jo
door jobbo90 Dec 11, 2007 om 17:00
Computers & telefonie

Mediaspeler volledig scherm

hallo,

ik heb laatste een nieuwe tv serie orgineel op dvd gekocht, maar als ik ze op mijn pc kijk, met windows media player 10. krijg ik boven en onder balken van ongeveer 4 cm en rechts en links balken van 2 cm. ik heb wel een groter scherm dan normaal.

hoe kan ik ervoor zorgen dat hij het hele scherm gebruikt, hij staat al op 200% en op voledig scherm zetten helpt niet, weet iemand hoe ik het echt op volledig scherm kan kijken.

groetjes,

job

2140 10 Rapporteer

ve
door verwijderd - Dec 11, 2007 om 17:11
0 Antwoorden / 0 Vragen

de alt knop ingedrukt houden en dan op de enter knop klikken

dan heeft u volledig beeld wat u wilt verkrijgen

groetjes , labswans

terug naar normaal scherm : druk op esc knop

ve
door verwijderd - Dec 11, 2007 om 17:28
0 Antwoorden / 0 Vragen

klik eens met de rechtermuisknop met de aanwijzer ergens in het scherm. U krijgt dan een schermpje waarin o.a. de mogelijkheid: volledig scherm. Wilt u de balken weer terug dan helemaal rechts boven klikken.

ve
door verwijderd - Dec 11, 2007 om 18:20
0 Antwoorden / 0 Vragen

F11 ??

ve
door verwijderd - Dec 11, 2007 om 20:12
0 Antwoorden / 0 Vragen

@@@

hier zijn dus weer op een onverklaarbare manier enige berichten weggevallen

Read2.

ve
door verwijderd - Dec 11, 2007 om 22:29
0 Antwoorden / 0 Vragen

het probleem is juist dat ik die balken ook heb als ik volledig scherm gebruik. en ik wil graag wten hoe ik het beeld verder kan uitrekken zodat het hele scherm gevuld wordt met de film en niet evenveel balken als film

ve
door verwijderd - Dec 11, 2007 om 23:47
0 Antwoorden / 0 Vragen

de alt + enter mogelijkheid die labswans aangaf is correct, daarna moet ook niet meer met de muis worden bewogen en na 10 seconden zijn de aanvullende balken uit beeld, werkt prima.

ve
door verwijderd - Dec 12, 2007 om 00:21
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb het probleem ook bij mijn tv. Ik zou dus bijna zeggen dat het een fenomeen is van de DVD film en hoe het is opgenomen. Het probleem ligt niet bij uw mediaplayer.
Om DVD's te bekijken kunt u trouwens beter gebruik maken van originele DVD afspeelprogramma's zoals PowerDVD van Cyberlink.

ve
door verwijderd - Dec 12, 2007 om 02:27
0 Antwoorden / 0 Vragen

U kunt ook de WMP11 installeren en uitproberen of dit dan verbeterd? Bij mij start WMP11 in volledige scherm.

ve
door verwijderd - Dec 12, 2007 om 07:07
0 Antwoorden / 0 Vragen

hallo,

sorry ik heb al wmp11, maar ik kan wel volledig scherm doen maar dan is in het midden de film en aan alle ander kanten dikke zwarte balken, en ik heb evenveel balk als film. dus nogmaals ik weet hoe je in volledig scherm moet gaan. en de vraag is hoe krijg ik die balken weg!!!

groetjes,

job

ve
door verwijderd - Dec 13, 2007 om 10:45
0 Antwoorden / 0 Vragen

als mijn tip niet werkt dan zal het mogelijk aan de film zelf liggen. Helemaal zeker is dat niet want ik heb met 1 DVD juist het omgekeerde. Op PC heb ik breedbeeld en volldig scherm, via de DVD-speler/TV geen breedbeeld.