pjlj75
door pjlj75 Jan 10, 2010 om 13:28
Computers & telefonie

Mobiel bellen buitenland

Ik heb zins Junie een abonnement bij tele2 voor 2 jaar.Ik kan nog niet in het buitenland bellen.Wie heeft een oplossing?

2450 7 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ve
door verwijderd - Jan 10, 2010 om 13:35
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hoi,

Heb je het wel op deze manier gedaan ?

---Hoe werkt het?
Wanneer u met Tele2 in het buitenland wilt bellen, dient u eerst uw telefoon uit te zetten en vervolgens weer aan te zetten met een "1" voor uw normale pincode. Op die manier weet uw telefoon dat deze zich in het buitenland bevindt.---

Lees hier meer -> Tele2 buitenland bellen

ve
door verwijderd - Jan 10, 2010 om 13:40
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Er moeten wel eerst 2 facturen zijn betaald voor je van de buitenland mogelijkheid gebruik kunt maken overigens, maar dat zal nu al wel zo zijn als je een abo hebt vanaf Juni.

ve
door verwijderd - Jan 10, 2010 om 13:44
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

stacey schreef op zondag 10 jan 2010, 13:35: Hoi,

Heb je het wel op deze manier gedaan ?

---Hoe werkt het?
Wanneer u met Tele2 in het buitenland wilt bellen, dient u eerst uw telefoon uit te zetten en vervolgens weer aan te zetten met een "1" voor uw normale pincode. Op die manier weet uw telefoon dat deze zich in het buitenland bevindt.---

Lees hier meer -> Tele2 buitenland bellen

ik heb aan alle voorwaarden voldaan,klantenservice gebeld en die zeggen dat ze het door geven aan de afdeling die dat moet doen,maar daar gebeurd niets.

ve
door verwijderd - Jan 10, 2010 om 14:38
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ik zou ze dan schrijven, telefonisch gaat er toch veel fout, en je kunt gemaakte afspraken niet bewijzen mochten ze het niet regelen en je zou ze in gebreke willen gaan stellen dan moet je wel gemaakte afspraken zwart op wit hebben om aan te tonen dat ze het niet zijn nagekomen.

Dus schrijven en ze een termijn geven waarin je dit alsnog in orde gemaakt wilt zien en dat je anders vervolg stappen zult gaan ondernemen.

Als je een simlock vrij toestel hebt is het overigens vaak voordeliger een prepaid simkaartje van een plaatselijke provider aan te schaffen, maar dat is van aantal andere dingen ook nog afhankelijk dan, maar bekijken waard wellicht.

ve
door verwijderd - Jan 10, 2010 om 14:46
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Vriendelijk bedankt voor uw meedenken ,ik heb ze zojuist een email gestuurt,daar moet je binnen 48 uur een reactie op krijgen.Als je tele2 googelt met erbij klachten per email krijg je een adres,Groeten Peter.

ve
door verwijderd - Jan 10, 2010 om 18:15
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ik heb een prepaid telefoon van Tele-2 omdat ik hem dus alleen gebruikt als nood aan de man komt staat hij dus niet aan.
Nu heb ik dus in afgelopen Juli mijn bel tegoed verhoogt met 20 euro Ik wilde hem van de week gebruiken en wat denk geen verbinding te krijgen.
Met normale telefoon gebeld gevraagd wordt er na mijn aansluitnummer ingevuld melding onbekend ook het klantennummer is onbekend.
Dus hebben ze mij gewoon buiten spel gezet. Als ik dus via de normale telefoon om mijn beltegoed vraag krijg ik dus wel een opgave, evenzo als ik mijn eigen nummer via dus de vaste annsluiting bel krijg ik dus voys maiil.
Ra ra wat is hier gebeurd, via inteternet gevraagd geen antwoord.
Groet Valerius

ve
door verwijderd - Jan 10, 2010 om 18:34
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

valerius schreef op zondag 10 jan 2010, 18:15: Ik heb een prepaid telefoon van Tele-2 omdat ik hem dus alleen gebruikt als nood aan de man komt staat hij dus niet aan.
Nu heb ik dus in afgelopen Juli mijn bel tegoed verhoogt met 20 euro Ik wilde hem van de week gebruiken en wat denk geen verbinding te krijgen.
Groet Valerius


Te laat opgewaardeerd ?
---Het aan de Klant toegewezen telefoonnummer komt definitief te vervallen, indien de Klant gedurende een aaneengesloten periode van 12 maanden het Beltegoed niet heeft herladen---

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

su
susaneggen - Oct 1, 2024 om 12:02
Vakantie & reizen

AirBNB

Ik heb een boeking gemaakt via AIRBNB, die moet je vervolgens meteen betalen anders vervalt de boeking.
De knop van het betalen deed het niet. En daarom heb ik handmatig geld overgemaakt naar AIRBNB.
Ik heb een boekingsnummer en ik heb een rekeningnummer van hen.

Echter doordat de betaalknop niet is gebruikt is de boeking geannuleerd. Zij hebben mijn geld niet op de correcte m ... Lees meer

ha
halicaphi - Oct 6, 2024 om 11:13
Vakantie & reizen

Refund mails alitalia???

Nu, na meer als twee jaar na het faillissement van Alitalia krijg ik een reactie van Alitalia mbt een refund voor twee geannuleerde tickets.
Men vraagt hiervoor een copie van mijn ID en mijn bankgegevens.
ik vertrouw dit niet helemaal.
Zijn er meer mensen die een mail hebben gehad of ervaring hiermee hebben? Lees meer

wi
witteke - Oct 5, 2024 om 22:45
Elektronica & tv

Filmbox bij kpn

Ik kreeg een mail van KPN dat filmbox nu bij hun op kanaal 50 zit,natuurlijk meteen gaan kijken,maar het werkt nog niet
Me wel afgevraagd,moet je hier nu extra voor gaan betalen?
Net zoals bij netflix?
Voor mij heel onduidelijk,want daar heb ik geen zin in,heb al 4 van dit soort,gewoon betaald Lees meer