jm
door jmd1983 Jun 15, 2016 om 00:58
Computers & telefonie

Messageboard forum voorgoed verloren?

Goedenavond allemaal,

Jarenlang heb ik met een klein groepje lief en leed gedeeld op een forum dat was ondergebracht bij Messageboard.nl. Helaas heeft de beheerder van het forum dit zonder overleg niet verlengd bij de laatste betaalronde.

Dit betekent dus dat het niet meer toegankelijk is. En ik ben bang dat het ook betekent dat het voorgoed verloren is gegaan.

Een heleboel topics waarin ik ontzettend veel geschreven heb zijn dus nu weg. Verhalen over de geboorte van mijn kinderen, verdriet en geluk. Ik ben er boos en verdrietig om dat dat alles nu verloren lijkt te zijn gegaan.

Of is er nog hoop? Heeft iemand ervaring met dit soort zaken? Is het nog mogelijk hier iets van terug te halen?

En ja, ik had alles meteen op moeten slaan. Ik weet het. En ik heb ook wel wat bewaard maar nog niet alles. Stom, dom, vreselijk onnadenkend. Maar ja, dat is altijd achteraf he?

Alle tips zijn welkom!

3436 5 Rapporteer

ph
door philip36 - Jun 15, 2016 om 07:58
2275 Antwoorden / 4 Vragen

Waarom zou hij het niet meer verlengen?
Zou toch contact zoeken met beheerder van het forum.
Lees ook eens de Faqs op hun site.
Er staat namelijk ook een vraag: Ik ben verbannen op mijn eigen forum, wat nu?

marita5
door marita5 - Jun 15, 2016 om 08:02
11534 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Jmd1983 ,

Misschien heeft u hier iets aan ( hulp Messageboard )  klik op de rode regels .

http://www.messageboard.nl/site/help/

Of neem contact op met Messageboard .

http://www.messageboard.nl/site/contact/

edrick3
door edrick3 - Jun 15, 2016 om 13:37
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Helaas heeft de beheerder van het forum dit zonder overleg niet verlengd bij de laatste betaalronde.

Problemen met de betaling geweest?
Klik hier eens op de knop Contact midden onderaan.

to
door toutemoi - Jun 15, 2016 om 15:23
2 Antwoorden / 0 Vragen

Welke  " vreemden " zouden uberhaupt interesse hebben in de verhalen betreffende  de geboorte van uw kinderen ?

jo
door jorisw Jun 15, 2016 om 19:28
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Misschien moet je je eerst eens verdiepen in het onderwerp.

el
door elrosso - Jun 15, 2016 om 19:19
21 Antwoorden / 16 Vragen

Wanneer je linkjes weet naar je berichten kan je dit eens proberen: https://www.google.nl/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=old%20web%20page%20cache

Hiermee zoek je in de historie van het Interweb