in
door infobertje Feb 10, 2006 om 12:17
Computers & telefonie

Levertijd internetplusbellen van KPN

Goedemiddag,

Op 14 december heb ik internetplusbellen besteld via de primafoonwinkel in Winschoten. In de informatie wordt verteld dat het installatiepakket binnen 15 dagen wordt geleverd. Heden (58 dagen) heb ik nog niets ontvangen. Na ongeveer 10 telefoontjes naar de helpdesk en 4 bezoekjes aan de winkel, een E-mail en een brief naar M.Buitelaar (de persoon die mij 2 dagen na de bestelling per brief feliciteerde met de aanschaf van internetplusbellen) ben ik nog niets verder dan 14 december. Iedere keer werd mij belooftd dat ik teruggebeld zou worden, dat is maar liefst één keer gelukt alleen de mededeling dat men niets voor mij kon doen en dat ik nog maar even moet afwachten maakte mij ook niet gelukkiger.

Heeft iemand ook dezelfde ervaring met de onnavolgbare klantvriendelijkheid van ons aller KPN, laat het dan even weten.

Nou ik ga straks weer hoopvol naar huis om in de brievenbus te kijken of er eindelijk bericht is van KPN.

Groeten, Bert Schrage

380 4 Rapporteer

NatureTravel
door NatureTravel - Feb 10, 2006 om 17:52
646 Antwoorden / 8 Vragen

Annuleer uw bestelling, dan heeft u het wellicht binnen 3 dagen in huis. Dat is een beetje de standaardprocedure bij KPN tegenwoordig...

wt
door wtencate1 - Feb 10, 2006 om 18:14
7 Antwoorden / 0 Vragen

 Mij vertelt dat het aantal aanvragen zo groot is dat er een vertaging in de behandeling is op getreden.

Het zou goed zijn dit vooraf te melden.

Ik heb inmiddels wel bericht en ga volgende week over.

Bij 0900-0244 kunnen ze u vertelllen hoe het zit met de levering.

wt
door wtencate1 - Feb 10, 2006 om 18:20
7 Antwoorden / 0 Vragen

 Mijn ervaring is 0900-0244 bellen en ze kunnen u vertellen hoe de status van uw opdracht is.

U. kunt ook een klacht indienen via de website van KPN en u krijgt dan over het algemeen snel antwoord.

Dit laatste zou eigenlijk niet nodig moeten zijn.

Ik heb inmiddels internetplusbellen en ben er zeer tevreden mee.

De levertijd was ongeveer 5 weken na aanvraag.

Sukses.

anniepannie
door anniepannie - Feb 25, 2006 om 19:07
32 Antwoorden / 3 Vragen

de reden dat IPB zo lang duurt is de vele aanvragen die er lopen

er is zoveel vraag naar dat de leveringstermijn langer is geworden

kan het zo zijn dat er bij u een ander ADSL abonement tegelijkertijd met de aanvraag van IPB liep??