ja
door jagertjes May 19, 2008 om 17:21
Computers & telefonie

Modem elke keer weer opstarten

Al 4 weken lang moet iedere dag als je wilt internetten het modem gereset worden. verbinding slecht .In 1e mail zei athome dat de klacht bekend was en er hard aan werd gewerkt. Na meer mails en telefoontjes de afspraak gemaakt dat er iemand langs zou komen. kort daar na belde ze mij dat het probleem verholpen was en dat de afspraak niet meer nodig is. volgende dag weer het zelde probleem. ik vindt dit wel grapig twee weken je abonnement vooruitbetalen en interneten waardeloos!


Groetjes A Jager

341 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

fastforward
door fastforward - Jul 22, 2008 om 03:20
1 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ik weet niet wat de vraag precies is, maar ik zal proberen om je een paar ideeën op te brengen.

Als de Internet Provider beweert dat het probleem is opgelost, dan is dat waarschijnlijk ook zo. Voorzover ik het heb begrepen, heb je 4 weken lang iedere dag je modem moeten resetten. Het lijkt mij hoog waarschijnlijk dat er iets mis moet zijn met je modem. Om daarachter te komen, zul je je modem moeten testen.

Om je de moeite te besparen, heb ik ook nog een site voor je opgezocht met informatieve afbeeldingen over hoe je je modem kunt testen op defecten.

http://www.worldstart.com/tips/tips.php/1222

Hopelijk heb je er iets aan en veel succes!

Groetjes, Zuu.


birdies
door birdies - Jul 22, 2008 om 05:22
6104 Antwoorden / 31 Vragen
0

@ff: na 2 maanden zal het toch zeker wel opgelost zijn??


dirck
door dirck - Jul 22, 2008 om 05:49
3201 Antwoorden / 3 Vragen
0

@fastforward,

Sorry hoor, maar met die test kun je alleen maar een telefoonmodem (inbelmodem) testen.
Daar kun je dus geen kabel-modem of adsl-modem mee testen.

En aangezien het hier Ziggo betreft...............

Groet, Dirck



Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

wi
witteke - Oct 5, 2024 om 22:45
Elektronica & tv

Filmbox bij kpn

Ik kreeg een mail van KPN dat filmbox nu bij hun op kanaal 50 zit,natuurlijk meteen gaan kijken,maar het werkt nog niet
Me wel afgevraagd,moet je hier nu extra voor gaan betalen?
Net zoals bij netflix?
Voor mij heel onduidelijk,want daar heb ik geen zin in,heb al 4 van dit soort,gewoon betaald Lees meer

su
susaneggen - Oct 1, 2024 om 12:02
Vakantie & reizen

AirBNB

Ik heb een boeking gemaakt via AIRBNB, die moet je vervolgens meteen betalen anders vervalt de boeking.
De knop van het betalen deed het niet. En daarom heb ik handmatig geld overgemaakt naar AIRBNB.
Ik heb een boekingsnummer en ik heb een rekeningnummer van hen.

Echter doordat de betaalknop niet is gebruikt is de boeking geannuleerd. Zij hebben mijn geld niet op de correcte m ... Lees meer

ha
halicaphi - Oct 6, 2024 om 11:13
Vakantie & reizen

Refund mails alitalia???

Nu, na meer als twee jaar na het faillissement van Alitalia krijg ik een reactie van Alitalia mbt een refund voor twee geannuleerde tickets.
Men vraagt hiervoor een copie van mijn ID en mijn bankgegevens.
ik vertrouw dit niet helemaal.
Zijn er meer mensen die een mail hebben gehad of ervaring hiermee hebben? Lees meer