aj
door ajvl Feb 19, 2015 om 17:47
Computers & telefonie

Live mail post in Gmail

Goede Middag.
Om op vakantie mail te kunnen versturen heb ik een Gmail account.
Nu en opeens komt al mijn post die ik via Live Mail moet ontvangen binnen op Gmail. Buiten vakanties kijk ik daar natuurlijk niet naar, want niemand kent mijn mailadres daarvan.
Vraag 1 : hoe kan dit en hoe kom ik daar vanaf.

Vraag 2: Hoe kan ik mijn account bij Gmail opheffen en overgaan naar Hotmail, althans bij vakanties.
Wie kan mij helpen?
Op voorhand DANK.
Groet Ton.

2711 3 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Feb 19, 2015 om 18:21
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo ajvl,

Gmail verwijderen: lees hier.

Hotmail = Outlook Lees hier Manier 2

Suc6

aj
door ajvl - Feb 19, 2015 om 20:25
29 Antwoorden / 20 Vragen

Hallo Suc 6.
Bedankt voor je snelle antwoord....das snel, dat lijkt Overtoom wel.
Ik heb je instructies uitgevoerd en met succes!
Dank en groet.
Ton.

edrick3
door edrick3 - Feb 19, 2015 om 20:39
27632 Antwoorden / 85 Vragen

[quote=ajvl schreef op donderdag 19 feb 2015, 20:25]Hallo Suc 6.
Bedankt voor je snelle antwoord....das snel, dat lijkt Overtoom wel.
Ik heb je instructies uitgevoerd en met succes!
Dank en groet.
Ton.

Mooi zo.
Bedankt voor het terugmelden.

Suc6 = Succes ;-)