ch
door chr47 Nov 11, 2012 om 11:31
Computers & telefonie

Melding in Skype verwijderen

Het lukt me niet om in Skype de melding van (Vertel uw vrienden wat u van plan bent )je kan daar naast je afbeelding iets in type dat wil ik verwijderen
deze melding blijft ook bij mijn contactpersonen staan.
chat en sms etc. lukt makkelijk te verwijderen
gr Chr

5169 4 Rapporteer

tr
door trappist - Nov 11, 2012 om 11:50
240 Antwoorden / 0 Vragen

kun je er niet iets overheen typen zoals: "vandaag doe ik lekker niks!" waardoor de vorige tekst verdwijnt?

ch
door chr47 - Nov 11, 2012 om 11:58
17 Antwoorden / 11 Vragen

Dan krijg je weer een melding die blijft staan , dus elke keer dat je iets in type komt de melding te zien.

edrick3
door edrick3 - Nov 11, 2012 om 12:05
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo chr47,

Zie het probleem niet zo.
Heb je er last van?
Als je je cursor in die balk met de mededeling plaats en even muis klikt is het weg (en kun je eventueel je tekst typen).

Met vr.gr.

ja
door janneke18 - Apr 8, 2013 om 15:48
3 Antwoorden / 1 Vragen

Vanmiddag na veel zoeken het volgende gevonden (via Extra -> Instellingen -> Geavanceerd
en dan helemaal aan het eind bij het vierde vakje -> Meer informatie:

12. HOE LANG WORDEN UW PERSOONLIJKE GEGEVENS DOOR SKYPE BEWAARD?

Skype bewaart uw informatie zo lang als noodzakelijk is om: (1) de Doelen (zoals gedefinieerd in artikel 2 van dit Privacybeleid) te verwezenlijken of (2) te voldoen aan de toepasselijke wetgeving, wettige verzoeken en toepasselijke vonnissen van bevoegde rechtbanken.

Bewaren van chatberichten, voicemailberichten en videoberichten (alleen van toepassing op de Skype-internetcommunicatiesoftwareapplicatie)

De inhoud van uw chatberichten, voicemails en videoberichten (gezamenlijk "berichten") kan door Skype worden opgeslagen (a) voor het overbrengen en synchroniseren van uw berichten en (b) om u in staat te stellen de berichten en geschiedenis waar mogelijk op te vragen. Afhankelijk van het type bericht worden berichten over het algemeen voor een maximumperiode van tussen de 30 en 90 dagen door Skype opgeslagen, tenzij het ons wettelijk verplicht of toegestaan is hiervan af te wijken. Dit opslaan maakt het mogelijk berichten te bezorgen wanneer een gebruiker offline is en helpt bij het synchroniseren van berichten tussen apparaten van gebruikers. Bij chatberichten hebt u, wanneer u uw Skype- en Microsoft-accounts gekoppeld hebt, mogelijk de keuze uw volledige chatgeschiedenis langer op te slaan. In dat geval kunnen uw chatberichten worden opgeslagen in uw Outlook.com-chatberichtenmap, tot u ze handmatig verwijdert. Bij videoberichten kunt u de berichten ook voor een langere tijd opslaan wanneer de afzender een Premium-lid is.

Skype treft passende technische maatregelen en beveiligingsmaatregelen om uw informatie te beschermen. Door van dit product gebruik te maken, gaat u akkoord met de opslag van uw chat-, voicemail- en videoberichtencommunicatie zoals hierboven beschreven.

Ik ga er nu van uit dat je chatberichten na 30 of pas na 90 dagen verwijderd worden. Tot zolang zal je geduld moeten hebben. Zorg er in ieder geval voor NOOIT meer een bericht in te typen, dan zou je er toch een keer van verlost moeten zijn.