libra15
door libra15 Feb 25, 2007 om 14:06
Computers & telefonie

Msn niet gelijk mee opstarten

Hallo allen.

Als ik opstart, wil ik dat msn niet gelijk mee opstart. Nu heb ik het verwijderd (start>uitvoeren>msconfig>opstarten> msn uitgevinkt, opnieuw opgestart). Maar elke keer komt weer het scherm op mijn buroblad. Ik word er een beetje gestoord van. Eerder nooit problemen gehad met uitvinken. Weten jullie hoe ik daar van af kom?

Alvast bedankt, libra.

368 7 Rapporteer

ma
door marcennanda - Feb 25, 2007 om 14:14
16 Antwoorden / 11 Vragen

heel simpel:

msn openen rechts boven extras aanklikken dan opties kiezen dan algemeen links aanklikken dan eerste blokje en 3e blokje uitvinken

dat is voor op te starten

gr marc

libra15
door libra15 - Feb 25, 2007 om 14:21
116 Antwoorden / 6 Vragen

Deze waren al uitgevinkt, dat is het probleem niet. Vandaar de vraag.

Gr. libra.

jurrien_1
door jurrien_1 - Feb 25, 2007 om 15:09
77 Antwoorden / 0 Vragen

Ga in MSN naar Extra// opties// algemeen// aanmelden// Vinkje weghalen bij <Messenger starten bij aanmelding windows>en vinkje weghalen bij < Automatisch aanmelden bij verbinding internet> dan moet het goed zijn.

freya
door freya - Feb 25, 2007 om 19:00
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo libra,

Het kan wel eens gebeuren dat die opties, zoals hierboven beschreven, welliswaar goed staan ingesteld, maar dat het in het register toch niet juist staat vermeldt. De oplossing is dan om die opties even 'aan' te zetten, PC afsluiten en opnieuw opstarten, vinkjes weer 'uit' zetten en nogmaals PC afsluiten en opnieuw opstarten.
Mocht dat niet helpen, kijk dan ook eens in Start -> Alle programm'a -> Opstarten of daar niet nog iets staat van MSN. Zoja, dan verwijderen uit die map.

m.vr.gr. Freya

libra15
door libra15 - Feb 25, 2007 om 19:02
116 Antwoorden / 6 Vragen

Freya@

Bedankt, het is op deze manier gelukt.

Vriendelijke groet, libra.

freya
door freya - Feb 25, 2007 om 19:59
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Werd het probleem opgelost door het 'aan' en 'uit' zetten van de vinkjes, of stond er nog iets in de map 'Opstarten'?

Freya

libra15
door libra15 - Feb 25, 2007 om 20:08
116 Antwoorden / 6 Vragen

Freya@

Het is opgelost door de uitleg over het aan en uit zetten.

Libra.