wapsound
door wapsound Jan 19, 2005 om 14:42
Computers & telefonie

M JOY WEBSITE TIJDELIJK DICHT ?????

Ik wilde vandaag mijn account op MJOY gebruiken om diverse SMS berichten te versturen maar is opeens dicht tot februari ( HOPEN WE ).
ZONDER ENIGE WAARSCHUWING ????????????? .
Wel een vreemde manier van werken.
Zonder enige aankondiging websites updaten terwijl ik er nog 8 euro tegoed heb en wie weet wie nog.
T for telecom is niet bereikbaar en maakt alleen maar zoals gewoonlijk REKLAME voor zijn spulletjes .
Er zou toch minimaal een EMAIL of TELEFOON nummer erbij moeten staan voor INFO .
ECHT BELACHELIJK .
Link: http://www.MJOY.nl/

763 6 Rapporteer

brynnar
door brynnar - Jan 19, 2005 om 15:28
1782 Antwoorden / 27 Vragen

Inderdaad vreemd. Een e-mailadres staat echter wel op de website van T for telecom (onder "Contact"): info@tfortelecom.nl

Als je even verder speurt op de website en je klikt de "voorwaarden" aan, dan vind je (neem ik aan tenminste) de hoofdvestiging in Rotterdam in artikel 1.1.a : t for telecom b.v., Vareseweg 41, 3047 AT Rotterdam. Via het telefoonboek is een telefoonnummer snel gevonden: 010 2381333 of 010 2381381. Faxnummer ook maar even: 010-2381336.

Inkoppertje misschien, maar toch succes. Ben benieuwd wat ze zeggen.

Brynnar

wapsound
door wapsound - Jan 19, 2005 om 15:34
6 Antwoorden / 4 Vragen

Nou bedankt dat je het kon vinden zelfs de winkels die ik belde wilde het niet geven.

MAAR HIER KOMT HET.

MJOY IS OPGEHEVEN iedereen heeft brief of email gehad erover en het geld word terug gestort .

MAAR DAT KAN HELLEMAAL NIET want je upgrade het met een zogenaamde wally wally kaart  die je in de T for Telecom winkel koopt.

IK WACHT NU OP EEN TELEFOONTJE VAN HOOFDKANTOOR T FOR TELECOM .

DUS  WORD VERVOLGD

wapsound
door wapsound - Jan 19, 2005 om 17:51
6 Antwoorden / 4 Vragen

Nou de WEBSITE van Mjoy is zelfs opgeheven .

Iedereen heeft hun geld terug gehad op hun rekening of email ontvangen.

Behalve ik denk ik .

DUS NU WORD HET MAILEN EN PROBEREN OM MIJN GELD TERUG TE KRIJGEN <)

al
door aliberto - Feb 11, 2005 om 11:23
1 Antwoorden / 0 Vragen

yes i did it, ik heb het geheime telefoonnummer van het hoofdkantoor
van t for telecom weten te bemachtigen, ik wens jullie allemaal succes
ermee,  010-2381381

ik ben er lang mee bezig geweest en hoop zo jullie een hoop te besparen aan tijd en kosten

brynnar
door brynnar - Feb 11, 2005 om 11:29
1782 Antwoorden / 27 Vragen

@ Aliberto,

Nummer kun je gewoon vinden in de telefoongids (op internet). ;-)

@ Wapsound,

Heb je je geld inmiddels al terug? Hoe is het afgelopen?

wa
door walterw - Apr 3, 2005 om 19:46
24 Antwoorden / 0 Vragen

Het zijn gewoon oplichters bij T for Telecom.

Nadat ik ontdekte dat de pagina Mjoy is opgeheven, heb ik een verzoek ingediend voor terugstorting van mijn Mjoy-tegoed. Dit heb ik ook gedaan namens mijn moeder. Na 2 maanden nog geen cent gezien. Toen ben ik naar de winkel gegaan, en mij werd verteld dat mijn tegoed net die dag ervoor overgemaakt was, maar voor mijn moeder niet. Ik een week wachten... Nog niets gezien. Vervolgens weer gemaild met het verzoek om onmiddellijk de 2 tegoeden over te maken. Krijg ik een mailtje terug dat ik er geen recht op heb, maar dat er ter compensatie 5 euro overgemaakt zal worden. Voor vragen moest ik een betaalnummer bellen, wat ik dus niet doe. Ik ga hun niet betalen voor hun oplichting.

Deze 5 euro heb ik nu ook nog steeds niet gezien, en mijn moeder heeft helemaal geen antwoord gehad.

Ik zal komende week weer eens langsgaan bij TfT om eea na te vragen.

Ik denk dat er heel veel mensen zijn die voor een paar euro niet de moeite doen dit terug te vragen. Dat is dus lekker verdiend voor TfT.