aj
door ajvl May 5, 2015 om 23:11
Computers & telefonie

Medion tablet P2211T

Goede Avond.
Gister mijn MEDION Tablet Akoya P2211T 11.6 inch binnen gekregen.
Bij eerste installatie de keus , Welke Taal?
Enige mogelijkheid was of Duits of Engels.
Maar ik wil Nederlands!
Ook met hulp van MEDION is dit, tot nu toe, niet mogelijk om onze taal geïnstalleerd te krijgen. Zij komen er, na intern overleg, over twee dagen op terug.
Heeft iemand ook deze ervaring en zozo ja, hoe is dat opgelost kunnen worden?
Gaarne reactie.
Met groet en op voorhand dank,
Ton.

644 3 Rapporteer

mahadma
door mahadma - May 5, 2015 om 23:54
11543 Antwoorden / 51 Vragen

Na via good old google kom ik wel NL instructies tegen, dus vraag ik mij af via welke weg u de tablet gekocht heeft. Als het een buitenlandse webshop is, zou het aan de basislading/software kunnen liggen.

mahadma
door mahadma - May 6, 2015 om 00:08
11543 Antwoorden / 51 Vragen

Klik HIER voor de nl instructie.

f.weele
door f.weele - May 6, 2015 om 09:14
1085 Antwoorden / 27 Vragen

Beste ajvl, ga via configuratiescherm naar Klok, taal en land/regio, daar kun je het één en ander instellen. Klik ook op de "opties"om nog verder aan te passen.

Misschien heb je hier nog wat aan: klik hier

m.vr.gr.