hendrik1944
door hendrik1944 Oct 17, 2015 om 11:22
Computers & telefonie

Malware

Hallo. Wie kan mij helpen ik had op mijn laptop Malware byte free. Toen ik hem wilde gebruiken toen gaf het programma aan dat het verouderd was. Er was een knop waarmee ik hem kon upgrade. Ik had niet in de gaten dat ik hem dan moest kopen dat was niet mijn bedoeling. Nu ben ik bang dat ik er nu aan vast zit en hem alsnog moet kopen. Hij geeft nu aan u heeft nog 11 dagen maar het programma geeft wel aan dat ik in de proef periode zit. Als die 11 dagen er op zitten kan ik er dan nog af komen. Op het ogenblik gebruik ik hem niet maar ik denk toch dat de dagen verminderen. Als ik er af kan komen zou ik willen weten hoe te handelen.
Groetjes hennie1944

1121 6 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Oct 17, 2015 om 12:03
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo hendrik1944,

Na die 14-daagse proefperiode kun je het progje niet meer gebruiken, maar zou je het kunnen aanschaffen.
Is niet nodig.
Je kunt dan het gratis programma downloaden; dat werkt ook prima.
Klik hier.
Even naar beneden scrollen en onder de eerste kolom klikken.

Met vr.gr.

Cookies
door Cookies - Oct 17, 2015 om 13:25
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=edrick3 schreef op zaterdag 17 okt 2015, 12:03]Hallo hendrik1944,

Na die 14-daagse proefperiode kun je het progje niet meer gebruiken, maar zou je het kunnen aanschaffen.
Is niet nodig.
Je kunt dan het gratis programma downloaden; dat werkt ook prima.
Klik hier.
Even naar beneden scrollen en onder de eerste kolom klikken.

Met vr.gr.

Volgens mij kan MBAM na de proefperiode nog gewoon gebruikt worden. Alleen enkele functies werken dan niet meer, o.a. de realtime bescherming, wat dus betekent dat je dan weer de free versie hebt.

ph
door philip36 - Oct 17, 2015 om 13:50
2275 Antwoorden / 4 Vragen

U heeft een probeerversie gedownload.
U heeft dus nu niets gekocht en u hoeft na die 11 dagen ook niets te doen.
Na die proefperiode zult u op het scherm wel een bericht krijgen om een productsleutel te kopen wat uiteraard niet verplicht is.

hendrik1944
door hendrik1944 - Oct 17, 2015 om 14:26
27 Antwoorden / 29 Vragen

Hallo edrick3.
Hartelijk bedankt voor de goede raad ik ben er erg blij mee.
Groetjes hendrik1944.

hendrik1944
door hendrik1944 - Oct 17, 2015 om 14:29
27 Antwoorden / 29 Vragen

Hallo Carola.83.
Heel erg bedankt voor de goede raad. Ik hoop dat dit lukt maar ik ben er nu niet bang meer voor.

hendrik1944
door hendrik1944 - Oct 17, 2015 om 14:31
27 Antwoorden / 29 Vragen

Hallo Philip36.
Ok jij bedankt voor de goede raad. Hier heb ik heel wat aan.
Groetjes hendrik1944.