li
door lisa123 Feb 8, 2018 om 15:49
Computers & telefonie

Letters doorelkaar

Bij mail typen blijf ik helaas knippen en plakken want de letters staan steeds doorelkaar, ze komen zelfs in de adresbalk terecht.
Waarschijnlijk heb ik een keer een verkeerde toets ingetypt.
Ik gebruik Outlook.live.com.en wil dit ook zo houden, vind het teveel werk om over te stappen naar -gmail ofzo.
(krijg van de supportmedewerkers het advies om alles door een spellingcontrole te halen maar dat bedoelde ik niet volgens mij)

Weet iemand een oplossing?
B.v.d.

3249 7 Rapporteer

aurora1
door aurora1 - Feb 8, 2018 om 15:55
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Als u die online webmail bedoelt dan kunt u mogelijk het opnieuw instellen? Wachtwoord veranderen? Al eens gescand op malware e.d.? En dat advies over spellingscontrole al eens uitgevoerd? Foutcontrole laten lopen? Terug naar een herstelpunt van voordat dit begon? Heeft uw wel VS international ingesteld voor uw toetsenbord?
Gmail is overigens een uitstekend advies.

li
door lisa123 Feb 8, 2018 om 15:59
134 Antwoorden / 53 Vragen

Dank voor uw reactie, tot mijn verbazing zag ik dat UK stond ingesteld i.p.v. VS.voor het toetsenbord.
Hopelijk is het probleem hiermee opgelost.

tijger1
door tijger1 - Feb 8, 2018 om 15:55
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Staat het juiste toetsenbord wel aangeklikt/ingesteld?

li
door lisa123 Feb 8, 2018 om 16:02
134 Antwoorden / 53 Vragen

Het toetsenbord stond ingesteld op UK i.p.v. VS, dus ik hoop dat het probleem hiermee is opgelost.
Dank voor uw reactie.

sjjoppy
door sjjoppy - Feb 8, 2018 om 16:05
7190 Antwoorden / 3 Vragen

Probeer eens de toetscombinatie ctrl en shift tegelijk in te drukken, helpt dat niet kunt u deze terugdraaien door deze manoeuvre nogmaals toe te passen. Nog een mogelijkheid: de numerieke toetsen zijn geactiveerd, hiervoor kan de toetscombinatie, fn + f11 gebruikt worden mits u een laptop gebruikt.

Cookies
door Cookies - Feb 8, 2018 om 16:06
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Kan je een afbeelding plaatsen voor de duidelijkheid?

li
door lisa123 - Feb 8, 2018 om 16:11
134 Antwoorden / 53 Vragen

Beste allemaal,

Het probleem is opgelost door het toetsenbord juist in te stellen, dus de topic wordt hierbij door mij afgesloten.
Hartelijk dank aan iedereen die de moeite heeft genomen om een berichtje te sturen.

sjjoppy
door sjjoppy Feb 8, 2018 om 16:30
7190 Antwoorden / 3 Vragen

Fijn dat het is opgelost, dank voor het melden.

aurora1
door aurora1 Feb 8, 2018 om 16:57
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Dank voor het melden en mooi dat het is opgelost.

ka
door kama - Feb 9, 2018 om 13:05
161 Antwoorden / 19 Vragen

foutje