ka
door kazana12 Mar 12, 2007 om 21:57
Computers & telefonie

Mijn domein

Heb in een dolle bui een domiennaam aangevraagd bij mijndomein.nl maar wil dit helemaal niet.

Stom weet het maar we benne allemaal wel eens ondeugend toch.

Ben ik nu toch verplicht om te betalen heb niets getekend

350 4 Rapporteer

ve
door verwijderd - Mar 13, 2007 om 10:56
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dag kazana12,

Tegenwoordig hoef je niet noodzakelijkerwijs je handtekening meer te zetten als je op afstand een overeenkomst afsluit. Als op de site alle wettelijk benodigde informatie staat en je klikt uiteindelijk op de ja knop, dan is er sprake van een wettige overeenkomst waar beide partijen zich aan dienen te houden, wat voor jou gewoon inhoudt dat je moet betalen. Wel heb je bij koop op afstand altijd het recht om binnen 7 werkdagen de overeenkomst te annuleren. Die periode ging voor jou waarschijnlijk in op de datum dat je op de bevestigingsbutton klikte.

Vriendelijke groet, Read2.

ve
door verwijderd - Mar 14, 2007 om 21:36
0 Antwoorden / 0 Vragen

Helaas, de optie om een aankoop op afstand binnen 7 dagen ongedaan te maken geldt niet bij contracten. Dit is duidelijk een contract. Proberen mag.

ve
door verwijderd - Mar 14, 2007 om 22:08
0 Antwoorden / 0 Vragen

Veel domein/webhosting providers gebruiken echter nog wel een formulier die u dient te ondertekenen en te faxen/posten. In dat geval kunt u er nog vanaf, maar als inderdaad alle wettige informatie op de website staat en u voor akkoord heeft aangevinkt dan zit u er even aan vast... in het laatste geval zou het raadzaam zijn er in ieder geval iets mee te gaan doen, maar dat is uw keuze.

ve
door verwijderd - Mar 15, 2007 om 20:41
0 Antwoorden / 0 Vragen

Speedling was mijn allereerste internetaansuiting. Alle gegevens vulde ik in, ook domeinnaam, die naast wachtwoord en gebruikersnaam van de brief die ik van Speedlinq kreeg.

Ineens kreeg ik bedankbericht dat mijn domeinnaam gevestigd was voor € 2,50 extra per maand.

Ik voelde me misleid, was triest, belde en mailde Speedlinq. Helaas 12 maanden betalen was het antwoord. Nog steeds kan ik boos worden.

Antwoord: U zit er aan vast!