bi
door biosbart Jul 19, 2008 om 19:14
Computers & telefonie

Mailpagina via internet is niet meer toegankelijk

Omdat ik mijn outlook express niet aan de praat krijg met een nieuw wachtwoord ben ik uit wanhoop maar overgegaan op gmail.

Dat werkte maanden lang goed, tot ineens een tijdje terug.

Nu kan ik opeens de homepage van gmail niet meer openen met mijn
browser. Supervreemd. Ook de homepage van netmail van het Net wil
gewoon niet meer geopend worden terwijl ik wel alle andere paginas van
het net kan bekijken. Idem met alle andere pagina's van google. Alleen
de link naar gmail pakt ie gewoon niet meer...

Check your network settings zegt ie dan...

Het enige wat veranderd is is dat ik opeens meldingen van automatische
updates van windows binnenkrijg als ik de explorer browser
opstart.(versie 6 dacht ik) Maar ik wil geen nieuwe update van de
explorer. Mijn computer heeft windows professional 2000.

251 2 Rapporteer

edwardus
door edwardus - Jul 19, 2008 om 20:23
6844 Antwoorden / 14 Vragen

Ìk denk dat je dan niet de juiste versie van Java hebt, of Java applets hebt uitgeschakeld in de internetopties van je browser.

gsm
door gsm - Aug 7, 2008 om 14:27
5940 Antwoorden / 47 Vragen

In zo.n geval altijd eerst de tijdelijke bestanden van IE opruimen. Dat kan via Extra, Internetopties, tabblad Algemeen...
Vervolgens kijken of het dan wel weer werkt.

Zo niet:
Op tabblad Geavanceerd kun je ook nog Opnieuw instellen kiezen, om zo de IE te resetten.

Als bypass kun je nog de uitstekende Firefox3 web browser gaan gebruiken.

GSM