he
door heins weckx Jan 6, 2016 om 19:42
Computers & telefonie

Mijn beltegoed wordt via sms 3050 eraf gehaald, tot nu toe alles, dus 15 euro, h

op 28 december is er ongevraagd mijn hele beltegoed af gehaald via 3050 vandaag 6 januari 2016 gebeurt dit weer opnieuw, wat kan ik ertegen doen!!

8641 5 Rapporteer

marita567
door marita567 - Jan 6, 2016 om 19:45
1576 Antwoorden / 17 Vragen

hallo heins weckx ,

hier kunt u zien wat u er tegen kunt doen .

https://www.consuwijzer.nl/thema/sms-diensten

jo
door joke dijkstra-landwerd - Jan 7, 2016 om 02:37
3 Antwoorden / 1 Vragen

neem een ander telefoonnummer je kan er niets tegen doen, ik heb het ook gedaan na ongewenste afboekingen.

eclipse
door eclipse - Jan 7, 2016 om 08:05
1561 Antwoorden / 370 Vragen

halve vragen ?  ga even naar je provider ( winkel) vraag een nieuwe sim aan leg wel even het probleem uit dan krijg  je wel nummerbehoud, maar je id code wordt veranderd, op het kaartje, zo ken er niemand  meer bij.  doen ze bij vodafone gratis.ooit  een goed/slecht/malafide sms  gestuurd ? er moet ook staan WIE er aan Uw  tegoed  zit, google erop en kijk hoe je dat stop zet. krijg je wel rare  sms-en ? er moet uiteraard wel een dienst verleend  worden, ook kunt  U deze diensten voor Uw  veiligheid  laten blocken bij uw  provider. en wees wat specifiker in Uw  vraag. wel zo makkelijk.

ka
door kawasaki56 - Dec 10, 2016 om 16:25
1 Antwoorden / Vragen

Al jaren lang worden ongewenste SMS berichten verstuurd, waarvoor je ook nog moet betalen.
Er worden zonder dat je het in de gaten hebt, worden telkens kleine bedragen van jouw beltegoed of abonnement afgeschreven.
Ook ik ben de dupe geworden van deze duistere praktijken. Er is maar liefs  € 373,92 afgeschreven van mijn abonnement.
Wanneer kan dit nu eens gestopt worden en hoe zijn de bedragen terug te vorderen.
Al met al moeten de geïnde bedragen toch wel enorm groot zijn.
De boosdoener is in mijn geval Funtapps met SMS nummer 3050.
Vermoedelijk binnen gehaald met een spelletjes APP....
Ik heb de adviezen gezien en ga hiermee zeker aan de slag op : https://www.consuwijzer.nl/thema/sms-diensten

gerbera
door gerbera Dec 10, 2016 om 16:37
7372 Antwoorden / 14 Vragen

Hallo zeg, nu nog reageren op een topic van januari. De Ts is dit hele voorval al lang vergeten. Het is ook niet gepast uw probleem in een topic van een ander te plaatsen.

Wi
door Wil_H - Dec 10, 2016 om 16:36
270 Antwoorden / Vragen

Even zoeken levert het volgende op:

Afzender
Aanmeldcommando
ok
Afmeldcommando
stop
Helpdesk telefoon
Helpdesk openingstijden
ma - vr van 09.00uur tot 17.00uur
Helpdesk kosten
15 cent per minuut
Helpdesk email
Moet dus niet zo moeilijk zijn om er vanaf te komen...