he
door henna Aug 7, 2004 om 10:07
Computers & telefonie

MP 3 Speler Xiron

Sinds kort heb ik een MP3 speler gekocht van XIRON bij blokker. Heel tevreden ware het niet dat het toestel op een bepaald moment alleen maar chinese tekens weergaf. In de bijgeleverde gebruiksaanwijzing staat er echter niets in om de talen te veranderen.Kan mij iemand helpen om deze MP3 speler terug in zijn oorspronkelijke taal te zetten ?

490 3 Rapporteer

tuinfreak_1
door tuinfreak_1 - Aug 7, 2004 om 11:01
763 Antwoorden / 1 Vragen

kijk even bij deze vraag, mp3 speler hier wordt een beschrijving van het menu gegeven.
http://kassa.vara.nl/portal?_scr=cons_question&qid=22139&cat=25480

succes en groeten tuinfreak

ti
door tinus_1 - Sep 30, 2004 om 00:02
1 Antwoorden / 0 Vragen

Hai Henna, ben je er al uit? Ik heb 'm ook net gekocht en zou jou ook meteen even een vraag willen stellen, maar eerst even de 'taal veranderen' in je Xiron: druk op mode, schuif 4x mode naar rechts, druk nogmaals op mode, schuif 2x mode naar links, druk op mode, schuif 2x mode naar links en druk voor de laatste keer op mode. Dan moet nu weer de Engelse taal verschijnen. Suc-6 alvast. Maar dan nu nog even mijn 'stomme' vraag: kun je me vertellen hoe ik in hemelsnaam muziek naar de MP3 overgeschreven krijg? DE software is geinstalleerd, de USB-kabel werkt en ik kan via 'verkenner' tracks verslepen naar dat 'verwijderbare station F', maar het komt niet op mijn MP3 terecht. Kun je me helpen?? groetjes, Martine (mp.van.marsbergen@let.vu.nl)

dr
door dreampower - Jan 20, 2005 om 16:26
2 Antwoorden / 0 Vragen

Ook hier geld:

1. music; 2 voice; 3 record; 4 erase file; 5 settings; 6 about; 7
Exit en dan dus opnieuw 1 music.

Om naar settings te gaan: mode knop indrukken en dan staat hij
automatisch op music. 3 tikken naar links of 4 naar rechts en je staat op
settings. Als je tekens krijgt die door het display scrollen zit in 6 about.
Het submenu van settings: 1 EQ set; 2 PlayMode; 3 Contrast; 4
Backlight; 5 Power Set; 6 Record Set; 7 language; 8 Exit en dan dus opnieuw 1 is
EQ Set.
Snelste dus 2 tikken naar links.
Dan tikken tot english in het keuze menu komt.
als je het nog niet snapt kan je het beste naar de blokker terug gaan

heb je nog meer vragen dan hoor ik het wel