no
door nokia Jan 30, 2013 om 19:39
Computers & telefonie

Mail beantwoorden op Samsung Galaxy Tab2 10.1

Goede avond
Volgens mij zit er een software fout in de Samsung Galaxy Tab2, als ik een mail ga beantwoorden gaat het volgende scherm naar het onderwerp met de cursor en niet naar waar ik mijn reactie moet plaatsen, wie heeft hier meer ervaring mee ???

694 7 Rapporteer

aurora1
door aurora1 - Jan 31, 2013 om 00:18
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Ik begrijp je vraag niet zo goed.
Als je het scherm naar boven schuift moet op het scherm het kader verschijnen om je tekst in te tikken.
Omschrijf anders eens wat je precies doet.

vr.gr.

no
door nokia - Jan 31, 2013 om 07:15
35 Antwoorden / 21 Vragen

Dat hoort inderdaad zo maar hij gaat naar onderwerp de cursor, dus moet ik eerst voor dat ik het bericht ga typen naar volgende dan gaat hij pas naar het kader van bericht in typen

sjjoppy
door sjjoppy - Jan 31, 2013 om 09:27
7364 Antwoorden / 3 Vragen

Hallo nokia,
de volgorde is zo ingesteld, eerst onderwerp enz.
Vr. gr. sjoppie.

no
door nokia - Jan 31, 2013 om 14:45
35 Antwoorden / 21 Vragen

Maar dit komt als ik een mail ga beantwoorden en dan moet hij niet beginnen bij onderwerp maar direct naar het antwoord kader scherm gaan, dat is de volgorde

freya
door freya - Jan 31, 2013 om 15:00
10999 Antwoorden / 1 Vragen

@nokia:

Tja, blijkbaar werkt dit bij Android zo. Als je zoveel waarde hecht aan 'gebruiksvriendelijkheid' en je je ergert aan dit soort 'schoonheidsfoutjes', dan had je wellicht beter voor een iPad (lees: iOS) kunnen kiezen....
Je kunt van Apple zeggen wat je wil, maar als er één bedrijf is dat 'gebruiksvriendelijkheid' en 'perfectie' hoog in het vaandel heeft staan, dan is dat wel Apple. Kost misschien iets méér, maar dan heb je ook wat.....

Overbodig om te zeggen dat jouw 'probleempje' zich bij iOS niet voordoet.... ;-)

Freya

sjjoppy
door sjjoppy - Jan 31, 2013 om 15:01
7364 Antwoorden / 3 Vragen

Klopt Nokia,
het had gekund dat de onderwerpregel niet was ingevuld door de afzender en zodoende de cursor daar alsnog komt te staan.
sjoppie

no
door nokia - Jan 31, 2013 om 15:08
35 Antwoorden / 21 Vragen

Oke weet eerst voldoende, dank voor de nfo