godefrieda
door godefrieda Jan 28, 2012 om 01:50
Computers & telefonie

MCAFEE TOTAL PROTECTION VOUCHERCODE via ING RENTENPUNTEN

Via ING RENTENPUNTEN heb ik MCAFEE TOTAL PROTECTION aangeschaft.

Daarvoor krijg je per e-mail een unieke VOUCHERCODE toegemaild.

Je gaat naar www.mcafee.com.

Je probeert de VOUCHERCODE in te voeren, helaas mislukt.

Een account is aangemaakt.

Heeft iemand een idee wat er niet goed gaat?

16688 32 Rapporteer

vr1944
door vr1944 - Jan 28, 2012 om 12:45
1210 Antwoorden / 5 Vragen

Je krijgt geen cdr geleverd bij ING.Via je aangemaakte account kun je 3 keer een versie downloaden dus is eencdr overbodig

vr1944
door vr1944 - Jan 28, 2012 om 12:54
1210 Antwoorden / 5 Vragen

??

=edrick3 schreef op zaterdag 28 jan 2012, 12:47:
=vr1944 schreef op zaterdag 28 jan 2012, 12:45: Je krijgt geen cdr geleverd bij ING.Via je aangemaakte account kun je 3 keer een versie downloaden dus is eencdr overbodig

Nu niet meer (zoals ik ook aangegeven heb), maar eerder was dit wél het geval.

lo
door lopers - Jan 28, 2012 om 20:08
44 Antwoorden / 0 Vragen

De link in de E-mail aanklikken.
Het beste is om de Vouchercode, in de ontvangen E-mail, te selecteren en met de rechtermuisknop te copieren. Dan met de cursor in het vak waar de code ingevuld moet worden gaan staan en met de rechtermuisknop voor Plakken kiezen.
Zo weet je zeker dat de vouchercode goed overkomt.
Heb zelf op deze manier nooit problemen gehad.

freya
door freya - Jan 28, 2012 om 20:09
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo godefrieda,

Als het even kan, codes altijd knippen-en-plakken en niet overtypen. Afhankelijk van het gebruikte lettertype kunnen cijfers/letters erg op elkaar lijken. Bijvoorbeeld 'O' (hoofdletter 'o') en '0' (cijfer '0') of 'l' (kleine letter 'L') en 'I' (hoofdletter 'i'). En zeker die laatste twee zijn bij bepaalde lettertypen niet van elkaar te onderscheiden.

m.vr.gr. Freya

freya
door freya - Jan 28, 2012 om 20:09
10999 Antwoorden / 1 Vragen

En mocht het desondanks toch niet lukken, dan toch maar even contact opnemen met de klantenservice van ING.....

Freya

edrick3
door edrick3 - Jan 28, 2012 om 20:10
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo godefrieda,

Online versie
Dit pakket is een online versie. Na het plaatsen van een bestelling ontvangt u een e-mail. In deze e-mail staat een code waarmee u McAfee Internet Security kunt downloaden.

Voor wat betreft het invullen van de code sluit ik me bij de vorige beantwoorders aan.
Wel wil ik je nog graag - wellicht ten overvloede - een tip geven (door schade en schande wijs geworden): zorg dat je die mail (afgedrukt!) goed bewaart, zodat je de code nog hebt als er onverhoopt iets fout gaat met je computer.
Daarom vond ik het zelf prettiger om de cd te bestellen ipv een download, maar dat kan nu blijkbaar niet meer (eerder wel.)

Met vr.gr.

vr1944
door vr1944 - Jan 28, 2012 om 20:11
1210 Antwoorden / 5 Vragen

Hallo,

Je kunt het beste contact opnemen met de klantenservice van mc Afee op www.mcafee.com. van maandag t/m vrijdag.Daar wordt je prima geholpen.Contct opnemen met ING is zinloos.

edrick3
door edrick3 - Jan 28, 2012 om 20:11
27632 Antwoorden / 85 Vragen

[quote=vr1944 schreef op zaterdag 28 jan 2012, 12:45]Je krijgt geen cdr geleverd bij ING.Via je aangemaakte account kun je 3 keer een versie downloaden dus is eencdr overbodig

Nu niet meer (zoals ik ook aangegeven heb), maar eerder was dit wél het geval.

edrick3
door edrick3 - Jan 28, 2012 om 20:12
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@vr1944,

Blijkbaar wat verwarring: dacht dat je gereageerd had op mijn opmerking (12.40 uur) betreffende de cd anders begrijp ik niet helemaal waarom je dit (= Je krijgt geen cdr geleverd bij ING.Via je aangemaakte account kun je 3 keer een versie downloaden dus is eencdr overbodig) in een apart antwoord vermeld hebt.
Vandaar mijn eerdere reactie.

Met vr.gr.

godefrieda
door godefrieda - Jan 28, 2012 om 20:14
195 Antwoorden / 12 Vragen

[quote=vr1944 schreef op zaterdag 28 jan 2012, 12:54]???[quote=edrick3 schreef op zaterdag 28 jan 2012, 12:47][quote=vr1944 schreef op zaterdag 28 jan 2012, 12:45]Je krijgt geen cdr geleverd bij ING.Via je aangemaakte account kun je 3 keer een versie downloaden dus is eencdr overbodig

Nu niet meer (zoals ik ook aangegeven heb), maar eerder was dit wél het geval.

Het probleem is vannacht opgelost, middels de link in de e-mail.

Allen dank voor de antwoorden. Als waardering zijn bijna iedereen voorzien van het predikaat "Topantwoord"!

edrick3
door edrick3 - Jan 28, 2012 om 20:27
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@godefrieda,

Mooi zo, dan is de computer ook weer beveiligd.

Met vr.gr.

freya
door freya - Jan 28, 2012 om 20:29
10999 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=godefrieda schreef op zaterdag 28 jan 2012, 20:14]
....
Allen dank voor de antwoorden. Als waardering zijn bijna iedereen voorzien van het predikaat "Topantwoord"!
Dat is echt niet nodig hoor. Zonder 'Top antwoord' helpen we je ook graag hoor.
Belangrijkste is dat het probleem opgelost is.

Freya

vr1944
door vr1944 - Jan 28, 2012 om 20:42
1210 Antwoorden / 5 Vragen

Geen probleem hoor ,het was bedoeld als aanvullende info voor TS vandaar mijn vraagtekens

=edrick3 schreef op zaterdag 28 jan 2012, 13:00: @vr1944,

Blijkbaar wat verwarring: dacht dat je gereageerd had op mijn opmerking (12.40 uur) betreffende de cd anders begrijp ik niet helemaal waarom je dit (= Je krijgt geen cdr geleverd bij ING.Via je aangemaakte account kun je 3 keer een versie downloaden dus is eencdr overbodig) in een apart antwoord vermeld hebt.
Vandaar mijn eerdere reactie.

Met vr.gr.

he
door herderle - Feb 22, 2012 om 00:04
4 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=godefrieda schreef op zaterdag 28 jan 2012, 20:14][quote=vr1944 schreef op zaterdag 28 jan 2012, 12:54]???[quote=edrick3 schreef op zaterdag 28 jan 2012, 12:47][quote=vr1944 schreef op zaterdag 28 jan 2012, 12:45]Je krijgt geen cdr geleverd bij ING.Via je aangemaakte account kun je 3 keer een versie downloaden dus is eencdr overbodig

Nu niet meer (zoals ik ook aangegeven heb), maar eerder was dit wél het geval.

Het probleem is vannacht opgelost, middels de link in de e-mail.

Allen dank voor de antwoorden. Als waardering zijn bijna iedereen voorzien van het predikaat "Topantwoord"!

Hoi Godefrieda,

Ik heb hetzelfde probleem. Het lukt me niet. Nu lees ik dat het Goedefrieda is gelukt om het te installeren. Ik heb ook de link in de email gebruikt, maar het lukt me niet. Ik word verwezen de winkelkar, en gevraagd om een en ander te bestellen en te betalen. Dat is nog niet de bedoeling?

he
door herderle - Feb 22, 2012 om 17:12
4 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb hetzelfde probleem. Zou je mij de link kunnen doorsturen. De link in mijn mail brengt me naar een website waar ik eerst moet betalen.....Wie o wie kan mij helpen?

pa
door pajo30 - Mar 10, 2012 om 16:34
7 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb dit probleem helaas ook. Kan ook op de site niet vinden hoe McAfee te downloaden is. Link in mail verwijst inderdaad ook bij mij naar de koopproducten van McAfee. Kan ook nergens mijn via ING ontvangen code invoeren.
Kan iemand me helpen hoe dat ik dit kan doen?

edrick3
door edrick3 - Mar 10, 2012 om 18:29
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@herderle @pajo30,

Klik op de McAfee site op het tabblad Downloads en dan op Aangeschafte produkten downloaden.

pa
door pajo30 - Mar 10, 2012 om 19:55
7 Antwoorden / 0 Vragen

Heb ik gedaan, werkt helaas niet. Krijg als melding kan geen producten vinden.

he
door herderle - Mar 11, 2012 om 01:03
4 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=pajo30 schreef op zaterdag 10 mrt 2012, 19:55]Heb ik gedaan, werkt helaas niet. Krijg als melding kan geen producten vinden.

Ondertussen is het mij gelukt om het te downloaden:
Via de betreffende link kom je op de website van McAfee koopproducten. Bij het vakje dat om een code vraagje vult je de code in die je van ING hebt ontvangen: (de code selecteren, kopieren en plakken in het vakje). Als je dat gedaan hebt, drukt je op verder. Dan ga je naar je account (die je hopelijk hebt aangemaakt). Als het goed is zit de download-software in je account. Dan vanuit je account de software installeren in je comoputer(s). Succes.

pa
door pajo30 - Mar 11, 2012 om 11:24
7 Antwoorden / 0 Vragen

@ herderle,

Goed van je dat het je gelukt is om het te downloaden. Begin echt aan mezelf te twijfelen nu. Heb op de link geklikt en kom inderdaad ook op de site van de koopproducten van McAfee uit. Kan hier helaas geen vakje ontdekken wat om een code vraagt?! Waar vind ik dat?

freya
door freya - Mar 11, 2012 om 11:31
10999 Antwoorden / 1 Vragen

@pajo30:

Heb je al een account aangemaakt op de website van McAfee? Zo niet, maak dan eerst een account aan en log in. Klik daarna dan nog eens op de 'link' in de email.

Freya

vr1944
door vr1944 - Mar 11, 2012 om 12:55
1210 Antwoorden / 5 Vragen

Neem bv morgen contact op met helpdesk van MC Afee.Ze sturen je dan een nieuwe code en resetten je eerdere pogingen

=pajo30 schreef op zondag 11 mrt 2012, 11:24: @ herderle,

Goed van je dat het je gelukt is om het te downloaden. Begin echt aan mezelf te twijfelen nu. Heb op de link geklikt en kom inderdaad ook op de site van de koopproducten van McAfee uit. Kan hier helaas geen vakje ontdekken wat om een code vraagt?! Waar vind ik dat?

pa
door pajo30 - Mar 11, 2012 om 13:10
7 Antwoorden / 0 Vragen

@freya,

Bedankt voor je reactie, heb het geprobeerd maar kom weer op de koopsite uit.
Hier loop ik dan weer vast!

pa
door pajo30 - Mar 11, 2012 om 13:12
7 Antwoorden / 0 Vragen

@vr1944

Dat ga ik morgen zeker doen.

In ieder geval allemaal bedankt voor jullie reactie's.

freya
door freya - Mar 11, 2012 om 13:13
10999 Antwoorden / 1 Vragen

@vr1944:

Het lijkt mij voor pajo30 niet zo zinvol om een nieuwe code aan te vragen. Immers, pajao30 heeft de code nog nergens kunnen invullen, dus de code die hij heeft is nog niet één keer gebruikt......

Freya

freya
door freya - Mar 11, 2012 om 13:16
10999 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=pajo30 schreef op zondag 11 mrt 2012, 13:10]@freya,

Bedankt voor je reactie, heb het geprobeerd maar kom weer op de koopsite uit.
Hier loop ik dan weer vast!
Doe anders eerst eens een 'pagina vernieuwen' (F5) of verwijder eens alle tijdelijke internetbestanden. Daarna opnieuw inloggen en dan pas de 'link' in de mail aanklikken.

Freya

pa
door pajo30 - Mar 11, 2012 om 13:17
7 Antwoorden / 0 Vragen

@freya,

Dat is inderdaad waar. Heb de code nog nergens kunnen invullen.
Zodra ik met McAfee contact heb gehad en weet hoe ik het doen moet zal ik het hier vermelden.

he
door herderle - Mar 11, 2012 om 15:18
4 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=pajo30 schreef op zondag 11 mrt 2012, 13:17]@freya,

Dat is inderdaad waar. Heb de code nog nergens kunnen invullen.
Zodra ik met McAfee contact heb gehad en weet hoe ik het doen moet zal ik het hier vermelden.

@ Pajo,

Via de link (mail van ING) kom je inderdaad op de koopsite van McAfee. Klik vervolgens op 'Downloaden', dan kom je weer op een een volgende koopsite van waar ook prijs vermeld staat. Daar zie een vakje 'Actiecode (optioneel)'. Hier vul je de code in (van ING). Vervolgens druk je op 'Toepassen'. Als het goed is moet er nu een nul-bedrag te voorschijn komen. Druk vervolgens op "Doorgaan', In je account is de installatie-software. Je hoeft niet bang te zijn dan die kwijt raakt. Hoop dat het nu wel lukt. ben benieuwd. Gr

vr1944
door vr1944 - Mar 11, 2012 om 16:28
1210 Antwoorden / 5 Vragen

Uit ervarig weet ik dat het zinvol is om de helpdesk te bellen.Van de helpdesk krijgt je een e-mail met install instrukties en maken ze eventueel een account voor je aan .Wel even melden dat het een ING aankoop is.Je kunt ook alvast een proefversie Internet security for 1 user op " http://home.mcafee.com/store/free-antivirus-trials '' downloaden en installeren ..Alle andere oplossingen zijn zinloos.

pa
door pajo30 - Mar 12, 2012 om 12:09
7 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb vanochtend met de helpdesk van McAfee gebeld gehad. Ze hebben me een link toegestuurd en hiermee kwam ik gelijk op de juiste pagina waar ik mijn vouchercode kon invullen.
Via de link van ING had dit dus inderdaad nooit kunnen lukken.
Alles werkt nu naar behoren.
Allemaal bedankt voor jullie reacties en @vr1944: je had volkomen gelijk!

freya
door freya - Mar 12, 2012 om 12:22
10999 Antwoorden / 1 Vragen

@pajo30:

Mooi dat het gelukt is. Wel vreemd dat de ING, wat dit betreft, zijn zaakjes blijkbaar niet zo goed geregeld heeft......

Freya

vr1944
door vr1944 - Mar 12, 2012 om 15:14
1210 Antwoorden / 5 Vragen

Het is bij mij nog maar een keer mis gegaan.Je kunt met je MC Afee account ook nog gratis op 2 andere computers installeren.Succes

=pajo30 schreef op maandag 12 mrt 2012, 12:09: Ik heb vanochtend met de helpdesk van McAfee gebeld gehad. Ze hebben me een link toegestuurd en hiermee kwam ik gelijk op de juiste pagina waar ik mijn vouchercode kon invullen.
Via de link van ING had dit dus inderdaad nooit kunnen lukken.
Alles werkt nu naar behoren.
Allemaal bedankt voor jullie reacties en @vr1944: je had volkomen gelijk!