birgit67
door birgit67 Apr 28, 2012 om 12:24
Computers & telefonie

Links van startpagina werken niet op nieuwe laptop

Ik heb sinds een week een nieuwe laptop, een sony vaio.
Ik gebruik als startpagina altijd die van Ilse media.
www.startpagina.nl
Normaal ga ik via de links op die startpagina naar andere websites.
Met mijn nieuwe laptop lukt dit niet, er gebeurt niks en de pagina's worden niet gevonden.
De eerste dag kon het wel maar nu ineens niet meer.
Ik heb waarschijnlijk bij al het installeren en updaten iets in of uitgeschakeld, weet het zelf niet.
Nu typ ik de websites in en ga rechtstreeks naar een bepaalde site, dat kan wel.
Ik heb op de laptop mcAfee antivirus (zat erop bij aankoop) en heb er ook avg en malwarebytes, anti malware opgezet.
Dat ging goed samen dus dat is niet het probleem.
Ik vraag me af wat nu het probleem kan zijn want bv de links op deze kassa site werken wel goed.
Hebben meer mensen dit probleem (gehad) ?

911 4 Rapporteer

ve
door verwijderd - Apr 28, 2012 om 12:42
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo cococat,

Naar ik aanneem gebruik je IE? Begin eens met het 'herstellen' van de instellingen van IE via Extra > Internetopties > Geavanceerd > Opnieuw instellen.

m.vr.gr. Freya

ve
door verwijderd - Apr 28, 2012 om 12:49
0 Antwoorden / 0 Vragen

cococat schreef op zaterdag 28 apr 2012, 12:24:
Ik heb op de laptop mcAfee antivirus (zat erop bij aankoop) en heb er ook avg en malwarebytes, anti malware opgezet.
Dat ging goed samen dus dat is niet het probleem.

Dat is niet het probleem, maar wel een probleem, waar je op zeker last van gaat krijgen.

Verder in je browser je startpagina instellen en zorgen dat deze als default staat.

ve
door verwijderd - Apr 28, 2012 om 20:46
0 Antwoorden / 0 Vragen

Aannemende dat u IE gebruikt:
Bij Internetopties (onder tab Extra) kunt u de startpagina instellen, na eerst de vooraf ingestelde startpagina te verwijderen.

ve
door verwijderd - Apr 28, 2012 om 20:53
0 Antwoorden / 0 Vragen

InterNJET Explorer onder Windows 8 werkte bij mijn ook niet goed.
Opera,Chroom en Firefox wel.

Ik weet niet of dit ook voor uw verouderde Windows 7 ook het geval is maar zou kunnen als het een vrij nieuwe I E versie is.