door willem89 Jan 12, 2011 om 20:42
Computers & telefonie

Muis gaat soms alle kanten op

hallo mijn muis van mijn laptop is soms onbestuurbaar .
soms doet hij het een hele tijd goed ,maar dan plots is het gebeurd, dan begint hij te zakken en is onbestuurbaar ,wat zou dat kunnen zijn.
willem89

19274 96 Rapporteer

invalide
door invalide - Jan 12, 2011 om 20:48
787 Antwoorden / 5 Vragen

is het balletje of optische muis?

zowel snoer schade als vuil oog kan voorkomen.

Ook de ondergrond kan bij optische muizen een storing geven.

Verder is er erg veel te vinden op help mij
Dit een gespecialiseerd forum.

Ik ga nu wel uit van losse muis, het vlak op de meeste laptops is geen muis.

gsm
door gsm - Jan 12, 2011 om 20:49
5940 Antwoorden / 47 Vragen

De oorzaak is meestal de ondergrond, waarop je de muis beweegt.
Probeer het eens op een wit stuk papier (A4).
Een Lasermuis (met laserlicht i.p.v. rood licht) heeft er minder problemen mee.

freya
door freya - Jan 12, 2011 om 20:50
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo willem89,

Heb je een aparte muis op de laptop aangesloten of gebruik je alleen het touchpad? Als je een losse muis hebt aangesloten, dan zal het touchpad ook nog gewoon functioneren. Als je dus iets op het toetsenbord intypt en je rust met je hand op het touchpad, dan loop je dus de kans dat je muispijltje 'aan de haal' gaat.
Een oplossing zou dan kunnen zijn om via de 'eigenschappen' van het touchpad, het touchpad uit te schakelen.

m.vr.gr. Freya

wi
door willem89 - Jan 12, 2011 om 22:32
70 Antwoorden / 9 Vragen

waar kan ik het touchpad vinden ?
hoe kom ik daar?

freya
door freya - Jan 12, 2011 om 22:53
10999 Antwoorden / 1 Vragen

=willem89 schreef op woensdag 12 jan 2011, 22:32: waar kan ik het touchpad vinden ?
hoe kom ik daar?

Als het goed is staat er rechts onderin de taakbalk een icoontje van het touchpad. Even de muis boven een icoontje stilhouden en er verschijnt een tekstballon. Je moet iets kunnen vinden van 'Synaptics'. Even op dubbelklikken (of rechter muisklik en 'eigenschappen' kiezen) en aldaar het touchpad uitschakelen.

Freya

wi
door willem89 - Jan 12, 2011 om 23:06
70 Antwoorden / 9 Vragen

ik heb een probleem ik kan even niets met mijn muis doen ,hij ligt stil in de hoek ,(zou hij soms een kat zien ) grapje!!
wat kan ik nog meer doen zonder de muis >

fa
door fa - Jan 12, 2011 om 23:08
107 Antwoorden / 53 Vragen

Touchpad uitschakelen kan via de knop Fn + F7 in te drukken.

freya
door freya - Jan 12, 2011 om 23:14
10999 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=fa schreef op woensdag 12 jan 2011, 23:08]Touchpad uitschakelen kan via de knop Fn + F7 in te drukken.
Dat is niet bij elke laptop hetzelfde en is afhankelijk van merk/type laptop. Vandaar mijn uitleg via het icoontje in het systeemvak, want dat werkt voor vrijwel elk merk/type laptop hetzelfde.

Freya

wi
door willem89 - Jan 12, 2011 om 23:34
70 Antwoorden / 9 Vragen

bij mijn laptop geeft hij een muis rechts onderin aan .het is een toshiba sp6000,het is geen touchpad, maar tussen de toetsen zit een knopje .nu is hij weer los als ik dubbel klik geeft hij de eigenschappen van de muis ,hij doet nu weer iets, maar dat is soms zo weer gebeurd ,

wi
door willem89 - Jan 12, 2011 om 23:45
70 Antwoorden / 9 Vragen

ik heb de vraag nog hoe kan ik de werking van de knop (touchpadbedoel ik daar mee) uitschakelen .allen bedankt voor uw hulp
willem89

aurora1
door aurora1 - Jan 13, 2011 om 07:01
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Als het goed is komt met het aanklikken van Eigenschappen (zie Freya) een venster met daarin o.a. Apparaatinstellingen. Dat aanklikken en dan moet je het touchpad/knopje kunnen uitschakelen. Mogelijk staat daar ook de optie om aan te vinken dat het intern aanwijsapparaat uitgeschakeld moet worden als een extern aanwijsapparaat met usb wordt aangesloten.

vr.gr.

ha
door hanswass - Jan 13, 2011 om 15:47
10 Antwoorden / 3 Vragen

Heb je een draadloze muis vernieuw dan de batterij

wi
door willem89 - Jan 13, 2011 om 16:04
70 Antwoorden / 9 Vragen

hallo ik heb een muis met een draad ,en als touchpad heb ik een knopje tussen mijn toetsen zitten wat ook werkt ,weet iemand hoe zo een knopje heet?
tot nu toe heb ik hem nu nog niet uit kunnen zetten,

re
door reinhardus - Jan 13, 2011 om 17:06
21 Antwoorden / 0 Vragen

Uitzetten kan, maar is lastig. Toshiba noemt het de accupoint, zeg maar pointing stick en zoek het op met Google. Het verschijnsel staat keurig beschreven in de handleidingen van Toshiba, met een aantal oorzaken erbij. Gewoon even geduld, Willem.

ja
door jans2 - Jan 13, 2011 om 18:01
311 Antwoorden / 4 Vragen

Ooit deed een muis van mij hetzelfde. Mijn zoon loste dit op door het stekkertje er even uit te halen, 10 seconden te wachten en het er weer in te doen. Dit deed ik nadien steeds en dan werkte hij weer!

mo
door mostro - Jan 13, 2011 om 19:27
8 Antwoorden / 5 Vragen

Dit komt door verschillende kleuren op je muismat. Neem een effen muismat en het is over.

wimmi20
door wimmi20 - Jan 13, 2011 om 20:30
2154 Antwoorden / 7 Vragen

Wat heeft het voor zin om Willem advies te geven ?
Hij snapt er echt nix van.
Hij denkt dat een touchpad een knopje is .
En waarom adviseren jullie Willem om het touchpad uit te schakelen ?
Waar slaat dat op ?
Werkt de muis dan opeens wel ?
Kaas hebben jullie er niet van gegeten.
En die muis ook niet

wi
door willem89 - Jan 13, 2011 om 20:31
70 Antwoorden / 9 Vragen

hallo allemaal
ik ga het even proberen allemaal bedankt,van willem 89

wi
door willem89 - Jan 13, 2011 om 20:37
70 Antwoorden / 9 Vragen

wimmi 20 het heeft wel zin om willem 89 advies te geven ,ik zal het je uitleggen , willem 89 weet heus wel wat 1x1 is ,maar willem is 69 jaar en dan heeft dat wel eens moeilijkheden bij het pc gebeuren ,
wimmi heeft zelf geen verstand van een laptop want ik heb wel een laptop met zo een knopje tussen mijn toetsen op mijn toetsen bord.
ik weet alleen niet hoe de benaming is ,misschien ook wel touchpad,maar daar kom ik wel achter hoop ik .
altijd vriendelijk blijven willem89 is mijn advies .

wi
door willem89 - Jan 13, 2011 om 20:38
70 Antwoorden / 9 Vragen

bedankt jans voor uw hulp

wi
door willem89 - Jan 13, 2011 om 20:43
70 Antwoorden / 9 Vragen

reinhardus bedankt
het is een toshiba sp 6000 pro en inderdaad is lastig uit te zetten ,ik heb geen handleiding .

freya
door freya - Jan 13, 2011 om 20:55
10999 Antwoorden / 1 Vragen

@willem89:

De reden waarom ik in mijn eerste post meteen over een 'touchpad' sprak is simpel. Tegenwoordig hebben vrijwel alle laptops zo'n touchpad (aanraakpaneel). Bij de oudere laptops zag je nog weleens zo'n knopje, maar volgens mij zie je dat tegenwoordig niet meer. Het uitschakelen van het touchpad was een mogelijke oplossing geweest, maar er is in dit geval dus geen sprake van een touchpad.

Mocht je het probleem van die 'onbestuurbare muispijl' hebben terwijl je dat 'knopje' niet aanraakt, dan zal dat waarschijnlijk het probleem niet zijn. Het lijkt mij dan eerder een probleem van de muis (of de muismat). Ik zou sowieso éérst eens een andere muis proberen. Er is vast wel een huisgenoot/kennis/buurman die je even een muis kan lenen. Probeer dan ook een andere ondergrond (muismat). Wellicht dat dan duidelijk wordt wáár het probleem nu precies zit.

Freya

wi
door willem89 - Jan 13, 2011 om 21:31
70 Antwoorden / 9 Vragen

freya bedankt voor alle inspanning voor mij ,ik heb alle al geprobeerd .ik gan u nog een keer de instellingen veranderen, willem 89

re
door reinhardus - Jan 13, 2011 om 21:49
21 Antwoorden / 0 Vragen

Het zou toch leuk zijn als deze man het begreep. Zijn model hééft geen touchpad. Het verschijnsel van de schuivende aanwijzer heet mouse drift. Je moet gewoon wachten tot de muis stilstaat, Willem.

wi
door willem89 - Jan 13, 2011 om 22:04
70 Antwoorden / 9 Vragen

jammer dat ik zo dom ben ,en jammer dat jij zo slim bent !
je bent nog maar een ukkie ,die alleen maar de laatste nieuwe modellen laptops hebt gezien ,vandaar dat jij het niet goed weet .ik blijf zeggen ik heb geen touchpad ,op mijn oude toshiba laptop.

re
door reinhardus - Jan 13, 2011 om 22:34
21 Antwoorden / 0 Vragen

Maar jongen, ik ben een heel stuk ouder dan jij.

http://www.computing.net/answers/hardware/help-accupoint-ii-on-toshiba-not/21108.html

Tecra 8200-serie
Vorzorgsmaatregelen met betrekking tot de MousePoint II

In bepaalde omstandigheden wordt de schermaanwijzer in een
onverwachte richting verplaatst. Dit kan bijvoorbeeld gebeuren als:
- u de MousePoint II aanraakt tijdens het opstarten;
- u een constante, zachte druk cp de MousePoint II uitoefent;
- er sprake is van een plotselinge temperatuurwijziging;
- u hard op de MousePoint II drukt.
In deze gevallen is er geen sprake van een storing. Wacht totdat de
aanwijzer niet meer beweegt en ga dan weer verder.

wi
door willem89 - Jan 13, 2011 om 22:41
70 Antwoorden / 9 Vragen

bedankt reihardus
al kom ik nergens aan, begint plots de aanwijzer kuren te vertonen ,
hij zakt gewoon weg naar beneden naar de linkerhoek en is dan niet meer te besturen ,maar is soms weer afgelopen en kan ik gewoon verder gaan.

re
door reinhardus - Jan 13, 2011 om 23:21
21 Antwoorden / 0 Vragen

Ja, het is niet zoals het hoort. Ga nu maar lekker slapen.

wi
door willem89 - Jan 13, 2011 om 23:51
70 Antwoorden / 9 Vragen

bedankt reinhardus .
weterusten als u naar bed gaat .
van willem 89

wimmi20
door wimmi20 - Jan 14, 2011 om 00:09
2154 Antwoorden / 7 Vragen

Dit was toch een mooie discussie over een wildgeworden muis.
Die Toshiba 6000 pro laptop van Willem89 is bijna 5 jaar oud.
Mooie leeftijd voor een muis.
Muizen worden zelden ouder dan twee jaar.
De instellingen veranderen vind ik een wonderlijk advies.
Als een computermuis 5 jaar goed functioneert met de standaard
instelling af fabriek dan ga je die instelling toch niet veranderen ?
Die instelling af fabriek heeft zichzelf toch niet veranderd ?
Wat een flut adviezen.
Hetzelfde gekke muis verhaal heb ik ook een keer meegemaakt.
Na een paar dagen was alles vanzelf weer normaal.
Oorzaak ?? Weet ik veel.
Enne, Willem, je hoort er niemand over dat je misschien wel een virus hebt binnengehaald dat komische dingen met je muisje uithaalt.

re
door reinhardus - Jan 14, 2011 om 04:11
21 Antwoorden / 0 Vragen

Ik kan niet slapen, dus daar ben ik weer. Ikzelf heb lang aan dat pookje vastgehouden. Ondanks deze hebbelijkheid. Maar niet alleen ik, ook al die fabrikanten, IBM voorop. Het is daarom een leuk onderwerp, ondanks de vervelende manier waarop het werd gebracht. Wimmi was de slimste.

wi
door willem89 - Jan 14, 2011 om 10:16
70 Antwoorden / 9 Vragen

reinardus is niet uit geslapen ,willem 89 is een dommie ,en wimmie is de slimste ,goedenmorgen van willem 89

antje41
door antje41 - Jan 14, 2011 om 12:00
18 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi Willem 89
Ik ben ook 69 jaar en heb ook niet zoveel verstand van computers
Maar had wel een op hol geslagen muis en die was nog wel nieuw ook van alles geprobeerd wit papier andere mat maar niks ik werd er helemaal gek van kan mij jou probleem best voorstellen Ik de muis in zijn flarden gepakt en terug naar de Media Markt met de aankoop bon hij was 3 maanden oud Het probleem uitgelegd ik kreeg een bon en kon een andere muis gaan halen Ik zei maar deze wil ik niet meer was ook geen probleem een andere muis uitgezocht Probleem opgelost En service van de Media Markt
Veel succes en laat je niet gek maken door een muis

wi
door willem89 - Jan 14, 2011 om 12:41
70 Antwoorden / 9 Vragen

beste antje 41
ik ga nog verder zoeken bedankt voor uw hulp .
ik snap er niets van ,ik heb een goede poes in huis zou dat het zijn?
want de muis is nu rustig ,en dat komt de poes is boodschappen doen .
zou dat het kunnen zijn?
willem 89

antje41
door antje41 - Jan 14, 2011 om 12:49
18 Antwoorden / 0 Vragen

Je weet maar nooit Maar ik werd er ook helemaal gek van en bloednerveus
Als ik U was zou ik gewoon een andere muis kopen ik was € 30.00 voor een nieuwe muis kwijt en heb voor die prijs nu een tweede gekregen ook weer een van € 30.00 uitgezocht bij de Media Markt Een Logitech M305 Zegt mij verder ook niks maar hij bevalt ptima
Succes

re
door reinhardus - Jan 14, 2011 om 16:05
21 Antwoorden / 0 Vragen

ga zo door, Willem, zo is het lollig.

re
door reinhardus - Jan 14, 2011 om 16:22
21 Antwoorden / 0 Vragen

Goedemorgen nog.

wi
door willem89 - Jan 14, 2011 om 18:27
70 Antwoorden / 9 Vragen

hallo allemaal ik ben nog steeds met de muis aan het spelen ,als het niet lukt ga ik morgen een draadloze muis kopen ,
nog bedankt voor jullie hulp .
en een prettig weekend

ha
door harik - Jan 14, 2011 om 19:59
5 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb daar ervaring mee, met losse muizen, maar dat kost hopen batterijen. Dat geld kunt u beter opsparen voor een nieuwe laptop met hetzelfde maar beter werkende knopje, namelijk de Thinkpad. Losse muizen gaan in hun geheel verloren en die vind je net als je mobiele telefoon pas terug als het te laat is. Dat is mijn advies. De letter i van de naam Thinkpad heeft een rode stip, dus die gaan daar wel mee door.

wi
door willem89 - Jan 14, 2011 om 20:23
70 Antwoorden / 9 Vragen

hallo harik
en dat bedoel ik nu met dat knopje ,ik heb gekeken bij de Thinkpad en die hebben het zelfde als ik .ik zal het uitleggen voor die er in geintereseerd zijn om te weten .
mijn laptop is een wat ouder type toshiba ,deze is uitgerust met een touchpad maar ook met die knopbesturing .
en mijn vraag is nog steeds waar zet ik die uit?
ik weet wel waar de eigenschappen van de muis zitten ,maar ik kan het touchpad of de knop niet vinden. om aan of uit te zetten bedoel ik
willem 89

wimmi20
door wimmi20 - Jan 14, 2011 om 23:41
2154 Antwoorden / 7 Vragen

Willem,
waarom wil je in hemelsnaam dat touchpad en de knopbesturing uitzetten.
Dat slaat nergens op.
Als je een externe muis in een usb poort steekt dan werkt die muis gewoon, en ook je touchpad en knopje.
Een vorige expert beweert in zijn geweldige advies dat je geen draadloze muis moet kopen omdat die batterijen vreet.
Ik gebruik iedere dag mijn draadloze muis langdurig
Al een half jaar met dezelfde batterij.
Muizen vreten geen batterijen.
Een tor wel.
Een vibra tor

=willem89 schreef op vrijdag 14 jan 2011, 20:23: hallo harik
en dat bedoel ik nu met dat knopje ,ik heb gekeken bij de Thinkpad en die hebben het zelfde als ik .ik zal het uitleggen voor die er in geintereseerd zijn om te weten .
mijn laptop is een wat ouder type toshiba ,deze is uitgerust met een touchpad maar ook met die knopbesturing .
en mijn vraag is nog steeds waar zet ik die uit?
ik weet wel waar de eigenschappen van de muis zitten ,maar ik kan het touchpad of de knop niet vinden. om aan of uit te zetten bedoel ik
willem 89

aurora1
door aurora1 - Jan 15, 2011 om 00:12
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Willem89, als je op google intikt (bijv.) accupoint toshiba uitschakelen zie je dat velen hetzelfe probleem hebben en dat het moeilijk of niet uit te schakelen valt.
Je kunt het ook intikken op een site van Toshiba en zien wat ze daar erover op fora zeggen. Als het probleem zich pas sinds kort voordoet zou je eens schijfcontrole en repair kunnen proberen, maar ik geef je ook daarmee eigenlijk weinig kans. Hier werd ergens ook al geopperd om eens op virussen te scannen (je kunt MBAM bijv. eens laten scannen). Als je xp hebt zou je ook nog een kijkje kunnen nemen op de site: pcstress.nl

vr.gr.

re
door reinhardus - Jan 15, 2011 om 00:46
21 Antwoorden / 0 Vragen

Ome Willem is goed, maar Antje is beter.

re
door reinhardus - Jan 15, 2011 om 00:58
21 Antwoorden / 0 Vragen

(Harik bestaat niet)

wi
door willem89 - Jan 15, 2011 om 09:11
70 Antwoorden / 9 Vragen

het word steeds moeilijker ,maar wel leuker ik ga voor een nieuwe draadloze muis vandaag , allen hartelijk bedankt ,
en wat de losse muis betreft dan pak ik gewoon oplaadbare batterijen ,
antje is goed ,maar aurora1 staat bij mij aan de top met de info !!!
dit was willem 89

antje41
door antje41 - Jan 15, 2011 om 11:04
18 Antwoorden / 0 Vragen

Goedemorgen Willem 89
Deze muis is ook op batterijen en die vreet hij echt niet ook de vorige van 3 maanden oud nooit de batterij vervangen en hij werkt op 1 batterij
Mijn vorige muis was van Microsoft 2 batterijrn en daar was niet tegen aan te slepen
We zijn vast allemaal benieuwd hoe je het probleem oplost
Fijn weekend allemaal
Groetjes Antje
p/s volgens mij mogen er geen oplaadbare batterijen in

re
door reinhardus - Jan 15, 2011 om 11:51
21 Antwoorden / 0 Vragen

Als het om muizen gaat zijn Microsoft en Logitech twee handen op 1 buik. Dus Harik z.n. kan nog gelijk krijgen, dit aan het adres van Antje. Je hebt zes of zeven draadjesmuizen voor 1 zo'n dure losse.

antje41
door antje41 - Jan 15, 2011 om 12:03
18 Antwoorden / 0 Vragen

Het is maar net wat je prettig vind en dat vind ik een draadloze en deze nieuwe kan je uitzetten en dat kon met die van Microsoft niet dus minder verbruik van de batterij en maar 1 inplaats van 2
Maar ik heb ook niks op een draadje tegen hoor

birdies
door birdies - Jan 15, 2011 om 12:05
6104 Antwoorden / 31 Vragen

......p/s volgens mij mogen er geen oplaadbare batterijen in .......

Er zijn genoeg muizen te koop die werken op oplaadbare batterijen.

antje41
door antje41 - Jan 15, 2011 om 12:36
18 Antwoorden / 0 Vragen

birdis
Zou best kunnen hoor maar in de eerste van mij mocht dat niet dus te snel een conclusie getrokken en alles over een kam geschoren

dirck
door dirck - Jan 15, 2011 om 12:45
3201 Antwoorden / 3 Vragen

In the Control Panel, select Mouse and the Pointer Options tab. Uncheck “Enhance pointer precision” and the problem may go away.

Ga naar het Configuratiescherm toe, selecteer Muis, ga naar de opties voor de aanwijzer en haal het vinkje weg bij "Verbeter wijzerprecisie"

Zoek ook eens op Google naar "wandering mouse pointer"

Groet, Dirck

re
door reinhardus - Jan 15, 2011 om 17:39
21 Antwoorden / 0 Vragen

Waarom schreef ik Harik z.n.? Ik

dacht: dat begrijpen ze wel. Deze

Harik, was een zogenaamde avatar van

mij. Hij heette Harik 834 eigenlijk.

Hij ontwikkelde een allergie voor

nummers en dat is meestal snel het

einde voor een avatar. Harik z.n.

betekent: de Harik zonder nummer.

Uit respect blijft nummer 834 bij

mij voortaan ongebruikt. Harik z.n.

zoog nooit voor zichzelf, enkel in

opdracht. Nog niet met een hamer.

Daar kunnen wij een hoop van leren.

wi
door willem89 - Jan 15, 2011 om 19:00
70 Antwoorden / 9 Vragen

goedenavond voor die dit leest.
het is hier vanavond een groot feest .
ik heb het gezellig met mijn nieuwe muis .
ik zit er bij te zingen hier in mijn huis .
beste mensen jullie wisten het ook allemaal goed .
mijn nieuwe draadloze muis werkt heel goed.
ik wil jullie hiervoor hartelijk bedanken .
ik zit van emotie nu te janken ,
ik ga nu even naar buiten ,waar de vogeltjes fluiten .
ik huil om mijn oude muis tranen met tuiten.
groeten nog allemaal van willem 89

aurora1
door aurora1 - Jan 15, 2011 om 21:11
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Gefeliciteerd en dank voor het melden, Willem89. Maak het maar niet te dolletjes met je feestje.

vr.gr.

wi
door willem89 - Jan 15, 2011 om 21:19
70 Antwoorden / 9 Vragen

aurora1 bedankt
ik kijk met plezier naar het volgende probleem (vraag)
willem89

re
door reinhardus - Jan 15, 2011 om 23:22
21 Antwoorden / 0 Vragen

Hoe gek moet je zijn.

wimmi20
door wimmi20 - Jan 16, 2011 om 02:31
2154 Antwoorden / 7 Vragen

Zeker aceton gesnoven voordat je dit schreef ?

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

=reinhardus schreef op zaterdag 15 jan 2011, 17:39: Waarom schreef ik Harik z.n.? Ik

dacht: dat begrijpen ze wel. Deze

Harik, was een zogenaamde avatar van

mij. Hij heette Harik 834 eigenlijk.

Hij ontwikkelde een allergie voor

nummers en dat is meestal snel het

einde voor een avatar. Harik z.n.

betekent: de Harik zonder nummer.

Uit respect blijft nummer 834 bij

mij voortaan ongebruikt. Harik z.n.

zoog nooit voor zichzelf, enkel in

opdracht. Nog niet met een hamer.

Daar kunnen wij een hoop van leren.

antje41
door antje41 - Jan 16, 2011 om 10:41
18 Antwoorden / 0 Vragen

Goedemorgen Willem
Het feest is hoop ik niet uit de hand gelopen met je nieuwe muis !!
Veel plezier er mee het was denk ik de simpelste oplossing
Groetjes Antje

wi
door willem89 - Jan 16, 2011 om 11:44
70 Antwoorden / 9 Vragen

goedenmorgen antje 41
weet je wat ik ook niet snap antje?
als je de waarheid spreekt of schrijf ,
daar kunnen sommige mensen ook niet tegen ,jij wel hoor ;
groetjes en bedankt voor jouw goede hulp,jij bent de beste!!

re
door reinhardus - Jan 16, 2011 om 13:50
21 Antwoorden / 0 Vragen

Dat is hun probleem, Willem, niet het jouwe.

antje41
door antje41 - Jan 16, 2011 om 13:53
18 Antwoorden / 0 Vragen

Goedemiddag Willem
Dank je wel
En nu maar hopen dat je problemen nooit groter worden dan een op hol geslagen muis

re
door reinhardus - Jan 16, 2011 om 16:25
21 Antwoorden / 0 Vragen

Het komt misschien doordat losse waarheden niet overal geleverd worden.

re
door reinhardus - Jan 16, 2011 om 17:50
21 Antwoorden / 0 Vragen

Nog even Wimmi 20 bedanken. Wim, die kruisjes vond ik prachtig.

wi
door willem89 - Jan 16, 2011 om 18:38
70 Antwoorden / 9 Vragen

allemaal nog bedankt voor jullie hulp ,ik ga verder door het leven met de draadloze muis van logitech ,werk prima .
groet van willem 89.
ps en hij doet het nog steeds de batterij ,is nog niet op .
is geen probleem ik heb oplaadbare batterijen bij gekocht.

ha
door harik - Jan 19, 2011 om 10:59
5 Antwoorden / 0 Vragen

Wat een toneelspeler, de man heeft inmiddels DRIE goed functionerende muizen. Ik kan nog wel tellen.

ha
door harik - Jan 19, 2011 om 11:55
5 Antwoorden / 0 Vragen

Het zal zijn geheugen zijn. Hebben jullie eigenlijk niet.

wi
door willem89 - Jan 19, 2011 om 12:53
70 Antwoorden / 9 Vragen

goedenmiddag allemaal behalve harik
ik denk dat bij harik een schroefje los zit ,en dat moet vanmiddag aangedraaid worden .
ik kan ook nog hatelijker zijn als iharik dat zo wil .
wie geeft harik het recht om zo over mij te oordelen .
mijn vader zij vroeger dat zijn stumpers .
die vraagt aandacht .
willem 89

ha
door harik - Jan 19, 2011 om 13:45
5 Antwoorden / 0 Vragen

Jij deed het prima als toneelspeler, maar de anderen zaten te slapen, en ik ben pas nieuw hier.

antje41
door antje41 - Jan 19, 2011 om 13:55
18 Antwoorden / 0 Vragen

harik
Zo maak je je echt niet geliefd hoor
niet meer op reageren Willem

ha
door harik - Jan 19, 2011 om 14:03
5 Antwoorden / 0 Vragen

Bij mij zitten nog veel schroefjes los maar ik heb geen gat in mijn hand. En een goed geheugen meegekregen in de fabriek.

wi
door willem89 - Jan 19, 2011 om 19:22
70 Antwoorden / 9 Vragen

hallo
ik ben niet begonnen met opmerkingen ,daar moet je bij harik zijn .
ik heb tot nu toe iedereen hier netjes te woord gestaan ,
willem89

wi
door willem89 - Jan 19, 2011 om 21:07
70 Antwoorden / 9 Vragen

ik ga de vraag over de dwalende muis hier nu beeindigen ,
ik heb hier niet veel vrienden meegemaakt ,
ik ben niet anders sorry !!
ik denk als ik weer een vraag heb onder een andere naam terug kom ,
lijkt mij beter voor de goede gang van zaken .
allemaal nog van harte bedankt voor jullie hulp.
ook harik jij bedankt ,
dit was willem 89 .

re
door reinhardus - Jan 20, 2011 om 16:06
21 Antwoorden / 0 Vragen

Consumeren is evalueren.

wi
door willem89 - Jan 20, 2011 om 16:10
70 Antwoorden / 9 Vragen

de soep word niet zo heet opgegeten ,als hij opgediend word
dit was willem89 ,nog steeds verbonden met kassa.

edrick3
door edrick3 - Jan 20, 2011 om 16:25
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@willem89,

.....ik denk als ik weer een vraag heb onder een andere naam terug kom ,
lijkt mij beter voor de goede gang van zaken .
.....

Dat mag dus niet. ;-)

Uit de spelregels:
Het is niet toegestaan om onder twee accounts actief te zijn op de Kassa-site.

Met vr.gr.

re
door reinhardus - Jan 20, 2011 om 17:13
21 Antwoorden / 0 Vragen

Mag ik? Dan gebruik ik de scharrelmuis voor op reis, de afstandmuis voor thuis en de kabelmuis voor als de batterijen op zijn.

re
door reinhardus - Jan 20, 2011 om 17:40
21 Antwoorden / 0 Vragen

Kabel op 1, afstand op 2, scharrel op 3.

re
door reinhardus - Jan 20, 2011 om 18:06
21 Antwoorden / 0 Vragen

Uitgebreide test:

1. Kabel
2. Afstand
3. Scharrel en Stip
4. Aanraak

Maakt KASSA.

edrick3
door edrick3 - Jan 20, 2011 om 18:16
27632 Antwoorden / 85 Vragen

[quote=reinhardus schreef op donderdag 20 jan 2011, 17:13]Mag ik? Dan gebruik ik de scharrelmuis voor op reis, de afstandmuis voor thuis en de kabelmuis voor als de batterijen op zijn.

[quote=reinhardus schreef op donderdag 20 jan 2011, 17:40]Kabel op 1, afstand op 2, scharrel op 3.

[quote=reinhardus schreef op donderdag 20 jan 2011, 18:06]Uitgebreide test:

1. Kabel
2. Afstand
3. Scharrel en Stip
4. Aanraak

Maakt KASSA.

Waar slaat dit allemaal op?
Volgens mij valt dit onder 'site-vervuiling'.

wi
door willem89 - Jan 20, 2011 om 19:40
70 Antwoorden / 9 Vragen

piep zij de muis in het voorhuis '
hier is het niet zo pluis .
ik ben al gestart met mijn nieuwe inlognaam .
en ik voel mij zeer bekwaam .
ik had een vraag ,en ben heel goed geholpen .
1. Kabel
2. Afstand
3. Scharrel en Stip
4. Aanraak
ik heb hier wel geleerd om te zwijgen .
dit was willem89

birdies
door birdies - Jan 20, 2011 om 19:43
6104 Antwoorden / 31 Vragen

Wat een onzin reacties allemaal. Modje een slotje graag!

......ik ben al gestart met mijn nieuwe inlognaam ......

En dit is tegen de regels van dit forum!

wi
door willem89 - Jan 20, 2011 om 19:55
70 Antwoorden / 9 Vragen

hou hem dan zelf ook dicht aub

re
door reinhardus - Jan 20, 2011 om 20:14
21 Antwoorden / 0 Vragen

Ho, niet allemaal tegelijk. Een consumentenclub evalueert en iedereen kan meedoen door zijn eigen voorkeur aan te geven. Zo'n forum als dit is daarvoor heel geschikt. Had Willem ook moeten doen volgens mij, maar die gaf helaas de moed op.

re
door reinhardus - Jan 20, 2011 om 21:11
21 Antwoorden / 0 Vragen

Edrick, als je een site-vervuiling herhaalt, wat doe je dan zelf, denk je? Dat is een soort humor, maar niet de beste.

wi
door willem89 - Jan 20, 2011 om 21:16
70 Antwoorden / 9 Vragen

er is er maar 1 en die is de beste !!!

wi
door willem89 - Jan 20, 2011 om 21:46
70 Antwoorden / 9 Vragen

ik ga nu met mijn andere inlognaam ,even een vraag stellen ,
en ik hoop dat er een antwoord voor me is waar ik wat aan heb.
allemaal goedenavond !
en welterusten voor als u allen naar bed gaat !
van willem 89

Redacteur
door Redacteur - Jan 21, 2011 om 16:10
1056 Antwoorden / 62 Vragen

Beste experts,

Wij hebben geconstateerd dat er in dit topic veelvuldig off-topic gereageerd wordt. Wij willen jullie verzoeken om voortaan alleen ontopic te reageren.

Met vriendelijke groet,

Redactie Kassa-online

wi
door willem89 - Jan 21, 2011 om 16:19
70 Antwoorden / 9 Vragen

geachte redacteur
kunt u mij aub uitleggen wat u daarmee bedoelt ,dan zal ik mij aan die regels houden .alvast bedankt voor de moeite .
willem 89

birdies
door birdies - Jan 21, 2011 om 18:43
6104 Antwoorden / 31 Vragen

......kunt u mij aub uitleggen wat u daarmee bedoelt ,dan zal ik mij aan die regels houden.........

Al dat onnozele gekwek van je (en van reinhardus idem dito), wat niets te maken heeft met het muisprobleem, is allemaal off-topic! Als je wilt kwekken, ga je naar een chatsite.

wi
door willem89 - Jan 21, 2011 om 19:08
70 Antwoorden / 9 Vragen

goedenavond
van reinardus had ik geen last die had goede en leerzame opmerkingen over de muis ,
zie muis met draadje enz ,
ik heb van hem veel geleerd en opgestoken ,van u zelf heb ik niets geleerd over de muis .
dank zij hem heb ik een goede muis zonder draadje .
de muis die ik heb is mooi van kleur en van vormgeving .
hij is gemakkelijk bedienbaar enz ,
dank zei reinardus heb ik deze muis nu onder controle ,
alllen hij is nog niet zindelijk/
allemaal prettigen een fijn weekend van willem met de muis.

birdies
door birdies - Jan 21, 2011 om 19:23
6104 Antwoorden / 31 Vragen

........van u zelf heb ik niets geleerd over de muis........

Heeft ook niet zo'n zin, he om te herhalen wat een ander al heeft geschreven!

Bovendien had ik geschreven dat er ook muizen zijn die werken met oplaadbare batterijen. Het is bij de muis die je nu hebt, nog maar de vraag of het goed gaat werken met oplaadbare batterijen.

De groeten.

wi
door willem89 - Jan 21, 2011 om 19:41
70 Antwoorden / 9 Vragen

hallo birdies
logitec muis die ik nu heb werkt fantasties met oplaadbare batterijen .
alleen het probleem was nog niet opgelost ,
ik heb nu iets anders gedaan .
ik heb bij de instelling van de muis de aanwijzer veranderd ,ik heb antiek ingesteld ,dat is een handje en een paardje als aanwijzer .
ik heb tot nu toe geen probleem sinds 2 dagen ,nog even af wachten wat het gaat worden ,
dit is misschien de oplossing?
groet van willem 89

wi
door willem89 - Jan 22, 2011 om 21:23
70 Antwoorden / 9 Vragen

toen willem89 liet zien dat hij een uitvinding had gedaan ,werd het erg stil om hem heen .
ik heb het zelf gevonden ,en het werkt nu uitstekend ,
aplaus voor willem89 ,ik heb een onderscheiding verdiend .
ik hoop dat mensen met het zelfde probleem een dansende muis dit lezen .
dan zijn zij ook geholpen , dat doet willem89 goed een ander helpen ,
groet van willem89
ik heb nu nog een probleem met de instellingen helderheid van mijn
laptop ,ik bedoel de fn knop samen met helder omhoog of omlaag.
weet iemand iets voor willem89 ?

pino123
door pino123 - Jan 22, 2011 om 21:52
2763 Antwoorden / 14 Vragen

[quote=willem89 schreef op zaterdag 22 jan 2011, 21:23]toen willem89 liet zien dat hij een uitvinding had gedaan ,werd het erg stil om hem heen .
ik heb het zelf gevonden ,en het werkt nu uitstekend ,
aplaus voor willem89 ,ik heb een onderscheiding verdiend .
ik hoop dat mensen met het zelfde probleem een dansende muis dit lezen .
dan zijn zij ook geholpen , dat doet willem89 goed een ander helpen ,
groet van willem89
ik heb nu nog een probleem met de instellingen helderheid van mijn
laptop ,ik bedoel de fn knop samen met helder omhoog of omlaag.
weet iemand iets voor willem89 ?

Als je denkt dat je zo goed bent, zal je dit vast en zeker ook wel zelf kunnen uitzoeken. Misschien eens google gebruiken in plaats van al deze onzin hier staan te verkopen...

wi
door willem89 - Jan 22, 2011 om 22:39
70 Antwoorden / 9 Vragen

ik denk dat het jalouzie is over mijn kunde en kennis.
groet van willem89

Redacteur
door Redacteur - Jan 26, 2011 om 13:46
1056 Antwoorden / 62 Vragen

Dit topic wordt gesloten, omdat de discussie is afgeleid van het aan de orde gestelde.

Redactie Kassa-online