ri
door riper May 8, 2006 om 13:24
Computers & telefonie

Mijn kpn

reeds geruime tijd maak ik gebruik van online diensten van de KPN en zeer tot mijn tevredenheid.

sinds een week lukt het mij niet om in te loggen. via mails aan de kpn werd ik ruim van info voorzien (alle lof).

geen van door de KPN aangeboden oplossingen dragen echter bij om het probleem op te lossen.

wellicht is er onder de experts iemand die hier raad mee weten.

ik zal u zeer dankbaar zijn, met vriendelijke groet, tineke

481 3 Rapporteer

varabas
door varabas - May 8, 2006 om 13:41
450 Antwoorden / 35 Vragen

Houdt er rekening mee dat inloggen HOOFDLETTER gevoelig is?

Heeft u al door het invullen van uw emailadres (wat u ook gebruikte bij aanmelden) uw gebruikersnaam en wachtwoord opgevraagd?

BASSIE (Schijft ook zijn naam weleens met hoofdletters)

gsm
door gsm - May 8, 2006 om 13:53
5940 Antwoorden / 47 Vragen

Het is mij bekend via de helpdesk van KPN dat er op dinsdag 2 mei een flinke storing was bij "mijn KPN".
Ik heb zojuist een account voor mijzelf gemaakt en alles schijnt nu weer te werken.
Let er wel op dat zowel de naam als het wachtwoord beiden hoofdletter gevoelig zijn. Maak dus geen typefouten en gebruik ook hoofdletters of kleine letters op de juiste plaats.
Als u drie keer achtereen een fout hebt gemaakt kunt u een aantal uren (ik dacht 2 uur) niet meer inloggen, zelfs niet met de juiste gegevens.
In dat geval gewoon een aantal uren later nog eens proberen..
U kunt volgens mij altijd nog een nieuwe aanmelding uitvoeren en daarmee een ander account instellen.
Een nieuw account moet bevestigd worden door te klikken op de betreffende blauwe regel in een door KPN aan u verstuurde e-mail.

Groet,
GSM

driemaaldrie
door driemaaldrie - May 9, 2006 om 17:14
229 Antwoorden / 15 Vragen

Tineke,
Komt vaker voor inlogproblemen bij KPN.
Kijk in de configuratie van jouw pc bij software en zie of Java runtime is geïnstalleerd.
Indien niet dan geen verbinding met KPN is mijn ervaring.
Sterkte, Java runtime gratis te downloaden bij Java, even googlen.