marann
door marann Jan 17, 2013 om 13:01
Computers & telefonie

Liander

Ik heb op 9 januari 2013 een e-mail gestuurd naar Liander naar aanleiding van een vraag in dit panel over de onveiligheid in de meterkast. Heb gevraagd wat zij hier aan denken te doen.
Tot op heden niets gehoord van Liander. Bellen heb ik niet gedaan aangezien een gesprek € 1,30 kost en dat is voor mij te duur.
Met vriendelijke groeten Marann

547 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

zwemmer
door zwemmer - Jan 17, 2013 om 13:24
2638 Antwoorden / 35 Vragen
0

Google naar Liander-contact en zet je vraag op het vragenformulier.

edrick3
door edrick3 - Jan 17, 2013 om 13:34
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

Hallo marann,

Leuk dat je ons dit meedeelt.
Maar wat is nu je vraag?

Denk dat je nog even geduld moet hebben.
Stuur de mail anders nog eens.

Met vr.gr.

ro
door ron530 - Jan 17, 2013 om 13:39
4084 Antwoorden / 17 Vragen
0

Ik vermoed dat het om de veiligheid in de meterkast gaat, er was een vraag over een gele buis die onveilig zou zijn.

dearagain
door dearagain - Jan 17, 2013 om 16:49
2462 Antwoorden / 7 Vragen
0

*ik denk niet dat je een reactie krijgt, omdat ze dan min of meer toegeven dat er met de meterkast iets niet in orde zou kunnen zijn

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Mikske10
Mikske10 - May 15, 2024 om 16:07
Winkels & webshops

Webwinkel

Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.

Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden. 
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g ... Lees meer

Ro
Rob30-06 - May 6, 2024 om 22:11
Huishouden & energie

Liander wil mijn meter vervangen

Ik kreeg vorige week een brief van Liander dat ik mijn huidige goed funtionerende meter voor de stroom moet vervangen vanwege een vage wet .

Ben ik verplicht om dit op te volgen of probeert Liander via druk en halve leugens die nieuwe meter geinstalleerd te krijgen ? Lees meer

Martijn van den Ham
Martijn van den Ham - May 7, 2024 om 18:46
Huishouden & energie

LOQED slim slot

Ik ben in het bezit van een slim slot van LOQED waar ik zeer veel plezier van heb krijg ik zojuist een mailt binnen dat ze genoodzaakt zijn de cloud dienst betaald te maken voor een bedrag van € 4,95 per maand. Mag dit zo maar?!!!
Het slot heb ik uitgekozen gezien de functionaliteiten die er op zitten en dat er geen abonnement op zat en nu wordt er toch een abonnement door je strot gedrukt. ... Lees meer