de
door dejah Feb 14, 2013 om 12:50
Computers & telefonie

Nieuwbrief NS

Hoe kom ik af van de berichten van de NS. Hoe vaak ik me ook afmeld via hun site, ik blijf die irritante nieuwsbrieven en mededelingen ontvangen. Ik haal steeds de vinkjes weg en gemeld wordt dat het is opgeslagen, maar ze blijven me maar lastig vallen. Ik heb het via PC, telefoon en tablet gedaan, maar niets helpt. Ik ga nooit met de trein en wil die meldingen niet krijgen.

1001 10 Rapporteer

freya
door freya - Feb 14, 2013 om 12:57
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo dejah,

Het afmelden werkt ook niet als je onderaan de nieuwsbrief op 'afmelden' klikt?

m.vr.gr. Freya

de
door dejah - Feb 14, 2013 om 13:13
3 Antwoorden / 9 Vragen

Nee, dat is juist het probleem. De keren dat ik me heb afgemeld op die manier zijn niet te tellen. Je komt dan op een site waar je twee vinkjes moet weghalen en dan zou het goed moeten zijn. Vervolgens komt de melding dat het is opgeslagen en dat het een paar dagen kan duren, maar dit gaat nu echt al maanden zo. Geprobeerd met Internet Explorer en Firefox maar ze weten niet van ophouden. Ook al e-mail gestuurd maar zonder reactie. Hoogst irritant zo langzamerhand

freya
door freya - Feb 14, 2013 om 13:30
10999 Antwoorden / 1 Vragen

@dejah:

Ik neem aan dat het getoonde e-mailadres op die afmeldpagina ook juist is? Als dat zo is, zou ik verder ook geen oplossing weten.

Freya

ekiem
door ekiem - Feb 14, 2013 om 14:31
681 Antwoorden / 101 Vragen

Heel simpel.........deleten en voor de rest negeren.

Anders staat er meestal toch de vermelding dat je jezelf kunt uitschrijven ( onderin de mail ).

edrick3
door edrick3 - Feb 14, 2013 om 14:52
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo dejah,

Je zou de afzender kunnen blokkeren.
Hoe je dit doet staat prima omschreven bij pepermunt.net.

Suc6

edrick3
door edrick3 - Feb 14, 2013 om 14:53
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@ekiem,

.....Anders staat er meestal toch de vermelding dat je jezelf kunt uitschrijven ( onderin de mail )......
Zie de eerdere antwoorden.

rapil
door rapil - Feb 14, 2013 om 17:19
433 Antwoorden / 0 Vragen

Op dezelfde manier zoals je je aangemeld hebt voor de nieuwsbrief. Deze krijg je n.l. niet zomaar.

de
door dejah - Feb 14, 2013 om 17:37
3 Antwoorden / 9 Vragen

Deleten of blokkeren moet dan op diverse apparaten. Telefoon en tablet halen mail op, maar laten mail op server ongemoeid. Mijn laptops halen mail op verzoek op, maar laten mail op server ook ongemoeid. Alleen desktop PC haalt mail van server als de mail wordt opgehaald. En dat is vaak de laatste. In zo'n geval wil je zo weinig mogelijk ongewilde e-mail ontvangen, ook al hebben ze je in het verleden listig weten te verleiden om je e-mail adres te geven. Ze geven zogenaamd de mogelijkheid om je af te melden, maar zullen zelf toch ook wel weten dat het niet werkt.

diumenge
door diumenge - Feb 14, 2013 om 19:06
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Melden via Spamklacht.nl. Zij hebben ook de mogelijkheid om door te geven dat je je wel kan afmelden, maar dat die optie niet werkt.

lekkerisdat
door lekkerisdat - Feb 15, 2013 om 14:20
4299 Antwoorden / 5 Vragen

Het is de bedoeling dat jij ze gaat bellen en inderdaad naar een 0900 nummer. En 1+1 is nog altijd 2.

Stuur ze gewoon even een mailtje met 'n beetje geluk doen ze er iets mee, maar rekenen maar dat je dan 10 mails verder bent.