eclipse
door eclipse May 5, 2011 om 21:25
Computers & telefonie

Lastpass. inlogproblemen

hoi, ik heb een lastpass account, nu is deze aan het "klooien"..
ik ken er wel op de site in dus alles bekijken, maar op de explorer balk mag ik NIET inloggen,

hoop engelse blabla ??
wachtwoord op lastpass komt overeen met die op de computer dus ik snap het niet echt meer , iemand zelfde problemen ?????
hij staat nu uit :-(

1052 5 Rapporteer

diumenge
door diumenge - May 5, 2011 om 21:29
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Lees dit maar eens even.

eclipse
door eclipse - May 5, 2011 om 21:38
1561 Antwoorden / 370 Vragen

[quote=diumenge schreef op donderdag 5 mei 2011, 21:29]Lees dit maar eens even.

oke dank je wel dus als ik het goed begrijp moet in een nieuw wachtwoord maken ( hoofdwachtwoord) klopt dat ??? want op de site kom ik er WEL in en via mijn internet krijg ik een sorry cant log in ...

diumenge
door diumenge - May 5, 2011 om 21:50
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Ik gebruik LastPass zelf niet, dus weet niet waar je het moet wijzigen, maar ik begrijp er wel uit dat je je hoofdwachtwoord moet wijzigen ja. Maar misschien ligt de site er wel uit, omdat iedereen z'n wachtwoord wil wijzigen ofzo?

eclipse
door eclipse - May 5, 2011 om 22:07
1561 Antwoorden / 370 Vragen

[quote=diumenge schreef op donderdag 5 mei 2011, 21:50]Ik gebruik LastPass zelf niet, dus weet niet waar je het moet wijzigen, maar ik begrijp er wel uit dat je je hoofdwachtwoord moet wijzigen ja. Maar misschien ligt de site er wel uit, omdat iedereen z'n wachtwoord wil wijzigen ofzo?
ja ik krijg ook een melding van busy en site e.d dus morgen maar...
bedankt voor het verwijzen naar de site :-)

to
door tomb2006 - May 6, 2011 om 10:32
15 Antwoorden / 10 Vragen

Heb inmiddels hetzelfde probleem. Wijzigen hoofdwachtwoord werkt inderdada niet omdat de site niet (meer) toegankelijk is. Het enige wat rest is dus maar afwachten lijkt me...