Mag ZIGGO zo doen tegen lichamelijk gehandicapte klant en wat kan ik hier aan doen?
Ziggo zou een nieuwe modem afleveren zaterdag. Dit is niet gebeurd. Na vijf keer bellen zou een nieuwe modem aan de deur afgeleverd krijgen vandaag. Ik zou daartoe moeten bellen voor de track and race. Dit heb ik zojuist gedaan en blijkt het pakket afgeleverd te worden op een afleverputn.
Ziggo neemt geen enkel verantwoordelijkheid voor deze bizarre situatie. Je wordt gewoon afbreekt door medewerker of zogenaamd doorverbonden met ene collega die na 15 min wachten nog altijd iet heeft opgenomen.
ziggo doet net alsof ik lieg wanneer ik meld da tde postbode nooit geweest is terwijl dit honderden mensen per dag overkomt.
ik moet maar bellen met postnl terwijl ik niet de afzender ben van dit pakket en dit dus helemaal niet kan.
tenslotte halen medewerkster van zingt het in hun bolle hoofd je de opdracht te geven dat jij moet gaan bellen met post en het probleem van hun pakket met post nl op t lossen teerwijl jij niet de verzender bent en dus helemaal niets kunt regelen zo dit al je taak is als klant.
het is godgeklaagd dat dit bedrijf zo opereert in nederland bij een klant van meer dan 10 jaar.
Wat moet ik doen?
Klachtenformulier werkt niet op de site.
Verzoek om schadevergoeding want ik word nu van internet en tv afgegooid omdat er een moden onderweg is wordt genegeerd.
Zewillen niet doorverbinen met hoofd van hun afdeling.
Dit speelt nu al ruim een maand.
Hoezo overkomt dit honderden mensen per dag? En hoe turft u dat dan? Maar ga naar Facebook, ze hebben daar een hulpdienst met meestal een goed resultaat van hulp. Ik ben al lang bij Ziggo maar nog nooit "afgebekt" door een medewerker. Sterker nog, als ik ze eens nodig heb, per telefoon, krijg ik later een mail hoe ik hun service heb eraren. Dus ga de chat aan met Ziggo. Klantnummer bij de hand houden. Edit* kunnen ze bij Ziggo zien of u al dan niet gehandicapt bent?
Hallo Jolie, kunt u niet even iemand sturen naar dat afleverpunt? Buren, familie, vrienden?
En als het allemaal zo ingewikkeld wordt zou u Ziggo kunnen vragen om langs te komen met dat modem en voor de installatie.
Ik heb daar zelf prima ervaringen mee.
Succes!
Ik herken Ziggo hier niet in. Ook ik ben als heel lang klant bij VodafoneZiggo en zjn voorgangers en ben nooit afgebekt. Sterker nog als er iets was waar ze niet meteen raad mee weten dan werd ik altijd netjes teruggebeld.
Maar wat is er tegen om je modem bij een afhaalpunt op te halen? Of ben je echt beperkt dat je niet daar dat afhaal[punt kunt gaan? Ook niet met behulp van iemand anders? Waarom het feit dat je lichamelijk beperkt bent hier te melden? Zoals @Tenormun al zei... dat weten ze bij Vodafone/Ziggo niet.
Lijkt mij sterk dat je geen internet en zo hebt, want je wordt niet afgesloten in afwachting van je nieuwe modem. Je oude modem blijft gewoon werken totdat je het nieuwe aangesloten hebt. Het is niet meer dan logisch dat je geen schadevergoeding krijgt, tenslotte heb je nog gewoon internet anders had je deze post niet kunnen tikken op je telefoon of iets dergelijks.
Nog even over PostNL, die hebben er tegenwoordig eeen handje van om ineens alles naar een afhaalpunt te brengen dan halen de chauffeurs hun target van die daga.
Jij hoeft inderdaad geen contact met ze op te nemen.
Doe wat @Tenormin zegt of wat ik zei.
Hoe kan dit al ruim een maand spelen? Als een pakket na 7 dagen niet opgehaald is gaat het terug naar de afzender. Dan hadden ze die dus opnieuw kunnen sturen of een oplossing kunnen geven.
goede opmerking, heb ik niet aan gedacht. +10
Ziggo verstuurt apparatuur standaard naar uw woonadres en per mail ontvangt u track and trace code waarin de zending kunt volgen.
Na telefonisch contact met een Ziggo medewerker kreeg u of de track and trace code of de status van de verzending en uit die status bleek volgens de medewerker dat de levering aan uw woonadres niet gelukt is en het modem naar het dichtsbijzijnde afhaalpunt afgeleverd zou worden.
Post.nl bezorgers doen dat helaas wel vaker zonder daadwerkelijk aan te bellen de status op bezorging op woonadres mislukt zetten en dat is dan weer het beleid van Post.nl bij het dichtsbijzijnde afhaalpunt af te geven waar u het modem nu al binnen een week af dient te halen en als u dat niet doet het modem retour Ziggo gaat.
U kunt wel heel boos op de Ziggo medewerkers worden maar is dat wel terecht? omdat Post.nl in de levering aan uw woonadres nalatig is geweest en ook niet kon weten dat u door uw handicap niet in staat was het modem zelf af te halen.
Het is inderdaad wel zo dat het oude modem na een bepaalde tijd inactief wordt gemaakt maar dat zal m.i. nog niet gebeuren als het nieuwe modem nog niet in uw bezit is.
Ziggo is middels de website zeer goed te bereiken en al lijkt het of u een chatbot gesprek voert neemt een medewerker deze toch wel nare kwestie over want het is niet de bedoeling dat u door deze toestanden zonder internet komt te zitten.
Ziggo stuurt standaard naar aansluit/huisadres. Wordt soms bij buren afgegeven als niet thuis. U heeft helaas een handicap, maar kennelijk was u niet thuis op bezorg moment en dan gaat het naar afhaalpunt. U zult dus iemand moeten vinden die uw pakket daar afhaalt als u dit zelf niet kunt. Ik ben al jaren zoggo gebruiker en ben altijd correct geholpen , de service medewerkers kunnen en mogen het gesprek beëindigen bij bepaalde situaties.
Ben zelf geen Ziggo klant maar als ik zo om mij heen lees en luister zijn er weinig klachten over de klantenservice dus waarom zouden ze een goed gesprek zomaar afbreken daar moet dus een reden voor zijn. En vaak is de reden de klant zelf die op een onheuze wijze de klantenservice benaderd en dan wordt er al snel geroepen dat de klantenservice slecht is. En wat ik zo vreemd vind is dat u moet bellen voor de track code, als ik een pakket van Post.NL moet ontvangen krijg ik netjes een e-mail wanneer ik de bezorger kan verwachten en krijg je tussendoor vaak een update van het tijdstip. Dat de bezorger het gewoon bij het afhaalpunt dumpt om zijn target te halen lijkt mij sterk, of u nu wel of niet een handicap heeft.
Je kunt zeker wel een melding doen bij post.nl. heb indd ook paar keer gehad dat postbode aangeeft " niet thus" terwijl ik er wel gewoon ben. Houdt de app ik de gaten en ga daar meteen achteraan. Pakket bezorger wordt nog gebeld terwijl hij nog in de bus zit. Dag er op komt hij en biedt excuus aan. Voorheen lette ik niet op en kon ik dus naar ophaalpunt aan andere kant van de stad terwijl ik er hier 2 heb zitten. Gewoon luie postbode dus.
Klacht indienen bij post.nl. schiet je nu niks mee op maar wellicht wel voor de toekomst. Mijn postbode bezorgd voortaan.
Dreigde met deurbelcamera beelden en hoofdcamera in de straat en kom bewijzen dat er echt niemand aan de deur had gestaan
vraag me af hoe deze lichamelijk gehandicapte klant zich opgesteld heeft naar de medewerkers van ziggo toe, een handicap, lichamelijk of anderszins, is nooit een excuus om bepaalde dingen voor elkaar te krijgen, niet bij ziggo en niet bij een ander bedrijf en vooral niet als consument met een vraag op dit forum!!
Dit gezegd hebbende, meld je op een normale manier bij de helpdesk van ziggo en men zal je op een normale manier te woord staan EN, ook daadwerkelijk verder helpen!!
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Afpo/Feroli WTW/CV Optifor 3.0 zorgt voor tochtoverlast
Ik woon in een appartement met een CV van Feroli dit gekoppeld is aan een WarmteTerugWin unit die de woning ventileert. Om precies 19.00 uur start het ventileren op niveau storm. Je voelt een koude luchtstroom. Dit stop om 23.00uur. De instalateur kan niets vinden. Maar die komt ook niet op het tijdstip dat het gebeurt. Volgens de instalateur zit er geen klok in de WTW en ook buiten de appartement ... Lees meer
Wie is er verantwoordelijk?
Goedenavond,
Helaas een klein geschil met een webshop. Enige tijd geleden een pakket geretourneerd met het retourlabel wat in het pakket zat. Pakket is niet meer traceerbaar, blijft ergens hangen.
De webshop zegt niet verantwoordelijk te zijn voor retourzendingen ( het staat ook zo op hun website ), maar DHL geeft aan dat hun wel verantwoordelijk zijn omdat ze het label betaa
...
Lees meer
Wat moet ik doen als een gigant als Mediamarkt de bestelde en betaalde producten niet levert en ook niet reageert op de klacht, niet op de klachtenlijn en niet op de emails van de klachtenlijn.
Ik ben benieuwd of meer mensen dit meemaken. Ik heb in juli 2024 een aantal spullen besteld bij Mediamarkt. Ik kreeg bericht dat ze binnen waren en bij het ophalen bleek dat een router miste. Die zou nog nageleverd worden, zeiden ze, wisten ze niet zeker, want het stond nergens genoemd dat het nageleverd zou worden, behalve op hun site waar ze beweren dat als je een bestelling nog niet hebt ontvan ... Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer