br
door brui0929 Nov 20, 2003 om 22:02
Computers & telefonie

Megaspeed modem

Ik gebruik planet en heb een megapeed ADSL modem hoe stel ik deze in en kan ik dit inkombinatie met planet comfort gebruiken?

423 7 Rapporteer

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 12:07
0 Antwoorden / 0 Vragen

Is het niet verstandiger om deze vraag aan de helpdesk van Planet te stellen? In feiten mag het geen probleem zijn om de modem te gebruiken met je comfort abo. Het is alleen de vraag of dat de ADSL verbinding hier sneller van word. Feitelijk blijf je afhankelijk van de snelheid waarmee de Planet alles doorstuurd op planet comfort.

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 12:07
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dat heb ik al gedaan en zij wisten het ook niet daarom dacht ik het hier eens te proberen.

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 12:07
0 Antwoorden / 0 Vragen

Kan je even wat meer informatie geven over deze modem dus type enz.

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 12:07
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ja het is een intern pci slot modem type RFC 1483/1577

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 12:07
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb een pdf bestand met uitleg over het instellen van de modem. Mocht je intresse hebben dan hoor ik het wel. Jammer trouwens dat je hier geen prive berichten kan doorgeven voor je email

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 12:07
0 Antwoorden / 0 Vragen

Kijk eens op de volgende link http://www.dsl-warehouse.co.uk/support_files/QuickSetupGuides/DSLW3805_QSG.pdf

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 12:07
0 Antwoorden / 0 Vragen

Als de helpdesk het niet weet zou het weleens een niet door hen ondersteunt modem kunnen betreffen. Veelal worden de wel ondersteunde modems op de website van de ADSL aanbieder opgesomd. Hiervan afwijken geschied geheel op eigen risico en instellingen en problemen zul je dus zelf via websites, handleidingen, forums (niet deze maar een van de vele gespecialiseerde forums, zie GOOGLE) moeten zien op te lossen.