su
door sutileeg Mar 2, 2019 om 19:26
Computers & telefonie

Mp3 speler

Hallo, Als ik 'n luisterboek wil afspelen op mijn DIFRNCE Mp3 speler, zegt de speler dat de schijf leeg is, maar als ik 'm aansluit op mijn laptop, zie ik dat alle verhalen erop staan. Via mijn laptop kan ik de verhalen dan ook afluisteren. Maar ik wil dat met de oortjes of koptelefoon luisteren. De verhalen zijn allemaal mp3 bestanden. Weet iemand raad??

1808 10 Rapporteer

tdmduc
door tdmduc - Mar 3, 2019 om 01:03
704 Antwoorden / 2 Vragen

Zit er toevallig beveiliging op die bestanden(DRM)?

JvanKuijk
door JvanKuijk - Mar 3, 2019 om 07:19
2 Antwoorden / Vragen

Is je MP3 speler er wel geschikt voor...? Want een voorleesboek heeft geen MP3 indeling.

Succes ermee.

costnix
door costnix Mar 3, 2019 om 08:28
2874 Antwoorden / 1 Vragen

zoek maar eens op “luisterboek mp3”. Er zijn duizenden te vinden en te koop.
En anders zijn er programma om de bestanden om te zetten.

diumenge
door diumenge Mar 3, 2019 om 11:34
11969 Antwoorden / 15 Vragen

MP3 is een audio formaat, dan maakt dat natuurlijik niets uit of dat muziek of gesproken tekst is.

ro
door ron503 - Mar 3, 2019 om 09:43
1229 Antwoorden / 0 Vragen

Als de bestanden in een map staan dan zou het kunnen zijn dat de mp3 speler die niet kan openen omdat u de map niet volledig heeft gekopiéerd maar een snelkoppeling naar die map heeft gemaakt.

su
door sutileeg - Mar 3, 2019 om 11:00
100 Antwoorden / 70 Vragen

De handleiding is van de verkeerde mp3 speler, dat kon u niet weten, maar van de mijne (852) is geen handleiding beschikbaar.
Ik had de hele map met verhalen gekopieerd, dat werkte niet. Nu heb ik alleen de hoofdstukken gekopieerd en dat werkt nu wel! Het zijn wel mp3 bestanden.
Allen hartelijk dank voor uw medewerking!

costnix
door costnix Mar 5, 2019 om 11:59
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Gelukkig, dat het werkt. Uw MP3 speler kent geen mappenstructuur, alleen maar bestanden. En bedankt voor het terugbelden. Daar ontbreekt het in dit forum aan.

marita5
door marita5 - Mar 3, 2019 om 15:53
11527 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Suitileeg ,

maar van de mijne (852) is geen handleiding beschikbaar.

Zie hier de handleiding van uw Mp3 speler ( in het Engels )

Handleiding

heremietkreeft
door heremietkreeft - Mar 4, 2019 om 17:06
16883 Antwoorden / 202 Vragen

De vraag is of uw luisterboek geschikt is qua formaat (Mp3) voor uw Mp3 speler, zie bij deze link https://nl.wikipedia.org/wiki/E-boek en uiteraard de info uit al gegeven link naar de handleiding van uw Mp3 speler. Ik sluit nieyt uit dat het boek in WAV formaat is.

costnix
door costnix Mar 4, 2019 om 19:40
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Een E-boek is om te lezen. Een MP3 is is om te luisteren.

zw
door zwaardvis - Mar 4, 2019 om 19:11
1525 Antwoorden / 51 Vragen

Via mijn laptop kan ik de verhalen dan ook afluisteren. Maar ik wil dat met de oortjes of koptelefoon luisteren

Je kunt je oortjes of koptelefoon toch ook in je laptop inpluggen? Of kan dat bij jou niet?

costnix
door costnix Mar 4, 2019 om 19:37
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Je gebruikt zo’n MP3-speler om er mobiel mee te zijn. Een speler past in je binnenzak. Voor een laptop is een hele grote binnenzak nodig :-)

su
door sutileeg - Mar 4, 2019 om 21:37
100 Antwoorden / 70 Vragen

Marita5, bedankt voor de handleiding.
Zwaardvis, ik kan hem wel afluisteren via de computer, maar het fijne van 'n mp3speler is, dat het juist klein is en in mijn zak kan stoppen.
Maar het probleem is zoals gezegd, opgelost!

heremietkreeft
door heremietkreeft - Mar 5, 2019 om 09:25
16883 Antwoorden / 202 Vragen

Ergo: geheel correct. Mp3 is een muziekformaat

DOOR COSTNIX 4 MRT. 2019 OM 19:40
2668 ANTWOORDEN / 1 VRAGEN

Een E-boek is om te lezen. Een MP3 is is om te luisteren.

costnix
door costnix Mar 5, 2019 om 11:54
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Er zijn duizenden luisterboeken in het MP3 formaat te vinden, gratis en te koop.