hendrik1944
door hendrik1944 Jan 7, 2016 om 12:57
Computers & telefonie

Mijn Skijp werkt niet goed

Wie kan mij helpen ? Als ik bericht krijg in Skype dan worden de namen van die gene oranje en gaat de teller op 1, 2 of 3 en die krijg ik er dan niet uit. Ook bij de foto's krijg ik die oranje kleur niet weg wat ik ook doe. Is er iemand die mij kan helpen?
Ik werk met Windows 7.
Bij voorbaat dank hendrik1944.

1432 4 Rapporteer

marita567
door marita567 - Jan 7, 2016 om 13:12
1576 Antwoorden / 17 Vragen

hallo hendrik1944 ,

u kunt eens proberen om systeemherstel te doen en terug te zetten naar een datum toen het wel nog werkte , kunt u altijd ongedaan maken .
hier kunt u zien hoe u dit moet doen ,

http://www.pc-helpforum.be/topic/19681-hoe-zet-ik-een-herstelpunt-terug-in-windows-7/

Cookies
door Cookies - Jan 7, 2016 om 13:27
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Dat betekent dat er ongelezen berichten (niet bekeken foto's enz. enz.) zijn.

The orange/red counter in the app or on the app icon reflects an unread message or event in one of your Skype conversations.

Scroll through your recent conversations to find the one marked with the orange badge and open it to clear it.

You can also select "Mark all as read" from the menu on the "Recent" conversations view.

hendrik1944
door hendrik1944 - Jan 7, 2016 om 14:55
27 Antwoorden / 29 Vragen

Hallo MARITA567.
Het probleem met Skype met die oranje letters is op gelost. Niet met herstel programma maar met een berichtje sturen via skype chat ik toetste alleen maar een letter in en stuurde het berichtje op. Ik had er 3 met die oranje namen dus heb alle drie een gestuurd en bij de eerste verdween het oranje al. Maar in ieder geval bedankt voor de goede raad het programma herstel kende ik wel dus dat had ik van de avond willen doen.
Hartlijke groeten hendrik1944.

marita567
door marita567 - Jan 7, 2016 om 15:07
1576 Antwoorden / 17 Vragen

hallo hendrik1944,

fijn dat het is opgelost , bedankt voor het terug melden .

Met vr,gr.