me
door merkelens Oct 8, 2012 om 11:23
Computers & telefonie

Muziekbestanden in Itunes verwijdern

mijn opstartschijf HD van mijn airbook is bijna vol. komt omdat ik onlangs 85 GB aan muziek in itunes heb gezet. Nu heb ik deze bieb gekopieerd naar een externe schijf en kan ik de Itunes muziekbestanden verwijderen doch dit heeft geen zichtbaar resultaat want als ik muziekbestanden naar de prullenmand verwijder (vanuit finder) heeft dat gek genoeg geen gevolg voor de beschikbare vrije ruimte want die wordt NIET groter.

rara wat doe ik verkeerd?

394 5 Rapporteer

jo
door jorisw - Oct 8, 2012 om 12:39
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Verwijder je de muziekbestanden via iTunes en zo ja, geef je daar ook aan dat het bestand gedelete moet worden? Je hebt nl. de mogelijkheid om de muziek uit de iTunes library te verwijderen maar het wel te laten staan in de iTunes folder.

macwouter
door macwouter - Oct 9, 2012 om 18:28
825 Antwoorden / 9 Vragen

Misschien heb je hier iets aan.

hereistom
door hereistom - Oct 9, 2012 om 19:16
755 Antwoorden / 1 Vragen
macwouter
door macwouter - Oct 10, 2012 om 00:54
825 Antwoorden / 9 Vragen

[quote=hereistom schreef op dinsdag 9 okt 2012, 19:16]En hier heb je misschien ook iets aan;

Bestanden uit de iTunes-bibliotheek en van uw computer verwijderen.

Ts zal ondertussen wel geƫmigreerd zijn naar Cupertino maar het is wel opvallend dat ik hier steeds meer ios en osx gebruikers tegenkom.

brainless
door brainless - Oct 10, 2012 om 01:05
324 Antwoorden / 0 Vragen

Heeft u ook al geprobeerd uw prullenbak te legen?