gjames
door gjames Nov 16, 2006 om 10:41
Computers & telefonie

NERO 7

Ik heb het brandprogramma Nero 7. Nu heb ik gehoord dat als je iets heb gebrand op een schijfje en hij is niet helemaal vol dat je  dan in nero er nog wat bij kan branden zonder dat wat er al op het schijfje staat verwijderd wordt. zodat ik het schijfje in etappe kan vullen met (zoals ik doe met videobeelden) wil doen.Kan iemand mij uitleggen hoe ik dat moet doen.Graag uitgebreid, zodat ik het wel kan begrijpen (ik ben namelijk geen jonkie meer 71 jaar) dus stapsgewijs. Bij voorbaat bedankt.

Gertjan

395 2 Rapporteer

ba
door barentsz - Nov 16, 2006 om 11:21
10 Antwoorden / 3 Vragen

Zoek dit op Internet

Open Internet Explorer / Typ (  Hoe werkt Nero )  laat zoeken en open dit. Hier staat en goede beschrijving hoe met Nero te werken. kijk bij multisessie.

movieman
door movieman - Nov 16, 2006 om 11:47
180 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi,

Nero 7 is niet bepaald wat je noemt het makkelijkste programma voor beginners. Maar goed, wat hierboven staat beschreven over "multisessie" dat is wat u nodig heeft. In Nero zit een Help-menu, zoek daar eens "multisessie" op... Om dit nu helemaal te gaan uitleggen op het forum dat wordt een beetje te veel van het goede...

Succes. ;-)