bk
door bklerk Oct 31, 2008 om 14:28
Computers & telefonie

Lastige Hotmail (slechte service )

Hallo daar heb ik ook veel last van ik krijg al mijn mailtjes in duplo binnen. Aanvankelijk dacht ik met een hacker te doen te hebben. Heb mijn harde schijf schoon gemaakt maar zowel van Hotmail of van MSN Hotmail krijg ik alles 2 keer. Verder heb ik ook Incredit mail dus van alles 3 berichten met 1 onderwerp. En wat er nog dagelijks binnenkomt via Tele2. Nu voltrok zich afgelopen weekend een nieuw Probleem MSN stop met Februari met deze service. Ik heb de betaalde versie van Live Hotmail. Voor extra Data ruimte betaal ik jaarlijks 19.99 Euro voor behoud van account en 30mb extra ruimte voor mijn Foto's Ik ben op Zondag overgestapt naar Multiply wat gebeurde er. Ik kon meteen niet meer mailen wel ontvangen. Increditmail viel helemaal stil. Ik moest me geheel opnieuw aanmelden bij Multiply daar werden vragen gesteld die men mij ook in 1988 stelde .Vandaar ik opnieuw me moest melden dat werkt nu weer op een schoonheids foutje na mijn beeld bevriest, En dan komt de foutmelding. Dus opnieuw beginnen. Zojuist heb ik MSN gevraagd waarom ik voor 1 jaar weer (automatisch) moest betalen , toen werd mij beantwoord dat vragen wij ons ook af. Want medio Februari 2009 vervalt deze service. Ik heb gevraagd om het dan terug te storten. Bij navraag bij de Giro zij vertelde mij daar kunnen wij U niet mee helpen. Dat moet de begunstigde doen. in dit geval MSN. Het is toch treurig de begunstigde maakt een fout omdat ze niet eens op de hoogte zijn waar ze mee bezig zijn.         groetjes sjon

234 2 Rapporteer

holpen
door holpen - Oct 31, 2008 om 16:25
1416 Antwoorden / 0 Vragen

Dat is een heel verhaal met heel veel klachten. Je gooit alleen wel alles op één hoop en dat is niet helemaal eerlijk.

Als de betaling bij MSN via automatische incasso is afgeschreven, kun je dit binnen een maand weer laten terugboeken. Overigens vind ik bijna 20 euro voor slechts 30MB opslagruimte wel heel erg vreemd: daar kun je tegenwoordig hooguit 10 foto's in opslaan. Is het geen 30GB? Nou ja.

De binnenkomende berichten die dubbel of zelfs driedubbel binnenkomen in Incredimail, is waarschijnlijk een probleem van Incredimail zelf. Mijn vrouw heeft hetzelfde probleem regelmatig. Soms kan Incredimail om wat voor reden dan ook een mailtje niet binnenhalen, waardoor ook de rest van de mailtjes (ook die mailtjes die al wel opgehaald werden) op de server blijft staan. Gevolg: je krijgt ze steeds opnieuw binnen. Is de schuld van Incredimail...
Verdere problemen met je Incredimail kan liggen aan foutieve instellingen, maar helaas is in mijn ervaring Incredimail een van de allerslechtste e-mailprogramma's ooit. Wel grappig hoor, dat je allerlei "leuke" mailtjes kunt sturen, maar technisch rammelt Incredimail nogal. Heb heel veel klanten met klachten gehad en die waren allemaal op te lossen door Incredimail de deur uit te doen.

a2i
door a2i - Nov 3, 2008 om 10:17
407 Antwoorden / 14 Vragen

Quote "daar werden vragen gesteld die men mij ook in 1988 stelde ."

Denk niet dat iemand van Hotmail in 1988 jou vragen stelde.

Aangezien deze Hotmail service pas werd aangeboden anno 1996.

ps. In jou geval niet mee eens gewoon de hele service opzeggen lijkt mij verstandig.

groet.