.

Het gaat om 643, 80072efe, 8000ffff, 80072efd en 80072f76.
Kan KB27 37 019 Beveiliging Microsoft. Net Framework 4 niet update.Melding C schijf beschadigd.

Kan niet meer draadloos.In de router gekeken maar de gegevens kloppen.

Ik kom hier zelf niet meer uit.Is er nog wat aan te doen?

Grtoetjes,
Eugenie

2549 26 Rapporteer

valerius-2
door valerius-2 - Dec 6, 2012 om 16:21
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Een expert er bij halen is misschien de oplossing, als systeemherstel niet werkt Dan kan het inderdaad een fout op de HD zijn.Doe eens een schijftest

valerius-2
door valerius-2 - Dec 6, 2012 om 16:25
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Vergeet het er bij te zetten fragmenteren van de schijf dan komt de melding van een fout te voorschijn.

g-girl
door g-girl - Dec 6, 2012 om 17:02
30 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=valerius-2 schreef op donderdag 6 dec 2012, 16:25]Vergeet het er bij te zetten fragmenteren van de schijf dan komt de melding van een fout te voorschijn.

Dat begijp ik niet Hoe weet jij nu wanneer bij vraagsteller de fouten te voorschijn komen. Defragmenteren wordt toch helemaal niet genoemd?

Eugenie, waarom zou jij steeds systeemherstel willen doen? Bedoel je misschien niet Windows Update? Via Google kan je vinden hoe je die systeemfouten kan herstellen.

aurora1
door aurora1 - Dec 6, 2012 om 17:16
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Dag eugenie,

Kijk even KLIK HIER en anders zou ik - gokje - ( ook) foutcontrole met repair eens laten lopen.

vr.gr.

valerius-2
door valerius-2 - Dec 6, 2012 om 19:24
7840 Antwoorden / 95 Vragen

[quote=g-girl schreef op donderdag 6 dec 2012, 17:02][quote=valerius-2 schreef op donderdag 6 dec 2012, 16:25]Vergeet het er bij te zetten fragmenteren van de schijf dan komt de melding van een fout te voorschijn.

Dat begijp ik niet Hoe weet jij nu wanneer bij vraagsteller de fouten te voorschijn komen. Defragmenteren wordt toch helemaal niet genoemd?

Eugenie, waarom zou jij steeds systeemherstel willen doen? Bedoel je misschien niet Windows Update? Via Google kan je vinden hoe je die systeemfouten kan herstellen.
Omdat TS het over fout op dec schijf heeft wat de melding is.

eugenie
door eugenie - Dec 6, 2012 om 20:55
30 Antwoorden / 17 Vragen

Valerius 2, probeerde te herstellen n'r een eerde punt dat hij nog goed werkte.Defragmentatie wordt elke week uitgevoerd.
Ik bedank je voor de moeite !

Aurora1, Microsoft Fixit, Comodo en Net Framework Cleanup zelf al uitgeprobeerd zonder resultaat.
Ook jouw wil ik bedanken.

Groetjes,
Eugenie

eugenie
door eugenie - Dec 6, 2012 om 21:05
30 Antwoorden / 17 Vragen

g-girl, mijn antwoord over herstel is voor jouw bedoeld en niet voor valerius 2
Ook jij bedankt,

Gr.
Eugenie

g-girl
door g-girl - Dec 6, 2012 om 22:23
30 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=valerius-2 schreef op donderdag 6 dec 2012, 19:24][quote=g-girl schreef op donderdag 6 dec 2012, 17:02][quote=valerius-2 schreef op donderdag 6 dec 2012, 16:25]Vergeet het er bij te zetten fragmenteren van de schijf dan komt de melding van een fout te voorschijn.

Dat begijp ik niet Hoe weet jij nu wanneer bij vraagsteller de fouten te voorschijn komen. Defragmenteren wordt toch helemaal niet genoemd?

Eugenie, waarom zou jij steeds systeemherstel willen doen? Bedoel je misschien niet Windows Update? Via Google kan je vinden hoe je die systeemfouten kan herstellen.
Omdat TS het over fout op dec schijf heeft wat de melding is.

Waar staat dat dan? Ik zie dat nergens.

valerius-2
door valerius-2 - Dec 6, 2012 om 22:25
7840 Antwoorden / 95 Vragen

[quote=eugenie schreef op donderdag 6 dec 2012, 15:39]Sinds een paar weken krijg ik steeds bij het uit willen voeren van systeemherstel de melding fout.

Het gaat om 643, 80072efe, 8000ffff, 80072efd en 80072f76.
Kan KB27 37 019 Beveiliging Microsoft. Net Framework 4 niet update.Melding C schijf beschadigd.

Kan niet meer draadloos.In de router gekeken maar de gegevens kloppen.

Ik kom hier zelf niet meer uit.Is er nog wat aan te doen?

Grtoetjes,
Eugenie

valerius-2
door valerius-2 - Dec 6, 2012 om 22:28
7840 Antwoorden / 95 Vragen

[quote=eugenie schreef op donderdag 6 dec 2012, 15:39]Sinds een paar weken krijg ik steeds bij het uit willen voeren van systeemherstel de melding fout.

Het gaat om 643, 80072efe, 8000ffff, 80072efd en 80072f76.
Kan KB27 37 019 Beveiliging Microsoft. Net Framework 4 niet update.Melding C schijf beschadigd.Kan niet meer draadloos.In de router gekeken maar de gegevens kloppen.

Ik kom hier zelf niet meer uit.Is er nog wat aan te doen?

Grtoetjes,
Eugenie

.Melding C schijf beschadigd Staat er toch echt

g-girl
door g-girl - Dec 6, 2012 om 22:30
30 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=eugenie schreef op donderdag 6 dec 2012, 20:55]Valerius 2, probeerde te herstellen n'r een eerde punt dat hij nog goed werkte.Defragmentatie wordt elke week uitgevoerd.

Waarom zou je iedere week defragmenteren? Daar is totaal geen reden voor.

eugenie
door eugenie - Dec 6, 2012 om 23:45
30 Antwoorden / 17 Vragen

g-girl, dat is best wel handig hoor. Je moet het als een boekenkast zien.Inplaats dat je boeken verwijderd, z'n het zo nu en dan bestanden wat je verwijderd. Er komt ruimte tussen en de bestanden komen uitelkaar te staan het zoeken neemt tijd inbeslag.Defragmentatie zorg dat alles weer naast elkaar komt te staan.Opgeruimt staat netjes. De bestanden zijn nu sneller te vinden.
Google maar eens!
Gr
Eugenie

aurora1
door aurora1 - Dec 7, 2012 om 00:06
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Heb je al foutcontrole en repair geprobeerd?
Er is al eens eerder een probleem over updaten Net Framwork4 hier voorbij gekomen maar ik kan het niet terugvinden.
Kijk eens of je hier nog iets tussen kunt vinden w.b. foutmeldingen:
KLIK HIER (o.a. foutmeldingen tijdens het gebruik van de windows update site).

eugenie
door eugenie - Dec 7, 2012 om 00:20
30 Antwoorden / 17 Vragen

Hoi aurora1, je bent ook nog laat.Ik had die site al bekeken. Ga morgen nog eens een kijkje nemen,misschien wat over het hoofd gezien. Ik laat het je weten.
Bedankt.

Gr.
Eugenie

aurora1
door aurora1 - Dec 7, 2012 om 00:42
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Dit kwam ik ook nog tegen, mocht je die nog niet gezien hebben: KLIK HIER. Was een tip van gsm bij een andere vraag.

g-girl
door g-girl - Dec 7, 2012 om 01:10
30 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=valerius-2 schreef op donderdag 6 dec 2012, 22:28]
.Melding C schijf beschadigd Staat er toch echt

Ja, maar wat heeft dat met defragmentatie te maken?

g-girl
door g-girl - Dec 7, 2012 om 01:17
30 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=eugenie schreef op donderdag 6 dec 2012, 23:45]g-girl, dat is best wel handig hoor. Je moet het als een boekenkast zien.Inplaats dat je boeken verwijderd, z'n het zo nu en dan bestanden wat je verwijderd. Er komt ruimte tussen en de bestanden komen uitelkaar te staan het zoeken neemt tijd inbeslag.Defragmentatie zorg dat alles weer naast elkaar komt te staan.Opgeruimt staat netjes. De bestanden zijn nu sneller te vinden.
Google maar eens!
Gr
Eugenie

Eugenie, daar zit je dus helemaal naast. Zeker met Windows 7 gaat dit al lang niet meer op. Zet jij daarnaast dan wekelijks zo veel bestanden op je PC je en verwijder je die dan ook weer diezelfde week? Google dat zelf maar eens. Heb ik ook gedaan en je zit er naast.

aurora1
door aurora1 - Dec 7, 2012 om 11:37
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Goedemorgen eugenie,

Heb je eigenlijk al eens systeemherstel in veilige modus geprobeerd?

eugenie
door eugenie - Dec 7, 2012 om 18:06
30 Antwoorden / 17 Vragen

g-girl, ik werk met Windows Vista en daar werkt het toch echt zo.Heel nuttig als je een bestand verwijderd, gewijzigd, verplaats of gedownload hebt. Je stelt de dag en tijdstip in en Windows voert het automatisch uit, geen tussen ruimtes meer op je schijf.

Hoi aurora1, ik ga het vanavond uitproberen.

eugenie
door eugenie - Dec 8, 2012 om 01:19
30 Antwoorden / 17 Vragen

hallo aurora, bijde window site nogmaals bekeken maar geen succec. Foutcontrole en repair had ik al gedaan. Systeemherstel in veilige modus opgestart en kreeg de melding, fouten op vista C beschadeging bestandssysteem vista C.Ik overweeg om alles maar opnieuw te installeren met de herstelschijf.

aurora1
door aurora1 - Dec 8, 2012 om 02:09
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Hoi eugenie,
Tot die conclusie was ik al ook gekomen als niets lukt en er niet een oplossing voorbij zou komen.
Maak dan wel eerst een back-up van je bestanden (incl. mails) voor zover je dat nog niet gedaan hebt, maar dat had je zelf al bedacht.
Je zou ook nog kunnen controleren of je rond de tijd dat de problemen begonnen je een of ander nieuw programma hebt geïnstalleerd en dat dan uninstallen/verwijderen.
Ik dacht ook nog aan: KLIK HIER. Als dat het goede resultaat oplevert heb je minder werk...

vr.gr.

eugenie
door eugenie - Dec 11, 2012 om 13:23
30 Antwoorden / 17 Vragen

Hoi aurora1, Bedankt, het wordt opnieuw installeren. Je hoort nog van me.
groetjesssssssss

eugenie
door eugenie - Dec 29, 2012 om 00:05
30 Antwoorden / 17 Vragen

Hoi aurora1,

Ik zou nog van me laten horen. Ik heb alles opnieuw geïnstalleerd. Wat een werk zeg maar alles doet het weer gelukkig op de printer na, die ik nog niet draadloos krijg. Dus dat moet ik nog uitvogelen.

groetjesss

aurora1
door aurora1 - Dec 29, 2012 om 01:14
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Ja, het is veel werk maar dan heb je ook (weer) wat....
Ik denk dat je de printer weer helemaal opnieuw moet installeren alsof je hem net nieuw aansluit. Dus, als ik het goed heb, eerst de software ervan installeren en dan pas aansluiten. Nog maar even de gebruiksaanwijzing ervan doornemen....

groetjes(ss)

sweeterlake
door sweeterlake - Dec 29, 2012 om 02:02
468 Antwoorden / 16 Vragen

Het ziet erna uit dat uw harde schijf m.b.t. de C-partitie dan wel in zijn geheel (onherstelbaar) is beschadigd of defect is.

Als systeemherstel niet wil meewerken, is formatteren van de harde schijf in zijn geheel of de C-partitie de enige oplossing. Recovery al geprobeerd?

eugenie
door eugenie - Dec 30, 2012 om 02:13
30 Antwoorden / 17 Vragen

Hoi sweeterlake, Had al laten weten dat ik alles verwijderd had en opnieuw geïnstalleerd. De laptop doet het weer prima.Moet alleen de printer draadloos zien te krijgen.
Toch bedankt voor de moeite.

aurora1, ik heb de printer nogmaals geïnstalleerd in de uitstand, maar het blijft nog even door gochelen