le
door leonardo102 Aug 4, 2010 om 11:38
Computers & telefonie

Mails chello ontvangt geen chello mails

Hallo vrienden,
Ik ontvang geen mails meer van chello gebruikers. Ik kan ze wel versturen en dan komen ze ook aan bij chello gebruikers. Sturen ze een mail naat mijn live adres komen ze ook aan. Ik heb UPC gemeld over dit probleem maar zoals gebruikelijk geven ze geen enkel antwoord. Wat kan hiermee aan de hand zijn ?
Groet Leonardo.

1378 12 Rapporteer

akkefiet
door akkefiet - Aug 4, 2010 om 16:32
1075 Antwoorden / 10 Vragen

Hallo

Heb je ook via webmail gecheckt of de mails daar wel aankomen?
Zo ja, dan zal het aan de emailinstellingen op de pc liggen.

Vrgr. AF

akkefiet
door akkefiet - Aug 4, 2010 om 16:38
1075 Antwoorden / 10 Vragen

O ja, kijk aldaar ook even in de spambox (als die aanwezig is).

le
door leonardo102 - Aug 4, 2010 om 16:51
8 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=akkefiet schreef op woensdag 4 aug 2010, 16:32]Hallo

Heb je ook via webmail gecheckt of de mails daar wel aankomen?
Zo ja, dan zal het aan de emailinstellingen op de pc liggen.

Vrgr. AF

Ja, maar daar komen ze ook niet binnen.
Gr. Leonardo

le
door leonardo102 - Aug 4, 2010 om 16:53
8 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=akkefiet schreef op woensdag 4 aug 2010, 16:38]O ja, kijk aldaar ook even in de spambox (als die aanwezig is).

Ook niet in de spambox.

le
door leonardo102 - Aug 4, 2010 om 16:55
8 Antwoorden / 1 Vragen

Niet via de webmail en ook niet in de spambox

Gr Leonardo

akkefiet
door akkefiet - Aug 4, 2010 om 17:09
1075 Antwoorden / 10 Vragen

1. Je kunt ook nog even testen of het lukt om een email naar jezelf te sturen.
Dus vanaf @chello.nl naar @chello.nl
Als die niet aankomt dan is er bij UPC wat mis.

2. Stuur (binnen webmail!) eens een mailtje naar @upcmail.nl

Ben benieuwd wat de resultaten zijn.

Hier is nog wat informatie te vinden

akkefiet
door akkefiet - Aug 4, 2010 om 17:11
1075 Antwoorden / 10 Vragen

Bij 1. moet staan: Dus vanaf mijnnaam@chello.nl naar mijnnaam@chello.nl
Bij 2: mijnnaam@upcmail.nl

le
door leonardo102 - Aug 4, 2010 om 17:26
8 Antwoorden / 1 Vragen

Ik heb een mail naar mezelf gestuurd maar komt niet binnen.
Ik heb een mail van mijn webmail van upc naar outlook gestuurd en die komt wel binnen.
Ra ra ?

gr Leonardo.

akkefiet
door akkefiet - Aug 4, 2010 om 17:36
1075 Antwoorden / 10 Vragen

Heb je 2. naar mijnnaam@upcmail.nl ook geprobeerd?

le
door leonardo102 - Aug 4, 2010 om 17:50
8 Antwoorden / 1 Vragen

In het forum van UPC is er ook dezelfde klachten binne gekomen.
Waarom reageer UPC niet. Dus ik denk dat het toch bij UPC zit

le
door leonardo102 - Aug 5, 2010 om 19:58
8 Antwoorden / 1 Vragen

Ik heb het gevonden. Chello stond in de webmail bij de instellingen als geblokkeerd. Hoe dat is gekomen weet ik niet maar het is nu opgelost.
Dank jullie hartelijk voor de tips en advieszen.
groet , Leonardo

akkefiet
door akkefiet - Aug 6, 2010 om 17:39
1075 Antwoorden / 10 Vragen

Mooi dat het is opgelost en bedankt voor het terugmelden!

Vrgr. AF