ro
door ronny530 Apr 28, 2009 om 19:12
Computers & telefonie

Nero 6 op een vista machine.

Hallo experts, deze versie van nero is niet compatible op window's vista. Ik heb al wat rond gegoogled maar wordt er weinig wijzer van. Is het mogelijk d.m.v. compatibiliteitsmode zoals  in xp, het wel mogelijk is of is Nero onbruikbaar geworden.

Graag uw sugeestie's,

M.v.g. Ronny.

743 8 Rapporteer

labswans
door labswans - Apr 28, 2009 om 19:28
1918 Antwoorden / 10 Vragen

nee , nero 6 zal niet werkend te krijgen zijn op vista. Compatible mode werkt niet. Nero 7 en hoger wel

helaas voor u

labswans

birdies
door birdies - Apr 28, 2009 om 19:41
6104 Antwoorden / 31 Vragen
ro
door ronny530 - Apr 28, 2009 om 19:44
2780 Antwoorden / 41 Vragen

Was er al bang voor, Nero lift mee op het "succes" van vista. Er is wel een optie, gewoon voor twee tientjes een nieuwe brander kopen met een nero oem versie. Maar Balen is het wel.

labswans
door labswans - Apr 28, 2009 om 19:57
1918 Antwoorden / 10 Vragen

Heb zelf xp en nero 6 . Gaat prettig. Pas bij veranging laptop dan over op nieuw besturingsprogramma en de rest ;((

labswans

Op diverse forum is het te lezen da het niet kan

ro
door ronny530 - Apr 28, 2009 om 20:07
2780 Antwoorden / 41 Vragen

Met gratis software krijg ik toch een beetje de kriebels, en nero is toch een beter brandprogramma. Nero 9 is prijzig zoals te lezen op de nero site. Ik gan dan ook maar niet verder klooien en koop gewoon een nieuw brandertje met de oem versie.  Maar ja vragen of de experts het wel gelukt is staat vrij toch, kan ik ook weer van leren.

holpen
door holpen - Apr 28, 2009 om 21:51
1416 Antwoorden / 0 Vragen

Waarom zou je de kriebels moeten krijgen van gratis software? Er is echt heel veel uitstekende software gratis verkrijgbaar. Soms zelfs beter dan betaalde software!
Het is en blijft een misvatting dat betaalde software per definitie beter is.

jo
door jopiedopie - Apr 28, 2009 om 22:00
4 Antwoorden / 4 Vragen

hoi, ik had ook het zelfde probleem. Op aanraden van iemand van dit forum heb ik het brand programma Ashampoo Burning Studio 6 (free) gedownload , echt een aanrader, gratis en perfect!!! Zo niet beter dan Nero, je moet het echt zelf even uitproberen. En zeer gebruiksvriendelijk.
Als zelfs ik het begrijp....(grapje)

birdies
door birdies - Apr 29, 2009 om 05:32
6104 Antwoorden / 31 Vragen

Natuurlijk staat het je vrij om te kopen wat je wilt, maar je zou Ashampoo even kunnen proberen, toch? Bevalt het niet, is het zo weer te verwijderen.

Nero is goed (daar betaal je dan ook stevig voor), maar dat betekent niet dat andere (gratis) programma's slecht(er) zijn.