fr
door franstel chaam Jun 15, 2012 om 16:38
Computers & telefonie

Kruitvat bel kaart tegoed te vroeg vervallen

wie weet wat maar van het kruitvat de prepail voor het jaar omzet
mag het kruitvat zomaar binnen het jaar een telefoon nummer laten vervallen??
op 30-07-2011 hebben we een prepai gekocht en op de bon staat het blijft een jaar geldig als het binnen het jaat opwarderenn
we willen het vandaag gebruiken blijkt het nummer niet meer te werken
nu blijkt het dat ze schijnbaar een msn hebben gestuurt
waarin ze het aangeven maar het is voor de kids met vakantie
en zetten het nu pas aan en blijkt dat we te laat zijn het nummer is weg en het beltegoed wie weet raad

2351 7 Rapporteer

tdehond
door tdehond - Jun 15, 2012 om 16:54
4744 Antwoorden / 9 Vragen

geldigHeid beltegoed
Jouw beltegoed is 12 maanden geldig. Na iedere
nieuwe opwaardering is jouw gehele beltegoed weer
12 maanden geldig

Bron: klik hier

Volgens de a.v.
Indien Contractant het Prepaid-tegoed niet binnen deze twaalf maanden
heeft opgewaardeerd, verliest het dan resterende Prepaid-tegoed zijn geldigheid en
kan de Contractant (zoals ook uiteengezet in artikel 2.8) geen gebruik meer maken
van de Aansluiting voor zover hij voor dit gebruik een vergoeding verschuldigd is.

bron: klik hier

U kunt artikel 10 + 11 over de geschillenregeling lezen en ernaar handelen. Ik ben bang dat dit verspillen van energie en kosten is.

Mogelijk is een nieuwe simkaart dus telefoonnummer nemen een optie.

zwemmer
door zwemmer - Jun 15, 2012 om 17:05
2638 Antwoorden / 35 Vragen

Misschien heeft dit vervallen van nummer en beltegoed ermee te maken dat er geen gebruik gemaakt is van het nummer? Je 'hoort' tenminste eenmaal in de zes maanden een nummer aangekozen te hebben en daarmee getoond te hebben dat het nummer aktief gebruikt wordt. Indien dat niet het geval is heft men de reservering op om plaats te maken voor een andere, aktieve abonnee.

Zwemmer

sonjaatje
door sonjaatje - Jun 15, 2012 om 17:21
1961 Antwoorden / 1 Vragen

Alle prepaid kaarten van Kruidvat zijn komen te vervallen. Je kon voor een bepaalde tijd gratis een nieuwe aanvragen, deed je dit niet dan is je beltegoed foetsie.

Fout ligt bij Kruidvat.

lees hier maar

Cookies
door Cookies - Jun 15, 2012 om 17:40
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=sonjaatje schreef op vrijdag 15 jun 2012, 17:21]Alle prepaid kaarten van Kruidvat zijn komen te vervallen. Je kon voor een bepaalde tijd gratis een nieuwe aanvragen, deed je dit niet dan is je beltegoed foetsie.

Fout ligt bij Kruidvat.

lees hier maar

Dat is toch geen fout? KPN heeft Kruidvat Mobiel overgenomen, daarom werken oude sims niet meer.

Vraag me wel af hoe de gebruikers zijn geïnformeerd?

sonjaatje
door sonjaatje - Jun 15, 2012 om 17:44
1961 Antwoorden / 1 Vragen

Via de website, verder niet voor zover ik weet.

Het woord fout moet je zo lezen: er waren constant storingen op het netwerk, dacht dat dat de reden was. Wist niet da KPN de boel had overgenomen. Kruidvat zat nl al op het KPN netwerk.

tdehond
door tdehond - Jun 15, 2012 om 18:03
4744 Antwoorden / 9 Vragen

Dan is er dus zeker niets meer aan te doen.

=sonjaatje schreef op vrijdag 15 jun 2012, 17:44: Via de website, verder niet voor zover ik weet.

Het woord fout moet je zo lezen: er waren constant storingen op het netwerk, dacht dat dat de reden was. Wist niet da KPN de boel had overgenomen. Kruidvat zat nl al op het KPN netwerk.

eh
door ehzdhz - Jun 16, 2012 om 08:05
98 Antwoorden / 1 Vragen

Je hebt als het goed is een e-mail gekregen op het e-mailadres dat je hebt opgegeven toen je je simkaart geregisteerd hebt. Daarin stond dat je online gratis een nieuwe simkaart kon aanvragen of kon ophalen in de winkel.
De oude provider van Kruidvat is failliet, ze zijn overgegaan naar KPN en daarom heb je een nieuwe simkaart nodig.